04 április 2011

L.A. Monday: L. A. Colors - nail lacquer Purple Passion

Ezt lakkot csak tegnap próbáltam ki, és azért döntöttem így, hogy most ez lesz a sorozatom következő tesztalanya, mert pénteken a fotózáson egy L.A. lakkal festettem ki a körmöm és annyira megfogott ez a lakk, hogy rögtön tudtam, ezt fogom legközelebb kipróbálni. Pénteken egy kék árnylattal lett kifestve a körmöm, biztosan be fogom azt is szerezni, imádni való színe van! Nincs ez másként a mostani árnyalattal sem. Imádom a körmömön az ilyen élénkebb színeket.

Termék neve: L. A. Colors nail lacquer
Színe: Purple Passion NP155
Megtalálható: L.A. Makeup üzletekben (üzletlista)


A brands.hu-n most akciósan tudod megvásárolni a lakkokat (is), egészen csütörtökig (ápr.7.) :)


További képeket és véleményt találsz a bejegyzés folytatásában:




Nagyon könnyen lehet dolgozni a lakkal, egyáltalán nem fest csíkosan és egy rétegben is nagyon szépen fed. Ezeken a képeken egy rétegben láthatjátok a körmömön, persze alatta van egy sor alapozó lakk. (Sajnos nagyon ki van száradva - mindig - a körömágyam, a bőröm, ezt nézzétek el légyszi.)






Az állaga és a könnyedsége miatt a másik szuper dolog ebben a lakkban, hogy van benne körömerősítő. Én mindig ilyen alapozó lakkot használok, mert elég gyengék a körmeim.

A következő képeken pedig már két rétegben láthatjátok felfestve a körmömre a lakkot. Sok különbség nincsen, egy kicsit élénkebb lett a színe.









Remélem nem bánjátok, hogy virágokkal készítettem képeket, gondoltam kicsit feldobom őket :).

Ezen árnyalat tartósságáról nyilatkozni még nem tudok, annyit mondhatok, hogy az előző kék lakk még 3 nap után sem kopott egy kicsit sem.

A véleményem kifejtésében nem befolyásol, hogy az L.A. Makeup-tól kaptam a terméket. A valódi tapasztalataimat írom le minden bejegyzésben :).

Nektek van valamilyen L.A. Colors körömlakkotok? 

4 megjegyzés:

Babus írta...

Szép a lakk színe és szerintem nagyon jók a virágos képek:)

Rita írta...

Nagyon szép ez a szín!
Egyébként az én körömágyam is száraz, cuticle olajjal kenegetem és egyre javul :)

Timike írta...

Jo otlet a virag, olyan "kormos-fotok" jutnak rolam szembe tudod mukormos mikor fognak valami erdekeset a kezukben :D szoval jo ja es nekem a szin is tetszik:)

sunbeam írta...

Igen Timi, nekem is valami hasonló volt az ötletadóm :). Jelentem a szín még egy kicsit sem kopott :)