16 április 2011

Napi smink - fukszia rúzzsal II.

Ezt a sminket egy L.A. Makeup versenyre jelentkező lány ihlette. Azt tudtam, hogy fukszia rúzst akarok, de azt nem, hogy milyen szemsminket hozzá. Megtetszett ez a kép és egy kicsit a saját ízlésemre igazítottam.
Nekem nagyon tetszett a végeredmény, annyira jól éreztem magam ebben a sminkben :).

További képeket és a felhasznált termékek listáját találod a bejegyzés folytatásában:







Egyértelműen a virághoz választottam ki a rúzs színt, a hétvégén zsákmányoltam be ezt a kitűzőt az H&M-ben, és tudtam, hogy ezt minél hamarabb fel akarom venni :). 
Biztosan ti is észreveszitek, hogy szebben el vannak satírozva a határok. Eddig nem volt ilyen satírozó ecsetem és végre most beszereztem egyet. Egyszerűen nem tudom elképzelni, hogyan sminkeltem eddig enélkül :o.
Az ajkaimat most lealapoztam rúzsozás előtt és sokkal tartósabb volt, mint egyébként, valamint a szín is jobban érvényesült.

Használt termékek:
Arc:
alapozó: Max Factor Xperience 65 Sandlewood
korrektor: essence 3in1
púder: NYC Smooth Skin 742A Naturally Beige

Szemek:
primer: e.l.f. eyeshadow primer
mozgó szemhéj: Miss Rosé mono fehér szemhéjpúder
mélyítő vonal: NYX Fanta pigment
vízvonal: AVON kétvégű karácsonyi limitált szemceruza
alsó pillasor alatt: NYX Fanta pigment - vizesen
szemöldök csonton: Max Factor Smokey Eye effect - fehér
szemtus: lovely fekete szemhéjtus
szempillaspirál: Max Factor Xperience

Ajkak: 
ajakkontúr: NYX Pinky szájceruza
rúzs: AVON színmegújító ajakrúzs - Fuchsia Fever

18 megjegyzés:

Christytunderke írta...

Eszméletlen dögös lett és nagyon jól áll :)

kulturmosoly írta...

szerintem is iszonyat jól áll :)

Lynnie írta...

Jajj de szééép! Olyan kis bájos az első képed, amin látszik az arcod! :) Bár szerintem ezt a bájos szót nem tőlem hallod elöszőr.. :)

citromhab írta...

Kérlek ne értsd félre, de ha szembe jönnél velem így egy buliban, nem tudnám levenni rólad a szemem. :D

sunbeam írta...

Köszi lányok :)))).

sunbeam írta...

citromhab: ez aranyos volt :D

Dan The Man írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Babus írta...

Nagyon jó:) Nekem is megtetszett az L.A. makeup-os kép, pont azon gondolkoztam ma, hogy csinálok hasonlót valamikor:)

Timike írta...

Gyonyoru vagy ismet:) mar alig varom hogy eloben is megcsodaljalak :D

sunbeam írta...

Timikee :D:D:D:D. A fotós arcom szebb, mint az élő :D:D:D

Lumena írta...

Eszméletlenül jól állnak neked ezek az élénk rúzsok és a szemed is nagyon tetszik!

lora. írta...

nagggyon jó lett, annyira jól állnak a vad színű rúzsok neked :)

Ina írta...

ÁÁ, szerintem ez sokkal jobb, mint az eredeti! nagyon szép vagy ezzel a sminkkel és tényleg nagyon jól áll.

esztiIi írta...

Gyönyörű lett ez a smink is! Nagyon jól áll! :)

Dia írta...

aannyira szép lett az összhatás:) jól "össze vagy rakva":D

sunbeam írta...

Köszönöm szépen, nagyon jól esik ezeket olvasni :).

Élénk színű rúzsokat most kezdem megszeretni, egyelőre még jobban ki vagyok békülve a rózsaszínes, nude rúzsokkal. De nagyon tetszik már majdnem minden hordható élénk szín :)

Your Aurora írta...

Ú, ez gyönyörű! Imádom a fekete+ élénk szín párosítást!
Már csináltam régebben hasonló fecskefarkas sminket és mindenkinek nagyon tetszett:)

harmony írta...

nagyon súlyosan jó :)