14 március 2011

Nyereményjáték - LEZÁRVA

Sziasztok! Egy ideje terveztem már, hogy a 200. követőnél nyereményjátékot hirdetek Nektek! Köszönöm a bizalmat, hogy már ennyien feliratkoztatok hozzám :). Örömmel látom, hogy már egyre többen kommenteltek is, illetve e-mailben is felveszitek velem a kapcsolatot :).

Ez most nem átlagos nyereményjáték lesz, ugyanis nem sminktermékekből fog állni. A blogom eredeti tervéhez is szeretnék hű maradni, amely a divat, illetve a cipő vonalon indult el. Úgy gondolom, hogy Titeket is érdekel a divat, ezért egy féléves ELLE, vagy InStyle magazin előfizetéssel szeretnék Nektek kedveskedni! A kérdéseknél kell majd választanotok :).

Aki nem ismerné a két magazint:
Az ELLE nem csak divattal foglalkozik, hanem olyan témákkal is, amelyek egy nőt érdekelnek. A szépségápoláson át, a minket érő hatásokon keresztül, mindennel. A világ más tájain élő nők sorsát is sokszor elemzik, illetve 1-1 híresség is helyet kap minden hónapban a magazinban. Magyarokkal is foglalkoznak, nem kell félni attól, hogy nemzetközi magazin. A divat is szép számban jelen van, akár a kifutók világáról van szó, akár a hétköznapokról.

A márciusi ELLE címlapja

Az InStyle fő vonala a stílus, ahogy a neve is adja. Divatos tanácsokkal látnak el minket minden hónapban a szerkesztők, de itt is megtalálható 1-1 érdekesebb téma. Ötleteket adnak a kifutókról, 20000 Ft. alatti vásárláshoz, korok szerinti öltözködéshez.
A márciusi InStyle címlapja

Mindkét magazin színvonalas, bátran ajánlom bármelyiket! Természetesen mindkettőben találtok szép sminkeket is :). Akár még az elkészítést is megtalálhatjátok :).
A nyereményjátékot nem támogatja egy kiadó sem, nem befolyásol semmi külső hatás.

Plusz nyeremény, hogy a sminkes vonalhoz is hű legyek, egy 12-es Miss Rosé paletta. Én már egyet bemutattam itt a blogon, természetesen egy teljesen új paletta a nyeremény.

A részleteket a következő lapon találjátok, minden fontos információ a kérdések alatt van. Kérlek Titeket, hogy ha éltek egy plusz eséllyel, akkor mindig tegyétek meg, ami ott fel van tüntetve, mert csak akkor tudom elfogadni :) /pl. visszamutató link a nyereményjátékra/.

A blog olvasóinak szeretnék kedveskedni ezzel a játékkal, így kérlek, hogy nyilvánosan kövesd blogot. Ha még nem tetted ezt meg, akkor oldalt feliratkozhatsz a blogra :).


A szerencsés nyertest, a random.org fogja kiválasztani.


Április 5. 23:59-ig lehet jelentkezni a játékra.  LEZÁRVA


A nyereményjáték Magyarország lakosai számára áll nyitva. 


Facebook megosztás: kérlek, hogy a linket is írd le, amelyen le tudom ellenőrizni, hogy tényleg megosztottad! Akik 03.14, 12:20-ig neveztek, azokra ez nem vonatkozik. Sajnos az előző módszerrel nem tudtam ezt ellenőrizni!


Az űrlapot görgesd majd lefelé, az oldalsáv miatt nem látszódik a görgő :(. "submit" gomb lesz a vége :)

33 megjegyzés:

Rami írta...

dejó, ez ngaoyn meglepő nyeremény volt számomra, de nagyon tetszik:)

Rami írta...

de most nagyon nyomi vagyok, és nem tudom elküldte e a válaszaimat:D

sunbeam írta...

Köszi Rami :). Nem küldte el megnéztem, csináld nyugodtan újra :)

sunbeam írta...

Akkor küldi el a válaszokat, ha megjelenik az a mondat, hogy köszönöm a regisztrációt, április 6-án kihirdetem a nyertest :).

Lulu21 írta...

Nagyon jó nyereményjáték. :)

Viszont a plusz esélyeknél a Facebook-nál nem linkeltem... Azért így is jó lesz? bocsi:))

sunbeam írta...

Lulu21: utólag is elküldheted a linket, csak írd be kérlek a neved újra :). A plusz két esélyt csak úgy tudom elfogadni :). De ha 'like'olod, akkor pedig +1 esély :)

virág írta...

Marti, kitoltottem, de nincs a vegen kuldes gomb vagy ilyesmi :o hogyan tudom elkuldeni a valaszaim??

Bogca írta...

Indultam, köszi! :) És gratula a 200hoz!

virág írta...

Na, vegul talan sikerult..azt hiszem :)

Lulu21 írta...

Oké.:) Köszi és bocsi még egyszer. Remélem így már jó lesz.

sunbeam írta...

Virág sikerült :):) Köszi :)

Bogca sok sikert neked is és köszi :)

Lulu21: így már jó lesz ;)

sunbeam írta...

Páran úgy jelentkeztek, hogy csak a saját olvasójukba vették fel a blogot, azaz a rendszeres olvasásra kattintottak. Kérlek Titeket, hogy oldalt, a Követés gombra is kattintsatok, azáltal tudjátok ténylegesen követni a blogot. Ez alapfeltétele a nyereményjátéknak. Már szóltam néhány Olvasómnak, de kérlek Titeket, hogy figyeljetek erre.
Más: aki nem követi a blogom semmilyen formában, és jelentkezett, azt nem tudom elfogadni!

Judi írta...

Nem sikerül elküldeni a jelentkezést hiába töltöttem ki, nem tudom, hogy mi lehet a baj. :S

sunbeam írta...

Mindent kitöltöttél, amit kötelező? :) Legalul is van egy :).

Ha nem sikerül, akkor írd be ide nyugodtan ugyanazokat az információkat!

citromhab írta...

Nagyon örülök, hogy ilyen kreatív voltál a nyeremény kiválasztásánál, nagyon jó ötlet. :)

Judi írta...

Már sikerült, az oldalsó képektől nem láttam, hogy lejebb is lehet húzni a kérdőívet.
Köszi. :)

sunbeam írta...

Citromhab örülök, hogy tetszik :). hajrá ;)

Judi: próbáltam átállítani a szélességet, de akkor kisebbre veszem még. Bocsi!
Örülök, hogy sikerült!

samelike írta...

De jó, ez nagyon jó ötlet!!! Gratula a 200-hoz :)
Szép napot!

Roni írta...

Nagyon professzionális a kérdőív:)))

Sophie írta...

szia:) nagyon jo a kérdőív, de elég lúzer vagyok és fél órája bénázok itt, h rendszeres olvasó vagyok-e, vagy követem is-e a blogot, nem tudom. tudnál esetleg segíteni? köszönöm:)

Sophie írta...

ja és elméletileg sophiessecret néven követlek( ha követlek):)

sunbeam írta...

Szia :). Kattints a követés gombra oldalt és ha követsz, akkor bejelentkezik automatikusan. ha nem, akkor pedig felajánlja, hogy kövesd a blogot :).

sunbeam írta...

sophiessecret néven követsz, még a legelején iratkoztál fel :) - megnéztem :)

Sophie írta...

juhu köszönöm. igen már egy ideje feliratkoztam de antiinformatikus képességeim birtokában nem tudtam h hogy hogy is van ez, szöval köszii:)

Lynnie írta...

Tudnál adni egy email címet, ahova küldhetem a képet a facebook megosztásomról? :)

Rita írta...

Megtaláltam az oldalsáv alatt a görgőt de egyszerűen nem mozdul :/ szóval csak azt tudnám kitölteni amit elsőre látok :/

sunbeam írta...

Lynnie: lovetheheels@hotmail.com

Rita: egérrel sem tudod görgetni? Vagy a billentyűzeteddel?

Dijaah írta...

szija!

megkérdezhetem hogy én milyen néven követlek?:D remélem jót irtam mikor jelentkeztem a játékra:)

Edina írta...

Szupi és köszönjük szépen a nyereményjátékot

http://szepsegapolasblog.blogspot.com/

domcsa. írta...

Szia!
Facebookon kitettem, de ott honnan másoljak linket?:s

sunbeam írta...

Dijaah: Dija néven követsz :)

domcsa: ha nem boldogulsz, akkor képet is küldhetsz : lovetheheels@hotmail.com

TheMakeupwomen írta...

Szia!

Véletlenül kétszer is kitöltöttem a második a jó :) Az elsőnél fél úton véletlenül nyomtam egy entert.

StyleGuard írta...

Kétszer is elküldtem, de a második a jó:$
domcsa. is én voltam, végül sikerült megoldanom, köszönööm!:))