01 március 2011

Műszempillaragasztók: DUO VS. StarGazer

Nagyon sokan kérdezték tőlem e-mailben, olvasók is és ismerőseim is, hogy milyen műszempilla ragasztót használok. Amikor a legelső műszempillámat megvettem, még nem olvastam szépségblogokat és sajnos fogalmam sem volt róla, hogy kukába való - általában - , amit a pillákhoz csomagolnak.
Miután megtaláltam a sminkes blogokat, rátaláltam a DUO ragasztóra, amit a MAC üzleteiben lehet beszerezni. Azonban nem vettem meg hosszú ideig ezt a ragasztót, az első élményeim után nem volt kedvem megvásárolni egy 14 grammos kiszerelést, amit biztosan nem használnék el a lejárati idő előtt. Ezután abbamaradt a dolog egy jó ideig, még végül nyáron felfedeztem a sminkkel.com-on a StarGazer műszempilla ragasztót. Viki bejegyzése egyértelműen meggyőzött, így hamar meg is rendeltem.

forrás


A véleményem a továbbiakban olvasható :)

Tehát megvettem a StarGazer ragasztót. Meglepődve tapasztaltam, hogy nekem már van egy ilyen egy ragasztóm, valamelyik dobozhoz ezt csomagolták - bárcsak tudnám melyikhez :/.
Ami engem meggyőzött a fent említett bejegyzésben az az, hogy ilyen mini kiszerelésben kapható. Nekem ez kapóra jött, hiszen nem gondoltam, hogy szükségem lenne nagyobb mennyiségre. Még arról is szó esik a cikkben, hogy hamarabb szárad, mint a DUO - erre később térek ki, miért fontos.

A kép forrása, valamint a link is, ahol megvásárolhatjátok :).
A ragasztó pozitív tulajdonságai:
A pici csomagolás miatt, pont olyan kis mennyiséget tudunk kinyomni buborékszerűen, mint amennyi kell egy sor műszempillához. Könnyen és egyenletesen lehet ezáltal felvinni a pillákra. Én sosem vártam 15 másodpercet a felhelyezésével, ugyanis mindig éppen megfogta annyira a ragasztó a saját pilláimat, hogy szépen oda tudjam illeszteni. A pillák széleire mindig többet teszek, az nálam kritikus rész, azzal telik el mindig a legtöbb idő. Miután szépen a helyén van a műpilla, kicsit mindig várok becsukott szemmel - pár másodpercet. A teljes száradás után színtelen lesz. Tartósságával sincs probléma, eddig sosem engedte el a ragasztó a saját pilláimat, végig bírt minden átbulizott éjszakát :).
Mennyiség: a 2 tubusom mindegyike a feléig van - én kb. kéthetente használom a ragasztót.

A ragasztó negatív tulajdonságai:
Ez nagyon szőrszálhasogató, de igaz. Szerintem nem zár jól a csavaros kupak, ugyanis mindig van egy megszáradt rész a tubuson. Azt utána könnyen el tudom távolítani, de ez nem túl szerencsés.

Itthon kapható a sminkkel.com webshopban, 550 Ft-os áron, 1 grammos kiszerelésben.

Miután belejöttem a műszempilla műveletbe, úgy gondoltam, hogy itt az ideje beruházni egy DUO-ra. December vége felé Pesten jártam, így volt szerencsém betérni az Aréna MAC üzletébe és venni egy ragasztót. A 14 grammos 2800 Ft. volt.
Szintén nagyon izgatott voltam, ugyanis nagyon sok blogger, sminkes erre esküszik. Valamint a szemészek által is elfogadott ragasztó, ami nem egy utolsó szempont. A StarGazerről nem találtam információt, hogy mennyire "egészséges". Amikor kibontottam, csalódva tapasztaltam, hogy egy jelentős mennyiség kifolyt a tubus kupakjába, amit nem igazán értek, hogyan történhetett. A másik, hogy nagyon büdi szerintem :).
A bevált módszerekkel szerettem volna felvinni a ragasztót a pillákra, de ez már az első lépésnél megdőlni látszott. Mivel sokkal nagyobb a tubus "szája" így egy nyomásra elég jelentős mennyiség ragasztót lehet kinyomni, ami bőven sok egy sor pillára. Így egy narancspálcával vettem a ragasztóból és azzal vittem fel a pillákra.
Az idő... Ezen ragasztó legfontosabb tulajdonsága a tökéletes használathoz a türelem és az idő. Nem hallgattam a bejegyzésekben olvasottakra és kb. fél perc után akartam a pillákra helyezni, de sikertelenül. Nekem ez nagyon negatív volt a StarGazer után, mert türelmetlen vagyok :(. Így nem is egy sminkemet rontottam el, amit kezdhettem újra :(. Ez az én hibám, nem a ragasztóé. Tehát a titok, hogy nagyon sokat kell várni, nekem 1 perc után lett ragacsos, hogy megfogta a saját pilláimat.
Igazából megbántam, hogy megvettem, mert az első ragasztó nekem jobban bejött. Igen, az idő miatt. Általában sietek a sminkeléssel és nincs türelmem ennyit várni, pedig megérné. Ez is tökéletes ragasztó, nagyon jól megfogja a pilláimat, miután megszáradt. Szintén végig bírja az egész átbulizott estét.

forrás

Plusz egy infó: a strasszköveket is tökéletesen fel lehet mindkettővel ragasztani a bőrre, és mindkettő nagyon tartós :). A pillákhoz hasonlóan, a kövek is mindvégig a helyükön maradnak.

Próbáltátok már valamelyiket?

5 megjegyzés:

Lynnie írta...

Én a DUO-t használom, de nem szoktam a felrakással sokat várni..ráteszem a pillára a ragasztót, egy picikét fújogatom, és már teszem is..:) A másikat még nem használtam, de pont nemrég gondolkoztam azon is, bár, a DUO mellé nem hiszem, hogy kellene.

JulietDead írta...

Én egy szerintem névtelen és olcsó márkát használok, 700-800 ft-ba kerül, 7g szóval elég sok. Nagyon tartós és olcsó is, mvel sokat műszempillázok nekem tökéletes. De a stargazer-t nem múlja felül.
Plusz a stargazer műszempillák a kedvenceim:)

zsannu írta...

én az essence műszempillákhoz csomagolt ragasztóra esküszöm.de ezekután kipróbálom a stargazer-t.

sunbeam írta...

fú nekem is az volt az első, de nagyon rossz élményeim vannak azzal kapcsolatban. Hozz teszem, hogy első próbálkozásom van a szempillával is, de szerintem a ragasztó nem volt jó. Ez még másfél éve volt, azóta nem vettem :/

Tamara írta...

De jó, hogy írtál erről! Pár hete kezdtem el először műszempillával ügyködni, és elkezdtem keresgélni a neten, hogy milyen ragasztót érdemes megvenni. A DUO nálam kiesett, én se szeretek sokat várni plusz annyit soha nem használnék el, úgyhogy abszolút jókor találtam a cikkedre. :)
Meg is akartam rendelni rögtön egy kis tubussal ebből a StarGazer-ből, de csak a múlt héten lett újra raktáron, gyorsan le is csaptam egyre, gondolom egy jó darabig elég lesz ez a mennyiség is. :) Plusz megleptem magam egy RedCherry 523-as pillával is, a héten megyek a csomagomért. :)