02 április 2011

Balea Face kétfázisú szemfestéklemosó

A Garnier arclemosó teje után váltottam a Balea sminklemosójára, méghozzá azért, mert ez konkrétan szemre van kifejlesztve. Nem vártam csodát, de nagyon meglepődtem.


A bejegyzés folytatásában leírom a véleményem:


Speciálisan vízálló festék eltávolítására van kifejlesztve, de - természetesen - a nem vízállót is tökéletesen eltávolítja.
Használat előtt jól össze kell rázni, mivel kétfázisú, olaj tartalmú.
Felrázás előtt.


Felrázás után
Az olaj hamar visszaül a másik folyadék tetejére, így úgymond gyorsan kell a vattára ráönteni, de nem vészes  a dolog. Nem úgy kell elképzelni, hogy rögtön visszaül, kb. 10-20 másodperc. Figyelni kell arra, hogy ne felejtsd el összerázni, mivel én sikeresen elfelejtettem egyszer és csak az olajat öntöttem a vattára.
Tartós rúzs eltávolítására is alkalmas.

A véleményem: 
- nincs semmiféle kellemetlen illata, nagyon visszafogott, szinte nem is érezhető,
- tökéletesen eltávolít 1 húzásra minden szemfestéket,
- még a nagyon makacs fekete pigmentekkel is megbirkózik az alsó szempillasornál,
- szempillaspirált két húzással távolítja el. Felülről lefelé szoktam húzni a vattát, így a festék első húzásra lekerül az alsó szempillasorom alá, második húzásra pedig teljesen tiszta lesz,
- a rúzst is tökéletesen eltávolítja, és szerintem íze sincs.

Röviden és tömören tökéletes a szemsmink és a rúzs eltávolításra, mindez kedvező áron, 5-600 Ft. között volt (pontosan nem emlékszem). Páran panaszkodtak a Balea termékekre, hogy kiütésük lesz tőle, stb. Nekem sosem volt bajom, 2-3 hete használom, ettől sem lett kiütésem.

Ti ismeritek ezt a szemfestéklemosót?

18 megjegyzés:

Lulu21 írta...

Nekem is ez a kedvencem:)

Rita írta...

Nekem a 'sima' van, de az kicsit küzd a tussal/spirállal, viszont amúgy bevált. Legközelebb én is ezt a verziót veszem, köszi :)

iamzita írta...

Köszi a tesztet. Eddig elmentem a Balea termékek mellett.

sunbeam írta...

Szívesen lányok :). iamzita ajánlom még neked az arcmaszkokat, a cinkeset és az aloe-sat :).

Katie írta...

Én is szeretem ezt a sminklemosót, vagy 5 üveggel elhasználtam belőle, de aztán leváltottam, mert zavarni kezdett, hogy olajos hatású maradt tőle a bőröm.

sunbeam írta...

Katie én ezt még nem tapasztaltam, neked az ötödik üveg után volt olyan, vagy mindig?

Katie írta...

Mindig, de jó ideig nem bántam, nem zavart, csak később, amikor egyszer a barátnőm lemosóját használtam és éreztem, hogy az övé más. A Baleással a szemem körül a bőrön valahogy úgy csúszott a kezem és az ujjbegyeimen is fura érzetet hagyott, de ettől függetlenül tényleg szuper kis lemosó. :) Te kipróbáltad a Balea maszkokat? Én tegnap vettem mézeset, cinkeset és teafaolajosat, de még nem próbáltam ki őket. Neked beváltak? :)

sunbeam írta...

Nekem csak akkor volt olajos, ha nem ráztam jól össze :/. De persze ezt nem azért mondom, mert te nem ráznád jól össze :D.

A mézeset valamiért nem szeretem, a teafaolajosat azért nem, mert (ha jól emlékszem) az lehúzható és én csak aszpirin maszkhoz használom a maszkokat. Ezért szeretem a cinkeset és az aloe-sat, mert ezek lemoshatóak. Ezeket viszont nagyon szeretem :)

Katie írta...

Úgy emlékszem meg szoktam rázogatni, de azért elképzelhető, hogy nem ráztam elég jól össze...:). Mindenesetre tényleg jó kis lemosó ez, a pakolásokat pedig majd letesztelem akkor. :)

barbi írta...

legutóbb én is ezt emeltem le a polcról a dm-ben, mert amit használtam (zöld garnier arclemosó tej) erre a célra igazából nem volt jó, sokat küzdöttem vele, de ez nagyon jó, szeretem :) és sajnálom, hogy megszüntették a garniernek ezt a változatát, egyébként azt kerestem, de már nem lehet kapni :(

sunbeam írta...

barbi én is zöld garniert használtam, de néha dörzsölni kellett egy erősebb smink lemosásához :/. azt vettem volna, de inkább speciálisabbat kerestem és megtaláltam ezt :).
nem tudtam, hogy a garniernek volt ilyen változata is :o

Viló írta...

Szerintem iszonyat jó ez a cucc, időtlen idők óta ilyet használok. Nekem is kicsit olajos marad a bőröm, de úgyis arcot is szoktam mosni, sminkeltávolítás után, szóval szerintem nem zavaró :)

Nóra írta...

Én pont ma vettem,mert eddig csak a sima verzióját használtam,már alig várom hogy kipróbáljam,ez után a bejegyzés után biztos nem csalódok benne! :)

sunbeam írta...

Viló: lehet, hogy azért nem tűnt fel nekem sem, hogy olajos, mert mindig arcot mosok utána :)

Nóra: remélem, hogy nem fogsz csalódni benne :)

Zsanett írta...

na akkor ezt ma megveszem :)

virág írta...

Szerintem a baleának vannak nagyon jó cuccai, én is szemfestéklemosót tőlük használok (mondjuk én krémetes,nem ilyen kétfázisút) meg arclemosó habot is... sőt, néha tusfürdőt is, szuper illatuk van.

molboleszt írta...

nekem nagyon nem jött be ez a sminklemosó :( nekem csípte a szememet és csak nagynagy dörzsölések árán jött le a nem is vízálló smink..

Ayesha írta...

Most nézem hogy írtál erről a lemosóról:)))
ezt használom hónapok óta:)