14 április 2011

Max Factor nailfinity körömlakk - Disco Pink

Sajnos nem tudtam részt venni a Max Factor sminkes esemény, viszont voltak annyira figyelmesek és kedvesek, hogy küldtek nekem is, egy nem kis csomagot tesztelésre. Ettől függetlenül alakítom ki a véleményem, továbbra sem befolyásol, hogy kaptam és nem én vásároltam meg. Téves információval nem éri meg tájékoztatni a hűséges olvasóimat! :)

Tehát a körömlakk. Még sosem volt Max Factor körömlakkom, így külön örültem neki. Ez egy intenzív pink szín, amire most egyébként is nagyon rá vagyok kattanva :). A 704-es árnyalat, melynek Disco Pink a neve.




Először egy rétegben kentem fel és azt tapasztaltam, hogy nagyon erős fedése van, bevallom, nem ezt vártam. Meg is lepődtem éppen ezért, ilyen színű körömlakktól nem vártam ilyen szép fedést :).





Itt pedig már két rétegben:



Azt kell, hogy mondjam, hogy nagyon jó lakk. Tartósságáról sajnos nem tudok nyilatkozni, mert kb. negyed órája kentem fel :). Nagyon-nagyon hamar megszárad, ezért korrigálni sem a legegyszerűbb, viszont biztosan nem fogsz belenyúlni :). Szerintem fél perc alatt simán megszáradt a körmömön :). Buli előtt is tökéletes lehet, igazi tavaszi színe van, és nem kell sokat várni a száradással :), valamint egy rétegben is tökéletesen fed.

Nektek van Max Factor körömlakkotok? :)

13 megjegyzés:

Babus írta...

Imádom ezt a körömlakkot:) Annyira jó színe van és tényleg egy rétegben is szép.

sunbeam írta...

Neked mennyi ideig bírta?

Babus írta...

Sajnos az én körmeimen semmi nem bírja 1-2 napnál tovább. Legalább is amiket eddig próbáltam. ( fedőlakkal sem )

citromhab írta...

Pont ezt készülök feltenni én is, annyira tetszik ez a szín.

Mesi írta...

Nekem ugyanez a MaxFactor Nailfinity van, csak más színben (vmi peach), de nekem nem bírt ki 1 napot sem, úgy, hogy még alap- és fedőlakkot is használtam. Szóval nálam felejtős.

Viktória írta...

na ez aztán igazi szép rózsaszín. és tetszik a körmöd formája :) nagyon jónak tűnik!

sunbeam írta...

Hmm, kivi leszek nálam meddig bírja. Igazából ilyen buli lakknak nekem tökéletes. Hamar megszárad, ez nálam hatalmas előny

Meli írta...

Szió!

Mindig nagyon jó postokat írsz, igényeseket, de egy körömlakk tesztnél szerintem a fedés mellett a tartóssága a másik legfontosabb szempont. Láttam, azt írtad, csak most kented fel, vagy a kommentbe is beírhatod később, hogy milyen volt, de én egy ilyen tesztet ezzel együtt tartanék teljesnek :) Remélem nem gond, hogy ezt leírtam :)

molboleszt írta...

gyöngyörű színe van és tényleg, jó hogy ilyen élénk és hamar megszárad. Nekem mindig buliba indulás előtt 5 perccel jut eszembe, hogy még a körmöm nincs kifestfe:D csak nekem nagyon nem tetszik ez a csomagolás:S

sunbeam írta...

Meli: semmi gond, örülök, ha jelez bárki, hogy mi a véleménye :))
Jelentem a körömlakk már ma igencsak megkopott :(

molboleszt: miért nem tetszik ez a csomagolás? :o

molboleszt írta...

nekem kicsit olyan, mint amilyeneket a 100 forintos boltokban lehet venni.. és ha már több, mint 1000 huf-ba kerül, ne nézzen ki így:D

Meli írta...

molboleszt: Úgy látom mindegy, mert így is, úgy is elég jól kopik egy nap alatt is, ahogy halljuk... Azért egy M.F-tól többet várnék el az az igazság, meg ennyi pénzért főleg.

Ina írta...

A színe nagyon tetszik, imádom a pinket. De, ha könnyen és hamar megkopik, akkor szép szín ide vagy oda, nem lesz ilyenem.:(