22 március 2011

Szemceruzáim I. rész

Ebben a bejegyzésben be szeretném nektek mutatni a szemceruzáimat. Két részben fogom ezt tenni, az elsőben a színesebbeket: fehér, rózsaszín, lila, zöld és kék színek fognak szerepelni az első részben, barna, szürke és fekete színek pedig a második részben. A következő részben fogom bemutatni a 2 végű ceruzákat is. Elég sok 'noname' ceruzám van, amiket Szegeden a Kincses szigetben vettem, de szerintem akármelyik városban meg lehet őket venni, ha nagyon megtetszene nektek valamelyik árnyalat. Megpróbálok mindegyikhez írni 1-1 mondatot, nem garantálom, hogy mindhez sikerül :).

Egy műanyag kosárkában tároltam őket, de áttelepítettem egy pohárba. Szeretnék beszerezni valami normális tartót, most ne nézzétek, hogy miben van, nem a legszebb látvány.


Részletes képeket találsz a bejegyzés folytatásában:


Először a fehérek, illetve egy pezsgőszín is idekerült :). Mindig a kép alatt fogjátok megtalálni a ceruzák nevét.
Balról jobbra:
essence long lasting eye pencil - 04 Look at me
"" Ann cosmetics - No. 1
essence light up your eyes - highlighter pencil
e.l.f. Shimmer Eyeliner Pencil - 7601 Iconic Ivory (teszt)


Balról jobbra:
e.l.f. Shimmer Eyeliner Pencil - 7601 Iconic Ivory (teszt)
essence light up your eyes - highlighter pencil (Nincs szép, vakító fehér színe, amelyet én hiányolok, mivel egy kiemelő ceruza. Inkább törtfehér, ráadásul matt. Vízvonalat sem fogja be olyan szépen és nem is tartós.)
"" Ann cosmetics - No. 1 (Szerintem a legelső szemceruzám és a mai napig imádom. Nagyon szép fénye van, a belső szemzugba szoktam használni, szépen megnyitja a tekintetet. Sajnos a neve már le lett hegyezve, csak annyi maradt meg, hogy Ann :(.)
essence long lasting eye pencil - 04 Look at me (Nevéhez hűen tartós és szépen befogja a vízvonalat is. Hallottam már negatív kritikát is erről a ceruzáról, de nekem bejött.)


Következzenek a rózsaszínek. Ide került egy szájkontúr ceruza is. Szegény olyan szomorúan nézett a tartóból rám, ott állt egyedül a pohárban és megesett rajta a szívem :).


Balról jobbra:
NYX Long Lip Pencil - 18 Pinky
essence Crazy About Color eye pencil - 01 Think Pink
Italia Ultra Fine Eye Liner - 1013 Rosa
davis lip 24 - fashion best colour waterproof makeup (?)
ADEN Cosmetics - Orchid



ADEN Cosmetics - Orchid (Az egyik kedvenc szemceruzám. Ha nincs kedvem sminkelni, csak kihúzom ezzel a szemem, és máris szép tekintet varázsol. Tartós, a vízvonalon is megmarad. Ha kicsit variálni akarom, akkor a vízvonalra egy ezüstös ceruzát viszek fel és a kettő igazán jól néz ki együtt :). Ajánlom mindenkinek.)
davis lip 24 - fashion best colour waterproof makeup (A kérdőjel a névnek szól, ugyanis ez se nem szájra való, se nem vízálló :D. Konkrétan egy borzasztó szemceruza, de szép színe van. Egész addig, amíg a szemhéjra nem kerül, mert onnan elmosódik kb. fél perc alatt.)
Italia Ultra Fine Eye Liner - 1013 Rosa (Ezt egyszer használtam a szemhéjamra, akkor is kb. fél percig maradt ott, ráadásul elég hülyén is állt. Mivel a színe nagyon tetszik, ezért ajakkontúrként szoktam használni, sokszor láthatjátok ti is a használt termékek listájában)
essence Crazy About Color eye pencil - 01 Think Pink (Az essence-nek ez a limitált kollekciója nagyon jól sikerült szerintem, főleg ceruzák terén. Nagyon jó mindegyik, tartós, és a vízvonalat is befogja. Szeretem :).)
NYX Long Lip Pencil - 18 Pinky (Tartós :)).


Lilák:

Balról jobbra:
essence kajal pencil
- 13 Nightfever
essence Crazy About Color - 02 Lilac Forever
davis Eye - 08


davis Eye - 08 (Szintén az a minőség, mint az előző rózsaszínnál)
essence Crazy About Color - 02 Lilac Forever (Erre sem tudok újat mondani, imádom :). )
essence kajal pencil - 13 Nightfever (Szintén jó ceruza, tartós, vízvonalra is fog, ám ott 2-3 óránál többet biztosan nem tölt el:(. )

Érdekes módon a kékekből és a türkizekből van a legtöbb, pedig régebben ezeket a színeket alig használtam és nem új szerzemény a nagy része.



Balról jobbra:
essence Crazy About Color - 03 Addicted To Blue
automatic liner - semmi más nincs ráírva, Rossmannban vettem :/
Miaoou - Ocean Blue (Istenem milyen vicces nevű ceruzáim vannak :D)
OG / Outdoor Girl eye/lip pencil - 13
essence long lasting eye pencil - 06 Seventh Heaven
e.l.f. Shimmer Eye Liner - 7607 Twinkle Teal
Jollie Francde Kajal - semmi szín nincs ráíriva :(
Miss Sporty Faboulous Eyes - 020 Blue Spark
essence Crazy About Color - 04 Crazy Me
essence kajal pencil - 12 Go Wild


essence kajal pencil - 12 Go Wild (Sokszor kellett áthúznom, hogy ilyen színt kapjak, sajnos nem a legjobb fedésű)
essence Crazy About Color - 04 Crazy Me (nagyon jó ez az árnyalat is :).)
Miss Sporty Faboulous Eyes - 020 Blue Spark  (Szépen ki lehet vele emelni a szemet, szeretem használni.)
Jollie Francde Kajal - semmi szín nincs ráíriva :( (Nem szeretem, nincs szép színe)
e.l.f. Shimmer Eye Liner - 7607 Twinkle Teal (teszt)
essence long lasting eye pencil - 06 Seventh Heaven (szépen megmarad a vízvonalon, nevéhez hűen tartós is)
OG / Outdoor Girl eye/lip pencil - 13 (Valami nyaralási zsákmány, vízállónak vettem, gondoltam jó lesz.. Nagy fenéket, kerüljétek messziről, nagyon rossz ceruza.)
Miaoou - Ocean Blue (Szép, fényes színe van, nem annyira tartós.)
automatic liner - (nagyon szép, "világító" fénye van, ami sajnos a képen nem látszódik. Elég tartós, sokáig fent marad a szemhéjon, és a vízvonallal is megbírkózik.)
essence Crazy About Color - 03 Addicted To Blue (Ezt is csak dicsérni tudom.).

Tehát ilyen szemceruzáim vannak. Az essence ceruzákat használom a legtöbbször, illetve az ADEN-t. Pártól, ami nem vált be és még hosszú évek után sem dobtam ki, meg fogok válni hamarosan, de még a blogba azért lefényképeztem őket. Van egy ilyen mániám, hogy kötődöm a sminkes cuccaimhoz, és hiába nem szeretem, nem dobom ki. De lassan eljött az ideje a búcsúnak :(. :D

(A tegnap bemutatott L.A. Girl ceruza még nem volt meg, amikor ezeket fényképeztem, így nem került bele a bejegyzésbe, de itt megnézhetitek, ha valaki kíváncsi rá.)

Nektek melyik a kedvenc szemceruzátok és melyik, ami egyáltalán nem vált be?

12 megjegyzés:

Sophie írta...

Huhú! Olyan sok cerkád van! :D
Nekem az essence crazy about coloros tetszik meg a nyx. Meg a noname Ann-os ;)
Amúgy nem látom jól a csomagolást, de nekem van egy pár 'Lady Ann' márkájú cerkámés én azokat nagyon imádom ;)

Kriszti írta...

Eddig nem próbáltam még Essence ceruzákat, de ha kijön az új kollekció, párat beszerzek :)

sunbeam írta...

Sophie: lehet, hogy ez is Lady Ann :):), köszi :)

Kriszti: nem tudom azok milyen minőségűek lesznek, de remélem, hogy hasonlóak :)

Timike írta...

nekem a legjobban az essences kozepso lila tetszik :O nagyon szep pigmentalt sotet lila isteni.. a kekek-zoldek kozott is van par szep :)

Timike írta...

nekem a legjobban az essences kozepso lila tetszik :O nagyon szep pigmentalt sotet lila isteni.. a kekek-zoldek kozott is van par szep :)

Babus írta...

Nekem is az essence középső lila tetszik nagyon meg a kékek-zöldek:)

dyna írta...

nekem talán a lilac forever árnyalat tetszik legjobban, bár én magam a vörös hajam és zöld szemem kombója miatt nem vagyok egy ilyen lilás fajta. kíváncsi vagyok a barnás szekcióra, milyen különbségek lehetnek.
más: ma megkérdeztem a stúdióban a sminkestől, h mi az a vízvonal (mert az utóbbi napokban több bjuti blogon olvastam) és azt mondta a profi sminkesünk, h ilyen megnevezés nincs. hümmmmm. mire gondoltok e szó használatakor, kedves bloggerínák?

dyna írta...

(elfelejtettem leírni, h a sminkesünk mondta, h talán az alsó szemhéj belső részét értitek ezalatt, de azért jobb a megerősítés! ;)) köszi

Bogca írta...

Igen az a vízvonal, de nem értem hogy ezt a szót ő honnan nem ismeri, mindenhol ezt használják :o Én már évek óta ilyen néven ismerem, javában nem volt még divat a beauty blogok írása mikor már tudtam hogy ez az.
Angolul waterline-nak hívják.
Legközelebb ha találkozol vele kérdezd meg légyszi hogy akkor ezt ő hogy hívja röviden, mert tényleg érdekel. :D

sunbeam írta...

Köszönöm Bogca, hogy leírtad dyna-nak, hogy miről is van szó :).
dyna engem is érdekelne, hogyan hívja a sminkesed ezt a környéket :)

Jizzler írta...

Krájszt, mennyi kék!!! Több ceruzád van, mint szemed!

dyna írta...

Bocsi lányok, de csak ma volt az a sminkes, aki a legjobb. Tőle kérdeztem a múltkor is, szóval simán belső kontúrnak hívja az általatok vízvonalnak nevezettet.

És ha már kérdezősködtem smink közben, azt is megtudtam, h az arcformától függ, hogyan használja az ember a pirosító ecsetet, mármint, h bentről kifelé vagy fordítva kezdi felvinni a festéket... Bár még mindig nem nagyon sminkelem magam, de lassan profi leszek, elméletben. Tőletek is okosodom, meg nem mellékesen, igen jól szórakozom... :)