12 március 2011

Napi smink - pink rúzs és tusvonal

Kedves kis csoporttársaim mindig gondoskodnak arról, hogy meglegyen a heti bulizás mennyiségünk, ezzel feladatot adva nekem is a sminkelésre. Azonban még 2 hete hétfőn, nem sok kedvem volt bonyolult sminket készítenem, így egy egyszerűbb, inkább ajakhangsúlyos sminket kreáltam. Ezt is örömmel tettem, mert nagyobb kihívás visszafogott sminket készíteni, mint egy színei miatt mutatósat. Pluszban elővehettem az erősebb rúzsaimat, amiket igencsak hanyagolok.

Az is szokatlan volt tőlem, hogy összefogtam a hajam, ugyanis elhatároztam, hogy megnövesztem. Nem tudom meddig fog ez tartani, de most kicsit hosszabbat szeretnék. 
A szemeimet sem bonyolítottam túl, egy világosbarna árnyalattal festettem ki az egész mozgószemhéjam, majd a szemöldökcsontomat árnyékoltam egy sötétbarnával. Végül egy fekete tussal kihúztam a szemeim. Műszempilla-mentes természetesen a smink :). 
A számon pedig a Miss Rosé 10-es árnyalatú rúzsa van, valamint a NYX Round Lipgloss 08-as Doll Pink árnyalata. 









5 megjegyzés:

Timike írta...

Sztem a muszempilla feldobta volna, megis csak bulis smink:) de igy is szep;)

Vadpulyka írta...

Ez a rúzs és szájfény nagyon szééép. *-* Jól áll, használhatnád gyakrabban. :)

sunbeam írta...

Timike igen, bulizni mentem, de most kicsit egyszerűbbet akartam, mert mindig műszempillás sminket csinálok bulikba. Meg most én is egyszerűbben öltöztem fel :)

Vadpulyka: köszi, igyekszem többet használni :)
Jó a neved ;)

virág írta...

Olyan kis arisztokratikus meg szofisztikalt vagy a kepeiden :))

sunbeam írta...

Virá köszönöm, ilyet még sosem mondtak :)