05 április 2011

2011-es trendek - maxi ruhák

Elmaradtam idén a 2011-es trendekkel, valamelyest ezt szeretném pótolni :). Persze nem új a Nap alatt egyik sem, de idén valahogy mégis újraélednek.
Az egyik kedvencemmel kezdeném, a maxi ruhákkal. Én sajnos még nem találtam meg a számomra megfelelőt, ugyanis a magam 162 centijével elég nehéz dolgom van. Alacsonyabb lányoknak nem áll jól minden fazon, ezért igen csak keresgélni kell. A maxi ruha azonban egy olyan darab, ami még a teltebb lányokon is jól állhat, csak ismét az a feladat, hogy a megfelelő fazont megtaláljuk. Érdemes keresgélni, ugyanis egy rendkívül kényelmes viselet, igen mutatós és - akinek számít - az idei év egyik kedvenc darabja. 

Először a kifutókról válogattam nektek, a style.it oldalról. Persze azért keresgéltem elérhetőbb áru ruhákat is :). 

Paul & Joe
Még több képet találsz a bejegyzés folytatásában:

Minták terén a virágminta jelenik meg a legtöbbet, de minimál ruhákkal is találkozhatunk. Ha megnézzük jobban a ruhákat, akkor már meg is tudjuk, mi az, ami idén a legtöbbet szerepelt a kifutókon. A trópusi-, az állat-, a csíkos-, és a virágminta. 

Nézzük először a virágmintát:
Alberta Ferretti
Blugirl

D&G

Frankie Morello

Most jöjjön egy kis trópusi szellő:
Cynthia Steffe

Tibi
Pár letisztult, minimál ruha:
Badgley Mischka

Lanvin

Laura Biagiotti

Rick Owens

Roksanda Ilincic
És végül az igen megosztó állatminta:
Blumarine

Derek Lam

Givenchy

Nézzük azokat a ruhákat, melyek kedvezőbb áron kaphatóak, és talán még meg is tudjátok őket vásárolni az itthoni boltokban: 
(A kép forrását a link alatt találjátok)
Guess (link)
Mango (link)
Mango (link)
Mango (link)
Mango (link)
Mango (link)
Promod (link)
A mindenki számára elérhető oldalról is linkelek nektek párat, az asos.com-ról. A ruhához el tudsz jutni, ha a linkre kattintasz.

Lisa Jayne Dann Paisley Print Halter Maxi Dress (link)
ASOS Batwing Maxi Dress (link)
ASOS Gold Strap Maxi Beach Dress (link)
Ted Baker Maxi Dress (link)
ASOS Embellished Neck Maxi Dress (link)
Heti's Colours Cowl Maxi Dress (link)
Warehouse Leopard One Shoulder Maxi Dress With Belt (link)
ASOS Multi Smudge Print Maxi Dress (link)
Full Circle Geo Print Maxi Dress (link)
ASOS PREMIUM Parachute Panelled Maxi Dress (link)
French Connection Bow Front Swing Maxi Dress (link)
Hú, kaptatok pár képet, melyik a kedvencetek? Nektek van maxi ruhátok? 

11 megjegyzés:

Tekla Kocsis írta...

hűha, nem tudok választani :)
tavaly felpróbáltam egy maxiruhát, de nem volt elég hosszú, így tök bénán néztem ki benne :) ha idén találok egy megfelelő hosszúságút (nekem az tetszik, ami szinte már a földig ér) akkor valami lengébb anyagú, virágmintásat beszerzek!

suzie írta...

Van, akin tetszenek, de én még sosem próbáltam fel egyet sem. Valahogy egyáltalán nem látom praktikusnak, hogy ilyen hosszú, húznám állandóan a koszban, lépcsőn rálépnének az emberek (meg biztos én is).. :/

Katie írta...

Nekem nagyon tetszenek, szerintem cukik! :)

sunbeam írta...

Ezen én is gondolkoztam már Suzie, hogy nem lenne e koszos az alja, stb. Gabin is ilyen volt pénteken, és néztem, az övé sem koszos :D. Éppen jó magassarkú volt rajta :)

Tekla: nekem is azok tetszenek, amik a földig érnek, vagy 1-2 centivel rövidebbek :)

2sofix írta...

szép-szép, másnak jól is áll, én maradok tisztes távolságban:D
ASOS Multi Smudge Print Maxi Dress - innen ő tetszett a legjobban. főleg a forma miatt

suzie írta...

Igeen Gabié tök jó volt! De ő kocsival jár gondolom, úgy könnyebb tisztán tartani :D

sunbeam írta...

Metró mozgólépcsőn a legizgibb :D

cila írta...

imádom a maxiruhákat, van is jónéhány a gardróbomban. nyáron szinte csak abban járok, BKV-val:). és nem kell ám félni a mozgólépcsőtől vagy az esetleges pocsolyáktól - csak elegánsan felkapod az alját, és vonulsz, mint egy hölgy, you know:))

sunbeam írta...

Köszönjük a tapasztalatokat :). Hol vásárolsz általában maxit? :)

cila írta...

a Nagymező utcai Ruhagalériából származik a többségük, de tavaly vettem a Marks&Spencerben is szépeket:)

gabriella írta...

HU nekem nagyon tetszenek!! Szuperek!! Imádom az összest! :)