11 április 2011

L.A. Monday: L. A. Colors - Pink Parfait lipstick

Sziasztok :). Ismét hétfő, és jelentkezem a sorozat legújabb tagjával, egy neonrózsaszín rúzzsal. A képek készítésével kicsit gondban voltam, mert a neon, szinte már világító - persze jó értelemben - rózsaszínt annyira nem adják vissza, márpedig ez a szín igazán vibrál! A nyári szezon egyik kötelező darabja, főleg a napbarnított bőrhöz! Én még kicsit fehér vagyok, de így is imádom ezt a színt, egyszerűen gyönyörű!


Termék neve: L. A. Colors lipstick
Árnyalat: Pink Parfait LIP361
Ára: 1090 Ft. (http://www.lamakeup.eu/termek/ajakruzs_7)
Megtalálható: L.A. Makeup üzletekben (üzletlista)



Sok-sok képet találtok a bejegyzés folytatásában!



Csomagolását tekintve, egy keményebb műanyag fedi a rúzst, mely átlátszó, így könnyen láthatjuk a színt, illetve a feliratokat is. Jól zár a fedő, nem mászkál le a táskában sem.

Vitaminnal és Aloe Veraval

Nappalra egyelőre én egy rétegben próbáltam ki, még nincs annyira barna bőröm, hogy az intenzívebb szín jól mutasson rajtam.



Egy rózsaszínes, füstös sminket készítettem el a rúzshoz.


Itt sajnos nem figyeltem a fehéregyensúly beállítására, ezért ilyen fehér :/

Este azonban már nekiestem, és az intenzívebb szín érdekében két rétegben kentem fel, nézzétek mennyire világít :)




És a kezeimen:



Tartósság: a rétest már nem élte túl a számon, de a fagyival ügyesen megbirkózott. Egyik hatalmas pozitív tulajdonsága, hogy szépen kopik és egy minimális szín még evés után is marad a szánkon, de ami ennél is jobb, hogy nem ül meg a szánk belső vonalában (ahol az ajkaink összeérnek), mint jó pár rúzs. Nekem ez hatalmas problémám, és csak most jöttem rá, hogy nem is szoktam megemlíteni a többi rúzsnál. Sajnos a kedvenc NYX rúzsaim szeretettel maradnak ott egy vonalban, miután lekoptak, lehet, hogy velem van a hiba :/.

Állagát tekintve krémes, és abszolút nem szárít!

Akik szeretik az erősebb rúzsokat, azoknak nagyon ajánlom, igazán feltűnő rúzs. Mindenki megbámulta az utcán a színét, sajnálom, hogy a képek nem adják vissza 100%-ban.

Mi a véleményetek? :)

A véleményem kifejtésében nem befolyásol, hogy az L.A. Makeup-tól kaptam a terméket. A valódi tapasztalataimat írom le minden bejegyzésben :).

9 megjegyzés:

suzie írta...

Uuuu állati ez a rúzs!!

Viktória írta...

egyetértek, nagyon szép színe van! Ez a márka egyre simpatikusabb nekem! :)



viktoriasstyle.blogspot.com

sunbeam írta...

Viktória: örülök, hogy egyre jobban tetszik az L.A. Makeup :). Ez is a célja ennek a sorozatnak :)

SophiEl írta...

Nagyon szép színe van ennek a rúzsnak, és nagyon jól áll neked. Én az életben fel nem kennék ilyet, de rajtad tetszik. :)

virág írta...

Tényleg nagyon jól áll!!! Én is akaork venni hasonló rúzst de túl fehér a bőröm hozzá meg a hajamhoz is elég fura, inkább valami mélyebb rózsaszínt keresgélek még, nem ilyen világost.

Froska írta...

Nem rossz szín, bár azért nem az én stílusom, de neked jól áll. Valahogy túl Barbie-s nekem. :D
Viszont az L.A. Makeup rúzsainak csomagolása egyáltalán nem jön be... Valahogy olyan gagyi.



Egyébként itt megtaláltok :):
MakeUpGoDown.blogspot.com

molboleszt írta...

Imádom ezt a színt! De én ezzel a csomagolással nagyon nem vagyok kibékülve.. szerintem olyan olcsó érzése van

sunbeam írta...

Én azért élvezem leginkább ezt a csomagolást, mert az átlátszósága miatt látom a tárolóban, hogy éppen melyik rúzs az, és nem kell felfordítanom.
Én eddig csak képeken láttam ilyen rúzst és én is úgy gondoltam, hogy olcsónak tűnhet. De egyáltalán nem az. A műanyag igényes, nem egy olcsóság úgymond. Jól zár és a feliratok is teljesen dizájnosak. Élőben nézzétek meg :)

Jizzler írta...

Csütörtök vaaan!