08 március 2011

Wet n wild coloricon paletta - Greed

Az előző coloricon paletta után, most a Greed-re került a sor. Nagyon sokszor használom ezt a palettát, az egyik kedvencem lett. A rózsaszínes árnyalatokat majdnem minden nap használom, az egész paletta nagyon jól variálható.


További képek:
A bal oszlop matt-, míg a jobb, fényes színeket tartalmaz. A világosak is szépen pigmentáltak. A legvilágosabb rózsaszín (bal oszlop első színe) nagyon hasonlít a bőröm színéhez, így egy szolidabb nappali sminket szoktam vele készíteni, ha nagyon kedvem sincs kitalálni egy újabbat, akkor is legyen valami színecske a szemhéjamon. Fekete tussal tökéletes :).

A bal oldali matt színek
A jobb oldali fényes színek
A wet n wild coloricon palettái nagyon nagy kedvenceim lettek! Ha éppen elutazom valahova, de nem akarok fél kilónyi sminkes cuccot cipelni, de mégis variálható színeket szeretnék, akkor csak berakom az egyik palettámat a sminkes táskámba. Kis helyet foglalnak, de mégis tökéletesek minden alkalomra. Ez a 6 szín nagyon jól lett összeválogatva, sokféle sminket el lehet velük készíteni!

Nektek mi a véleményetek a Greed palettáról?

5 megjegyzés:

Suzy írta...

Gyönyörű! Engem natúr paletták ritkán fognak meg, de ez tetszik, ahogyan az összes w'n'w :)

Rita írta...

Melyik országban lehet kapni? Ez nagyon tetszik :)

Mia írta...

Ezt a palettát szívesen megvenném én is. Hogyan lehet hozzájutni?
Szted a mogyoró színű szemhez is jó lenne?A hajam színe csokoládébarna és világos melír van benne.

sunbeam írta...

Ezt a palettát külföldön vette meg egy leányzó, és ő küldte el Suzie-nak (livinpretty blog), aki pedig nekem továbbította. Sajnos egyelőre itthon nem lehet beszerezni, ebayen próbálkozzatok szerintem:).

Mia, szerintem neked is jó lenne :)

Jizzler írta...

hmm... csokoládé...