19 április 2011

L.A. Makeup hírek

Sziasztok! Az L.A. Monday most elmaradt, de hírekkel azért még szolgálok nektek! :) Aki követi az L.A. Makeup-ot Facebook-on, annak nem újdonság, hogy felkerültek új termékek a skálára, illetve pár kép is az áprilisi fotózásról :). Először pár új, izgalmas termékről adok nektek infót, utána jönnek a képek is!

Színes szemhéjpaletta

Fotó: Photoplanet Stúdió, Ruhák: Sugarbird, Smink: Fábián Éva, Haj: Zsidró Szalon - Ildikó
Több kép és egy rövidke beszámoló:


Az új termékek listájáról 4 darabot fogok nektek mutatni, amelyek nekem leginkább felkeltették az érdeklődésem.
Az első egy 50 színű szemhéjpaletta, amelyen megtalálható minden vidám szín, különösen ezért is tetszik, mert nem átlagos árnyalatok!
Szeretem, ha egy palettán sok világosabb szín is megtalálható, főleg, ha azok kicsit élénkebbek.


A másik termék ismét egy paletta, ezen 10 szín található, igazi szivárvány színekben. Egy könnyed, tavaszi sminkhez tökéletes, de télen is feldobja a sminkünket bármelyik árnyalat!


Mivel nekem nincs műkörmöm, így sűrűn lakkozom a körmöm, és már kicsit unom a lakk lemosó irritáló illatát. A termékek listájára felkerült egy illatos körömlakk lemosó, leginkább azoknak, akik nem szeretik a lemosók erős illatát. 6 féle illatban kapható.

És végül egy igazán jó ötlet! Én nagyon sok színt kipróbáltam már, amely megegyezik a szemöldök színemmel, de még nem voltam sikeres! Most új termék lett ez a szemöldök formázó szett! Por állagú, és találunk benne ecsetet és sablont is! A shopban is megnézhetitek!


Ha legközelebb L.A. Makeup üzletben jártok, nézzétek meg ezeket is!

Most pedig egy rövid beszámoló az április elsején lezajlott fotózásról. Már napokkal előtte nagyon izgatott voltam, hiszen nem sok profi fotózáson vettem még részt. Délre kellett odaérnem a Photo Planet stúdiójába, ahol már mindenki lázasan készülődött, de én is ott voltam már fél 11-kor. Kicsit izgultam, hogy mégis milyen lesz az egész környezet, de hamar feloldódtam, mert mindenki nagyon aranyos volt. Ruhákat is kaptunk, melyet a Sugarbird ajánlott fel, a végén pedig mindenki elhozhatta ajándékba :). Nekem Fábián Évi ajánlotta ezt a ruhát, mert illik a kék szememhez, így végül ebben fotóztak le. A hajamnak nagyon örültem, hogy ilyen extrém lett, imádom a göndör hajakat és álmomban sem gondoltam volna, hogy az enyémből lehet ilyet készíteni! De Ildikó, aki a Zsidró szalon igen profi fodrásza elkészítette nekem ezt a hajkölteményt, és odáig meg vissza voltam érte. A sminkemről már nem is beszélve... A füstös szememet felturbózta Fábián Évi egy kis csillámmal, majd Évi segítője, Unyatinszki Erika - aki egyébként engem sminkelt - úgy gondolta, hogy egy vadabb és élénkebb színt visz fel az ajkaimra. Szerintem azóta vagyok kibékülve az intenzívebb árnyalatokkal :). És végül rám esett a sor, és bekerültem a fotózás helyszínére. Ketten fotóztak, de nagyon kedvesek voltak, segítettek mindenben, és nem éreztették velünk, hogy nem éppen vagyunk profik. Egyszóval nagyon köszönöm az L.A. Makeup-nak ezt a lehetőséget, nagyon nagyon jól éreztem magam. Nézzétek meg ti is, milyen gyönyörűek voltak a lányok:

Zsuzsi

Nagykövet lányok Regivel

Weisz Fanni - ő a sminkvarázs nyertese 

Én :)

Regi

Niki

Vivi

Niki
Végük pedig pár kép, amelyeket Zsuzsi készített /vagy legalábbis az ő gépével készült :D/




Nektek melyik új termék tetszik a legjobban? És a képek, hogy tetszenek? :)

7 megjegyzés:

Rami írta...

gyönyörűek voltatok mind:) imádom a hajad!:)
az az 50színű plaetta nagyon érdekesnek tűnik:)

Rita írta...

A 10-es paletta nagyon jól néz ki az első néhány szín kifejezetten gyönyörű, a fotók pedig nagyon jól sikerültek, a tiéd olyan bájos, kislányos lett és a ruhád és nagyon cuki :)

barbi írta...

csodásak a képek, és nagyon szép voltál :)
a 10es paletta egyből megragadott, de a szemöldökformázó szett is nagyon tetszik, mert eddig én sem találtam olyan színt, ami igazán jó lett volna, ezért inkább az eddigieket szemhéjfestésre szoktam használni:D

gabriella írta...

Imádom az 50es palettát és a gyümölcsös körömlakklemosót:) Gyönyörüek vagytok

Detti írta...

A szemöldökformázó szett nagyon érdekel. Nem tudod, mennyibe kerül? Legalább körülbelül...
A képek csodásak, te kimondottan profin festesz!! ;)

sunbeam írta...

Köszönöm a lányok nevében is a sok dicséretet :).

detti: linkeltem a szemöldökformázót, a shop-ban meg is nézheted, de leírom azért, hogy 5990 Ft. :)

Catwalk_bitch írta...

A 10-es paletta nagyon gyönyörűséges:)