10 március 2011

Napi köröm - ezüstös arany

Most egy ezüstös - fehéres alapra festettem arany csillámos körömlakkot, illetve a lenőtt köröm (mi ennek a rendes neve? :)) részére egy bordós árnyalatot. A technika a szokásos szivacsos :).





3 teljesen noname körömlakkot használtam, melyek a süllyesztőben vannak, ugyanis rettenetes minőségűek. Muszáj volt ezeket használnom, mert nem szerettem volna csupasz körmökkel bálba menni és amit haza vittem körömlakkot, természetesen nem találtam. Így elővettem ezeket a régieket, melyeket egyébként a Kincses Szigetben vettem, mindig külön műanyagban vannak, hogy minél hamarabb megszabaduljanak tőle, annyira rosszak. Sajnos én is vettem belőlük, egyszer használtam. Azért az estét kibírták, másnap pedig lemostam :). Amit hazavittem körömlakkot, természetesen előkerült másnap :D. 

Melyik a legrosszabb lakkotok? Hol vettétek?

5 megjegyzés:

Fanni írta...

Látom nagyon bejön ez az átmenetes dolog:) ma már én is ki fogom próbálni. Műkörömnél már profi vagyok az átmenetekben, de lakkal még nem próbáltam.

Annus. írta...

Nagyon szép.:)
Egyébként a lenőtt köröm neve szabadszél.:)

sunbeam írta...

Fanni, igen bejön :). De most új technikát kezdtem el kipróbálni, majd írok erről is :):)

Annus köszi! :)

Sophie írta...

Ez nekem is nagyon tetszik! Egyre ügyesebb vagy! :)

sunbeam írta...

Köszönöm :)