30 március 2011

Színes tavaszi cut crease napi smink

A sok-sok jól bevált árnyalatok után most merészebb színekhez nyúltam, vagyis csak egyhez, és azt párosítottam másik kettővel :). A citromsárga volt a szokatlan szín, mostanában sokat szemeztem vele a 88-as palettámon. Rózsaszínnel színesítettem, majd egy királykékkel meghúztam a szemráncom vonalát, elsatíroztam és végül cut crease lett belőle. Én mindig a felső szemráncomnál (a jobb szemhéjamon kettő is van, ez a mérvadó mindig) szoktam "elvágni" a sminket, így nagyobb hely van a festéshez.


Részletes képeket és a használt termékek listáját is megtalálod a bejegyzés folytatásában:











Használt termékek:

Arc: 
alapozó: L'Oréal Perfect Match - Beige Rosé
korrektor: essence 3in1
púder: Rimmel Stay Matte
pirosító: Miss Rosé rózsaszín

Szemek:
primer: e.l.f. eyeshadow primer
belső szemzug: NYX Pearl pigment, és Coastal Scents 88-as paletta rózsaszín


szemhéj, külső V: CS 88as paletta citromsárga


mélyítő vonal: CS 88-as paletta kékeslila és wet n wild Pride paletta





szempillák: Maybelline Volum' Express Lift-up - Black

Ajkak:
szájfény: essence XXXL Nudes

11 megjegyzés:

Timike írta...

Nagyon szep, tetszik!:) igy mesz ma suliba?:)

sunbeam írta...

Timike nem így megyek ma suliba :). Ezt még kb. 1 hete készítettem el, most itthon vagyok, betegeskedem :(:(

citromhab írta...

Nagyon tetszik, jobbulást. :)

TÜNDI ♛ írta...

Annyira jók a közeli képek a szemedről! :) Tényleg nagyon jó lett! Jobbulást! :)

Griberli írta...

Bár nekem nem nagyon jönnek be a cut crease sminkek, de ez tökéletes! A színei is annyira jók.
Ez matt paletta egyébként?

sunbeam írta...

Köszönöm a jókívánságokat, igyekszem meggyógyulni :)

Griberli: nagyrész matt színek vannak a 88as palettában, de van pár fényes is. Én csak mattokat használtam :)

Sophie írta...

wow! Ez nagyon nagyon szép!!! Ha nekem ilyen sminkem lenne, órákon biztos folyton 'olvasgatnék', hogy mindig látszódjon minden :D

Ina írta...

Ez valami csodaszép, olyan ügyes vagy!

Az én mélybarna szememhez sajnos nemigen illik a kék, de egy ilyesmit én is lehet, hogy megpróbálok majd. :)

Puszi

sunbeam írta...

Ina, szerintem próbálj ki egy hasonló, vagy sötétebb kéket :). A barna szemhez olyan sok szín illik :)

Ina írta...

Igazad lehet, Márti.:) Meg fogom próbálni, évek óta nem volt kék a szememen, most már kíváncsi vagyok, milyen lesz újra, némileg másképpen.:)

Alinácska írta...

Hű ez nagyon szép lett :)