19 március 2011

Napi smink - csillogó cicás smink

Remélem nem bánjátok, hogy egy újabb sminkkel jelentkezem :). Akik követnek Facebook-on, már tudják, hogy megkaptam az L.A. Makeup csomagom, tehát jönnek a tesztek nemsokára! :) Addig egy olyan sminkkel jövök, amilyen nem igazán jellemző rám. Tegnap este ültem a tükör előtt, és nem tudtam milyen sminket készítsek el. Újabb buli volt kilátásban, de lazulós, tehát valami egyszerű és szolid sminket szerettem volna. Nem jött össze :). Néztem a mélyítő vonalam és megihletett valami szép szemkihúzásra. Fogtam az ecsetet és ez lett belőle. Persze nem volt elég a fekete kihúzás, ragasztottam még rá lilás-feketés csillámokat is.


Termékek listája és még több kép vár a bejegyzés folytatásában:







Használt termékek:

Arc:
alapozó: Manhattan Powder Mat Make Up
púder: Rimmel Stay Matte
kontúr: BIPA Summer Girl púder
pirosító: E.L.F. GLow

Szemek:
alap: e.l.f. szemhéjalapozó
szemhéj: Miss Rosé 4-es szemhéjpúder - fekete
             lilás-feketés csillám
             NYX Super Modell paletta - fehér
szemhéjtus: Lovely
vízvonal: AVON SuperShock Gél állagú szemhéjtus
noname műszempilla szürke csillámmal

Ajak: AVON színmegújító ajakrúzs - Plum Gorgeous - Rose Ribbons

15 megjegyzés:

Timike írta...

Nekem a szele kicsit vastagabbnak tunik, mint kene, de egyebkent jol all, es latom Lovely szemhejtust hasznaltal, nem gondoltam volna, hogy a Lovelynak van barmi hasznalhato termeke, en egyetlen palettat vettem toluk, de az vacak volt :D

sunbeam írta...

Igen, ez vastagabb lett, a csillámok miatt is.
Nagyon szeretem ezt a tust, szépen lehet vele dolgozni, tartós is és 400 Ft :). Ecsetes, nem olyan kemény "fejű", azt nem szeretem.

Sophie írta...

Hú ez nekem nagyon tetszik! Szerintem nagyon jól illik hozzád :D

Jizzler írta...

Mijáu! :)

sunbeam írta...

Köszi :):)

Ms.Xixin írta...

Timike próbáltad a Lovely plaettát vizesen,mert Giginél olvastam hogy úgy jobb használni.Egyébként nekem is van egy kis palettám és simán én sem nagyon tudom használni:S

Viló írta...

Ha jobban elvékonyodna a széle, szebb lenne, de amúgy dögös. :)

Catwalk_bitch írta...

nagyon szép a smink! :-) külön kedvencem a műszempilla, és nagyon jól áll ez a rúzs.;)

citromhab írta...

Ezt a műszempillát is a Kincses Szigetben vetted? Nagyon szép. A közeljövőben meglátogatom a barátnőmet Szegeden, és már felkészítettem, hogy ide be kell néznünk, egyből tudta, miről van szó. :)

harmony írta...

nagyon tetszik!

sunbeam írta...

citromhab, igen ott vettem :):)

TÜNDI ♛ írta...

Szia cica, fogjak neked egeret? ;D
Nagyon tetszik, kis bajszocskával még illusztrálhattad volna! :)))

sunbeam írta...

Persze Tündi, és úgy mentem volna bulizni? :D:D Így is kinéztek, mert lazulós parti volt, én meg "így néztem ki" :D

Judi írta...

Uh, ez imádnivaló. :)

kata írta...

nekem a kontúrozás kicsit sok, de a szemed nagyon tetszik.