24 április 2011

N.Y.C. Blue Rose rúzs teszt napi sminkkel

Mindenképpen az egyik kedvenc rúzsommá nőtte ki magát az elmúlt hetekben az N.Y.C. Blue Rose. Ahogyan a neve is sugallja, egy kékes árnyalatról van szó, méghozzá fukszia színben. Én egyszerűen imádom, gyönyörű színe van.


További képeket, napi sminket és a rúzsról egy rövid véleményt is találsz a bejegyzés folytatásában:


Nem olyan régen használok erősebb rúzsokat, de rájöttem, hogy szeretem őket :). Ezt az N.Y.C. rúzst nehéz volt beszerezni, ugyanis Szegedre nem küldtek csak összesen 1 db rúzst - állítólag. Én amikor megláttam a tesztert, rögtön tudtam, hogy nekem kell. A Klauzál téri Rossmannban rá is találtam, 649 Ft. volt - ha jól emlékszem. Egy gyönyörű árnyalatról van szó:



Nagyon diszkréten kopik és meglepően tartós. Mivel erősen pigmentált és elég krémes, azt hittem, hogy majd el fog mászni a számról és még helyet is hagy maga után, de nem így van. Nem is szárít, szóval nekem nagyon bevált.

Egy erősebb sminket készítettem hozzá, még 1 hete adták át Szegeden az autópályát és volt egy kis városi ünnepség, annak alkalmából csináltam.







Nektek van már N.Y.C rúzsotok? Ha igen, mi a véleményetek róla?

13 megjegyzés:

lora. írta...

gyönyörű színe van! must have darab :)

TÜNDI ♛ írta...

ezt megveszem, úgyis valami neonpinket keresek :)

Timike írta...

ez nekem is kell! Istenien all rajtad :)

sunbeam írta...

Köszike, lányok, irány a Rossmann :D

Fanni írta...

Tegnap néztem, de már csak a teszter volt kint....de tuti, hogy nekem kell egy ilyen:)

Roni írta...

én is vettem kettőt, szeretem őket nagyon :) egy nude meg egy jó kis rózsaszínt. nem mertem kipróbálni a nagyon erős színeket még, de látva rajtad lehet megjött a bátorságom :)

sunbeam írta...

Roni neked mennyire tartós? Azok mennyire pigmentáltak? :)

$zaßina írta...

mindegyik Rossmanban vannak NYX termékek?? mert én még sztem nem láttam..

$zaßina írta...

bocsi elírtam szal N.Y.C :D

sunbeam írta...

Szabina: nem, nincs minden Rossmannban :((

Ina írta...

Hű, itt is de csini vagy! Jól állnak Neked ezek a színek!

$zaßina írta...

ma néztem és vannak a mi halasi rossmanunkban is N.Y.C termékek és láttam ezt a rúzst is, legközelebb tuti veszek..de most egy vattacukor illatú essence szájfényt vettem :D

virág írta...

gyönyörű!! és velem ellentétben neked szuperül áll a rózsaszín száj :)