06 április 2011

Alverde rúzsok - vélemény és tesztképek

Még nem volt egy Alverde termékem sem, elvette a sok-sok negatív vélemény a kedvem tőle. Azonban pár hete betévedtem a DM-be, amikor a Manhattan rúzst is vettem, és megláttam az Alverde rúzsokat is akciósan. Gondoltam 300 Ft-ot megér, akármilyen rossz is a minősége. A boltban persze leteszteltem és úgy gondoltam, hogy jó lesz.


A véleményem is kifejtem a bejegyzés folytatásában, és még képeket is mutatok :)

Tehát alverde rúzsok. A céget nem ismerem, amennyit tudok, azt is a csomagolásról: Naturkosmetik. Én nem vártam csodát ettől a rúzstól sem, főleg nem 300 Ft-ért. Azonban meglepődtem, mert nem is rossz termék. Persze vannak hibái, de ezeket majd később.

Először a 120-as, 'Tula' árnyalatot vettem meg. Ez egy teljesen átlagos lilás-rózsaszínes szín, de szerintem nagyon szépen mutat. Olyan szép tavaszi :)






A Napfény nagyon szépen visszaverődik a rúzson, de nem ilyen fényes, ne tévesszen meg senkit. Ami a legjobban tetszik benne, hogy éppen csak egy kicsi természetes fénye van, nem olyan szájfényes jellegű, mint mondjuk 1-2 NYX rúzs. A mintákról el kell, hogy mondjam, hogy sokadik húzásra lesz ilyen a színe, egyébként nem ilyen pigmentált. Én hétköznapokon is sokszor átmegyek a számon is egy rúzzsal, még ha szépen fed, akkor is.




2-3-szor mentem át körülbelül a számon, ez lett az eredmény. Tartósságát tekintve addig bírja, amíg eszek. Egy csokit se nagyon bírt ki. Leírtam a hibáit, de én mégis azt mondom, hogy tetszik. Teljes áron biztos nem venném meg, amit nem is tudok mennyi. Tetszik a színe, az állaga. Ha lekopott, utána pedig újra festem.

Ez a kép még aznap készült, amikor megvettem, most nem csináltam újabb egész arcos képet. (Mert, hogy a szép napos idő kedvet adott ahhoz, hogy újra lefotózzam a rúzst :))

A hétvégén nővéremet is becsábítottam egy DM-be, és neki is vettünk egyet, illetve én is még egyet. Ez a rúzs pedig a mostani kedvencem lett, méghozzá a 118-as, 'Jasminder' árnyalat.


Hmm, ezt elfordíthattam volna. Bocsi.
Ez a rúzs, nem is tudom milyen színhez hasonlít leginkább. Napfényben barnás, a házban meg inkább rózsaszínes. Egy nagyon natúr szín, leginkább szájszínhez hasonlít, de nekem nagyon nagyon tetszik.





Már van egy hasonló Maybelline rúzsom, de attól nagyon sápadt az arcom, ettől pedig egyáltalán nem, talán ezért is tetszik. Smink nélkül is jól mutat. Ezt is többször át kellett húznom, hogy ilyen színt kapjak. A többször 2-3 húzást jelent.



Ez pedig egy friss kép, remélem elnézitek nekem,
hogy napszemcsiben vagyok, de másként nem
bírtam volna fényképezni, csak, ha hunyorítok. :(
Összességében megérte mindkettő a maga 300-300 forintját. A hibájukat ki lehet küszöbölni, persze nem tökéletes rúzsok, de én megszerettem őket.

Nektek beváltak az Alverde rúzsok? Mit ajánlotok még ettől a márkától, és mit nem?

27 megjegyzés:

TÜNDI ♛ írta...

Nagyon jól állnak! A Jasmindert megveszem :)

citromhab írta...

Szépek, nekem is a Jasmindert tetszik jobban.

Timike írta...

nekem a tula tetszik:D

Jizzler írta...

Sunbeam megmenti a sminkipart! :D

Sok Alverde terméket próbáltam már, sminket még nem. Általában nem tudok semmire át vagy bét mondani.
Az olivás testápoló nem jött be annyira, sem illatra, sem állagra. Volt algás arclemosóm meg tonikom, valami rózsás arckrémem, nem voltak rosszak, de semmi különöset sem tapasztaltam. Volt gránátalmás szappan is, nagyon fincsi az illata, de szappan. :) Anyukám most a nyírfa-zsálya sampont használja, azt mondta, nem rossz. Kézkrémem is volt, nehezen szívódott be, de jó volt. Rendszeresen használom a körömvirágos ajakápolót, szerintem elégjó, no és anti cellulitisz gélem is van, de csak, hogy megnyugtassam magam, hogy tettem valamit. :D

Jizzler írta...

(Jizz megmenti a déemet.)

sunbeam írta...

A lényeg, hogy valamelyik tetszik nektek :)

Jizzler: miért mentem én meg a sminkipart? :D már megint az ipari mennyiségű cuccal jössz? :D:D:D
elárulom, jön még 2 rúzsteszt, és 2 rúzs érkezőben van, valamint 1 még Szegeden és 4 remélem már a postán :D

Jizzler írta...

Jaigen, és miután kitört az aluminium pánik, kipróbáltam a körömvirágos golyós dezodort is, de nem nyújtott maximális magabiztosságot :D, anyukámnak a pumpás deót vettem, azt hiszem, lime-os, ő maradnéktalanul elégedett. (Nekem golyós dezodorból eddig a leghitványabb avonosak jöttek be leginkább.)

...Vagy csak a rúzs volt a kérdés?

sunbeam írta...

Nem, az összes termék kérdés volt, köszönöm :):). De, ahogy olvasom, mindegyik olyan átlagos.

Jizzler írta...

Naja, többnyire a lelked megnyugtatására jók, hogy te zöld terméket vettél. Öko Test seeeehr gut! :)
Hurrázni tényleg csak az ajakápolónál tudtam, azóta megismertem a Carmexet, az is hurrá, de azóta írtad a Primust vagy mit, még nem próbáltam. :)
Amúgy mondja már meg valaki, hogy dm-ben és Rossmannban miért 999.- a Carmex, míg a Müllerben párszázzal olcsóbb. (És miért van a Müllerben mindig kifogyva a stiftes?)

Jizzler írta...

Beam, mivel saját blogot lusta vagyok vezetni, engedd meg, hogy szétoffojam a tiédet:

KI MIT VESZ AZ 50%-OS GLAMOUR KUPONJÁN? :)

sunbeam írta...

nem offolod szét, de mit szólnál, ha a FB oldalon kérdezném meg :).
ha nem ismered az oldalt, akkor tessék: )
http://www.facebook.com/lovetheheels

Jizzler írta...

Úgy 5 évvel ezelőtt töröltem a FB profájlomat :-S Mostmilesz?

Jizzler írta...

Ahh, látom a megjegyzéseket, jó lesz így! :)

Jizzler írta...

És most látom azt is, amit te írtál. Azt a kupont nem csak a 3 Gé napon lehet felhasználni, hanem még kb. egy hónapig.
L'oreal ásványi alapozót helyeztem kilátásba, mert már használtam és elég jól fed. Konkrétan szükségem nincs semmire, de a kupon viszkeeeet!

MuhlMerc írta...

Jujjjjj mind a kettő nagyon jó. És ennyi pénzért persze, hogy megéri! A másodikat beszerzem én is.

sunbeam írta...

Irány a DM :)

Viktória írta...

én sem mertem még semmit venni ebből a márkából de a képeiden nagyon szép színük van. igazán meglepődtem.

köszi a tippet!

viktoriasstyle.blogspot.com

Kremy írta...

Alverde sampont,balzsamot,hajpakolást rendszeresen használok,szeretem őket. És a púderüket is,ha nincs szükségem erős fedésre.
Egy krémpirosítóm van még,azt is imádom,zsírosabb bőrre is tökéletes.

A rúzs minősége meg úgy tűnik árnyalattól függ,én egy arany színűt vettem,de hiba volt,nagyon rossz:(

Moncsiikah írta...

Sziaa!
Alverde-ről inkább jót vagy semmit... úgyhogy én most semmit! De nem is ezért írtam.

Hanem a napszemcsid miatt! Mit lehet róla tudni? ;) Pont egy ilyet keresek mostanság, de persze mikor kellene, sehol semmi :(

BBarbi írta...

300 Ft-ért szerintem tökéletes rúzsok :)
Azért írok neked, hogy szóljak elindult az új blogom. Remélem nem baj, de kiraktalak oldalsávba. Néha nézz be :)
http://barbibeautyfashion.blogspot.com/
Köszi, Barbi

sunbeam írta...

Kremy: én is láttam arany színű, hát az tényleg egy katasztrófa volt :S

Moncsiikah: írd le nyugodtan a véleményed a termékekről, így tudunk segíteni egymásnak. A napszemcsim C&A :)

Moncsiikah írta...

Tetszenek a rúzsok színei, és lehet hogy alapból nem is rosszak ezek a termékek, csak amik most vannak leárazva a DM-ben szerintem használhatatlanok. Tisztelek a kivételnek! (a rúzsaid :)) Tényleg szépek, 300 forintért meg aztán főleg.
Köszi a napszemcsi infot. :)
Én épp ma halásztam elő a sminkes dobozom aljáról egy Rimmel rúzst. Valószínűleg még anno Cosmo-hoz adták, ki tudja... talán már 2-3 éves is megvan. IMÁDOM! (004 Pink Shimmer) Ma vettem a Blahán az aluljáróba egy gyöngyház fényű kicsit korallos rózsaszínes szájfényt. Nem sokat vártam tőle 400 forintért, de olyen szép volt! :)) Na, amint hazaértem rúzs + szájfény próba (a szájfény önmagában is gyönyörű és még tartós is!), hát elállt a szavam. Ezek után teljes mértékben megértem a rúzsimádatod.
Bocsi, hogy ilyen sokat ömlengek, de ezt el kell újságolnom valakinek, remélem Te/Ti értékelni fogjátok. :)

sunbeam írta...

Moncsi nyugodtan mesélj, szívesen olvasom más tapasztalatait és ötleteit is :). A rúzs+szájfény kombóról készíts képet és töltsd fel a FB oldalamra :).

Pici Ancsi írta...

Nekem is tetszenek! =)
Nekem egyébként ebből a márkából fehér szemhéjceruzám van, de nem nagyon tudok róla pozitív véleményt mondani sajnos =(

**N** írta...

Szia! Én egy közös ismerősünk révén ismertem meg a blogodat, azóta nézegetem és tetszik nagyon :). Mindig kedvet kapok, hogy kipróbáljak újabb dolgokat.

Most azért írok, mert én is próbáltam Alverde terméket, egy szempillaspirált, mert megtetszett a szögletes tubus, és nem is volt drága (900 Ft, ha jól emlékszem). Csak egyszer használtam, ugyanis nincs benne olyan 'alkatrész', ami lehúzná a felesleges festéket a spirálról, így konkrétan egy festékcsimbók jön ki, amivel lehetetlen dolgozni. Még azon is gondolkodtam, hogy visszamegyek reklamálni, de aztán nem tettem, elvégre nem a DM tehet róla. :D

sunbeam írta...

Szia **N** , örülök, hogy tetszik a blogom :))

Szerintem az az alkatrész hiányzik, tehát visszaviheted a DM-be ,ha más nem, megnézni ,hogy a többiben van e. Így nem kéne kiadni egy spirált, hogy ez az igen fontos elem hiányzik belőle :D

sunbeam írta...

Vagy vehetsz külön spirálkefét is :)