17 március 2011

Nappali sminkből bulis smink - kérésre

Pár napja úgy gondoltam, hogy kicsit erősebb nappali sminkre váltok. A NYX Runway Collection Super Model palettájáról választottam magamnak egy grafitszürkét.
A fehér szín alatti szürkére gondoltam, ezen a képen kicsit fényesebb, mint valójában, ugyanis ezt vakuval készítettem. Elkészítésében semmi bonyolultság nem volt...

... szimplán elsatíroztam a szemhéjamon :)





Pár kedves olvasóm kérte tőlem e-mailben, hogy készítsek egy olyan nappali sminket, amelyet könnyen át lehet alakítani esti sminkre. Ezt azért kérték, mert van olyan alkalom, hogy egész nap nem tudnak hazamenni, de este olyan helyre kell menniük, ami megkíván egy erősebb sminket. Persze nem szeretnének egész nap erősebb sminkben lenni. Azt is kérték, hogy ha lehet, akkor ne kelljen sok kelléket elcipelni magukkal a neszesszerükben. Az alap nem pompázik visszafogott színekben, de nem is mondható kihívónak, remélem megfelel :)
A következőképpen készítettem el:
- a szemzugba fehéret festettem, mellyel "kinyitottam" a tekintetem. A külső V-be pedig festettem egy kicsit sötétebb szürkét, végül pedig kihúztam szemtussal.
Ezt nagyon könnyen el tudod intézni egy ilyen NYX palettából, plusz egy szemhéjtussal.

Nappal rózsaszín rúzst viseltem, ami egy ilyen füstös sminkhez is tökéletes. Este viszont én variáltam a rúzson, és egy rózsaszín ajakkontúrral kifestettem a teljes számat, majd arra felkentem a NYX Orange Soda árnyalatát.

Íme az esti változat:









És a végén elmentem bulizni :).

Használt termékek:

Arc: 
alapozó: L'Oréal Perfect Match - Beige Rosé, Manhattan Powder Mat Make up - Beige
korrektor: essence 3in1
púder: Rimmel Stay Matte
pirosító: essence 4in1 pirosító
highlighter: Bipa air soft shadow - 2 Sunrise

Szemek:
primer: e.l.f. eyeshadow primer
mozgó szemhéj: NYX Runway Collection, Super Model Palette
tus: Lovley fekete folyékony szemhéjtus
vízvonal: AVON SuperShock gél állagú szemhéjtus
szemöldök: Sissy eye liner No.7
szempillák: Maybelline Volum' Express Lift-up - Black

Ajkak:
kontúr: Italia 1013 Rosa (Szeged - Kincses Sziget)
rúzs: NYX Orange Soda

Ti milyen nappali sminket csináltok mostanában?

16 megjegyzés:

citromhab írta...

Nagyon jó lett, annyira szeretem az ilyen dögös füstös szemeket. Muszáj megjegyeznem, hogy nagyon jól áll ez a frizura, a múltkor olvastam, ha jól emlékszem, hogy szeretnéd megnöveszteni, de azért csak megemlítem. :) Ja és az fültágító a füledben, vagy meg kell törölnöm a szemüvegem? :D

sunbeam írta...

jaj nem fültágító :D:D csak ilyen nagyon nagy fülbevaló :D:D
A hajam növesztését meg képzeld meguntam és éppen ma vágtam le :):)

Lynnie írta...

Az utsó két kép tök jó lett! :)
És az az essence pirosító, ami az utolsó képen olyan nagyon jól kijön meseszép! :) Meg az a rózsaszín szájfény is tök szép a nappalinál.
Egyébként mindkettő smink nagyon szép! :) Összegzésképp: MINDEN NAGYON SZÉP! :p

sunbeam írta...

köszi ;):)

Nikolett írta...

Annyira szééép az a rúzs!Nagyon jól is áll :)

Kriszti írta...

Egyszerű és nagyszerű :)
Én mostanában sokat használok sima 1 színű sminket, aminek a színe általában ruhától függ. :)

Katie írta...

Csodaszép lett mindkét változat! :)
És jééé, majdnem ugyanolyan a szemünk színe! :)

Babus írta...

Utolsó két kép különösen tetszik:) Persze a smink is széép.

Timike írta...

Meg sose lattalak ilyen szepnek *_* <3 tetszik a post is, szeretem az ilyen praktikus otletes dolgokat;)

Sophie írta...

Úú, ez a smink tényleg nagyon jó. Nekem az esti jobban tetszik :D
És a palettából nekem nagyon tetszik a második sor utolsó 2 színe. Azokkal tudsz egy sminket csinálni? Nagyon kíváncsi lennék rá :)

Julcsi írta...

Jaj, nagyon gyönyörű mindkettő!

sunbeam írta...

Köszönöm lányok :)

Timike aranyos vagy. Pedig szerintem ezek most nem sikerültek olyan jól, de más mindenkinek a nézőpontja :).

Sophie: http://lovetheheels.blogspot.com/2011/01/napi-smink_22.html
:)

s. írta...

mindkettő nagyon szép (:

virág írta...

Nagyon szep es imadom a nappali ruzsod :)

Fruh írta...

imádom a sima szürkét rózsaszín ajkakkal *.* annyira egyszerű, de mégis nagyon szekszi :D :P

Robin írta...

Gyönyörű lett mindkettő. Az utolsó képen pedig a pirosító lehetetlen nem észrevenni, nagyon jól áll. :)