26 április 2011

L.A. Monday: L. A. Colors - Circus 5-ös szemhéjpaletta

Sziasztok! Most egy igazán színes szemhéjpalettával jelentkezem, most egy régebbi sminket töltök fel hozzá, ahol még csak az egyik színt használtam. A sorozat következő részében pedig ezzel a palettával fogok elkészíteni 1-2 színes, tavaszi sminket.


Termék neve: L. A. Colors 5 Color Metallic Eyeshadow
Színe: Circus EP103
Ára: 1190 Ft. (http://www.lamakeup.eu/termek/5_szinu_szemhejpuder)
Megtalálható: L.A. Makeup üzletekben (üzletlista)

Szerintem ár-érték arányban az egyik legjobb termék, 5 színt csupán 1190 Ft-ért megkaphatsz. A színskála elég nagy, így biztosan talál magának mindenki megfelelő árnyalatokat. Én azért kaptam ezt a valóban színes palettát, mert amin szerintem még javítanom kell a sminkelésemben, azok a kicsit vibrálóbb színek használata, ugyanis eléggé leragadtam a sötétebb színeknél.


További képeket találsz a bejegyzés folytatásában:



A palettáról készült képek szobafénynél készültek, így sajnos nem az igaziak, viszont a színminták már teljesen valódiak, mivel azokat napfénynél sikerült megcsinálni.







A sárga, illetve a zöld is sokkal élénkebb, de nézzétek meg ti is a színmintákon:







Ahogy ti is láthatjátok nagyon szép színeket rejt magában ez a paletta. A mintákat egy húzással készítettem és csak alapozót kentem fel előtte a karomra. Szépen pigmentáltak, nem hullik össze-vissza miközben felfestem a szemhéjamra. A palettának "metallic" a neve, de csak kicsit fényes, szemhéjon pedig már inkább matt hatása van.



Ehhez a füstös szemhez használtam fel a paletta első színét, a lilát. Más színekhez is tökéletesen illik akármelyik árnyalat, de a paletta színei együtt is jól mutatnak a szemhéjon.

Nektek van valamilyen L.A. Colors 5 színű szemhéjpalettátok? Milyen színű sminket látnátok szívesen a következő részben? :)


A véleményem kifejtésében nem befolyásol, hogy az L.A. Makeup-tól kaptam a terméket. A valódi tapasztalataimat írom le minden bejegyzésben :).

4 megjegyzés:

Beba írta...

Gyönyörű ez a paletta muszáj beszereznem *.* a smink vele pedig nagyon jól sikerült :)

$zaßina írta...

nekem pont ugyanilyenem van és nagyon szeretem :))

virág írta...

Márti, van ugyanilyen Metallics palettám, 3 is, csak más színben..viszont fura hogy otthon ilyen "drága", itt 1,95euro volt...

Imádom, nagyon szépek a színek, viszont nekem nagyon hullottak, utána az egész szemem körül le kellett törölnöm minden és újból korrektor-alapozó-púder :S

HorrorBarbie írta...

juuuj de szép *-* én nem rég rendeltem kettőt , már nagyon várom :D