03 április 2011

Elveszett napi smink - zöldes, bronzos füstös szem

Ezt a sminket, még március elején készítettem el, amikor az L.A. Makeup döntőjére mentem. A belső szemzugba egy irrizáló világos zöld került, majd egy bronzos-zöldes színnel mostam össze. A külső V-be egy sötét barnát festettem. A színek a távolabbi képeken látszódnak inkább. A sminket egy 4-es Miss Rosé szemhéjpúderrel készítettem, amelyről már van egy teszt, itt a blogon.



Közelebbi képeket és a használt termékek listáját is megtalálod a bejegyzés folytatásában.







Igen előnytelen kép, de a szememen elég jól látszódnak a színek.

A hajtöveknél azért ilyen "csúnya", mert sajnos
nem figyeltem az önbarnításnál és nem kentem fel jól :(.


Használt termékek:

Arc:
alapozó: L'Oréal Perfect Match - Beige Rosé
korrektor: essence 3in1
púder: Rimmel Stay Matte


Szemek:
primer: e.l.f. eyeshadow primer
szemhéj: Miss Rosé 4-es szemhéjpúder
szemtus: lovely fekete szemhéjtus
szempilla: essence

Ajkak: essence XXXL Nudes 01

5 megjegyzés:

TÜNDI ♛ írta...

Olyan kis szolid, nagyon szép! :)

TÜNDI ♛ írta...

De suta vagyok, pont nem szolid :D Nem tudom mit akartam írni helyette :$ A lényeg, hogy szép!

sunbeam írta...

Kicsit szolid :D:)

graffiti89 írta...

Tök jó, tetszik. :D Jó, ahogy összemosod.
De ha lehet egy megjegyzésem, vagy az alapozás nem jó, vagy nem tudom, mi a baj, de a hajvonalnál eléggé fura, kicsit maszkszerű emiatt. :S (oké, pont én mondom, a szemem is bénán húzom ki. xD)

sunbeam írta...

graffiti89: jól látod, hogy fura, mivel elcsesztem az önbarnítást. a kendővel sajnos kentem be jól az arcom és ez lett a vége. alapozó nem látszódna így, mivel nagyon durván sötétebb lenne a bőrömnél :D