28 április 2011

2 napi smink - Korallos tavaszi és natúr színekben

Húsvétkor színesebb hangulatomban voltam, és elővettem egy olyan színt egy Miss Rosé palettámról, amit még sosem használtam. Ez egy kicsit bronzosabb korall szín, amelyet kékkel párosítottam. Egész arcos képek nem igen születtek, valamiért nem készítettem. A másik napi sminkem pedig egy abszolút natúr, gondoltam ilyet is feltöltök, mert még nem volt a blogon. Nekem is vannak olyan napjaim, amikor nem akarok erősebb sminket viselni nappal, és akkor csak natúr színeket viselek.


További képek:





Használt termékek:

primer: e.l.f. eyeshadow primer
mozgó szemhéj: Miss Rosé paletták
szemtus: lovely fekete szemhéjtus
szempillaspirál: Max Factor Xperience

És a natúr smink:





Használt termékek: 
Arc:
alapozó: Max Factor Xperience 65 Sandlewood
korrektor: essence 3in1
púder: Rimmel Stay Matte

Szemek:
primer: e.l.f. eyeshadow primer
mozgó szemhéj: BIPA eye contact shadow - afterglow
szemceruza: Max Factor perfection eyeliner 
szempillaspirál: Max Factor Xperience

Ajkak: 
ajakkontúr: essence lipliner - 09 nude coral
rúzs: NYX Soft matte lip cream - Antwerp 

A NYX Soft Matte folyékony rúzsokról hamarosan érkezik egy teszt, eszméletlen jók :)! Ez a kedvenc árnyalatom, amelyet most is láthattok :)
Illetve új hajszínem is van :)



Ti milyen sminket csináltok nappalra, ha nincs nagy kedvetek sminkelni? :)

10 megjegyzés:

TÜNDI ♛ írta...

Imádom a krémes rúzsokat! Sokkal tartósabb szerintem, úgyhogy muszáj lesz kipróbálnom a NYX-től is párat :) A hajszín nagyon szuper! Jól áll ez a kis kóc :D

anna írta...

Nagyon tetszik mindkét smink:) Én 1-2 nap kivételével mindig csak kihúzom a szemem a szempilláim tövében, szempillaspirál, pirosító, és vmi natúr szájfény. Szükségem van arra a plusz 10-15 perc alvásra reggelente:D

suzie írta...

Mindkettő nagyon szép, a második olyan friss, tavaszi :) És nagyon jól áll ez a NYX rúzs, már alig várom a tesztjeidet róluk:)

Timike írta...

gyonyoru vagy szinesben es naturban is Marti:))

sunbeam írta...

Köszike lányok :). Tündi milyen rúzsokat ismersz még, amik ilyenek? :)

anna: én is akkor sminkelek többet, ha tudom, hogy van időm plusz fél órát aludni :DD

suzie: köszike, a teszttel pedig haladok :)

Timike: köszi neked is :))

Timike írta...

a pirositot nem talalom, az mi? :P

$zaßina írta...

lehet h buta kérdés lesz.. :$
de mi a különbség a folyékony rúzs és a szájfény között??
előre is köszönöm válaszod :D

miriMAC írta...

nagyon szépek, pláne az a folyékony rúzs:)
off: lehet, hogy ma kettő körül téged láttalak a TIK előtt? ha jól emlékszem farmerdzseki volt rajtad...

sunbeam írta...

Timike a pirosító egy Miss Rosé termék, az lemaradt, bocsi :/

Szabina: én most használok először ilyen folyékony rúzst, de teljesen más, mint amit eddig próbáltam :). A tesztben leírom, nem akarom lelőni a lényeget :)

miriMAC: igen, engem láttál :)

Bikira írta...

Uh baromi jó mind a kettő. A natúr sminken nagyon szép a rúzsod, alig várom a tesztedet :) Az első képen pedig tök olyan, mintha kék lenne a szempillaspirálod :)