05 március 2011

Napi smink - köves cut crease

Ezt a sminket múlthéten szombaton készítettem el, bálozni mentünk és kicsit különlegesebb sminket akartam készíteni, mint más alkalmakra. Kövekkel dobtam fel az arcom, de mielőtt megmutatnám, elmesélem az elkészítés történetét. Ahogy a műszempillaragasztós posztban említettem, a DUO-hoz nincs türelmem. Nem volt ez most sem másként. Fél6-ra kellett volna elkészülnöm, ezt tartottam is volna, ha nem rontom el a ragasztóval az egész sminket és nem kell újra kezdenem. Ezért a kövek elhelyezésére sajnos nem fordítottam elég időt, és nem lett túl fantáziadús. Először csináltam magamnak ilyen köves sminket, legközelebb fordítok időt a felhelyezés kitalálására, és nem ilyen snassz módon dobálom fel őket. Remélem azért tetszik a smink :).

Nagyon megkedveltem a wet n wild Lust palettát, így most is ezt használtam. Erről a palettáról ismét a mélylilát használtam a mélyítő vonalra, illetve a külső V-re. Amint látjátok kicsit csaltam a mélyítő vonallal, ugyanis nagyon pici hely maradna festésre, így kicsit feljebb toltam :). A belső szemzugba a wet n wild Greed palettájáról, a korallos szín került - következő sminkes bejegyzésben ezt fogom bemutatni. A korallt egy világos kék szín követte, a CS 88-as palettáról, majd szintén erről egy kékeslilás árnyalat. 
Műszempillát másodjára nem tettem fel. A szememet szorosan a szempilláim tövében húztam ki, a mélyítő vonalon használt lilával.




Egész arcos fotót sajnos nem sikerült normálisat készítenem, a család már nagyon háborgott, hogy haladjak :D. Azért van ilyen fagyott fejem, mert az udvaron fotóztam :D. Remélem elnézitek nekem, hogy nem túl jó kép rólam. :/

Használt termékek:

Arc: 
alapozó: L'Oréal Perfect Match - Beige Rosé
korrektor: essence 3in1
pirosító: Miss Rosé krémes pirosító

Szemek:
primer: e.l.f. eyeshadow primer
mozgó szemhéj: wet n wild color icon Greed, CS 88as paletta
külső V, mozgó szemhéj: wet n wild color icon paletta Lust
vízvonal: AVON SuperShock gél állagú szemhéjtus
szemöldök: Maybelline barna szemceruza
szempillák: Maybelline Colossal

Ajkak:
szájfény: Miss Rosé 11-es rúzs

7 megjegyzés:

2sofix írta...

nekem így is nagyon tetszik:)

Tekla Kocsis írta...

Azt a hét fán fütyülőjét! :))))) ámulat és bámulat!

Timike írta...

Mit rontottal el a ragasztoval? Amugy szerintem igy is jok lettek a kovek:) meg a smink is persze

sunbeam írta...

Köszönöm :). TImike: nem vártam, hogy megszáradjon a ragasztó és feltoltam szépen a műszempillát a saját pilláimra. Így egyrészt elcsúszott és mindenem tök ragasztó lett.

Julcsi írta...

Nagyon csinos, nagyon különleges és nagyon tetszik. :)

Sophie írta...

Szerintem nagyon szép így, semmi baj vele! :)

Szidi írta...

Azt hiszem erre emlékszem:):)