24 március 2011

Manhattan X-Treme Last&Shine 53Z - teszt

A DM-ben továbbra is tartanak a Manhattan rúzs leárazások és hiába fogadtam meg, hogy nem, nem veszek többet, nem sikerült megállnom. Azt már eldöntöttem, hogy igyekszem olyan színeket venni, amik biztosan nincsenek. Ez egy eper piros rúzs, enyhe rózsaszín beütéssel, amilyen árnyalatom még egyáltalán nincs. Valamiért nagyon megtetszett már a boltban is, annak ellenére, hogy nem szeretem a pirosat. Úgy gondoltam, hogy olyan kellemes színe van, hogy meg tudom szeretni és elhoztam. Nem bántam meg, igaz még csak 3 napja volt :).

További képek a rúzsról és a napi sminkemről a bejegyzés folytatásában:

A Manhattan rúzsoktól már megszokott minőségű ez a darab is. Kellemes érzetet ad a szánkon, nem szárít. Azt nem mondom, hogy hidratál, de biztosan nem szárít még minimálisan sem. Szájfénynek is kimondhatnánk, ugyanis szép fénye van. Tartósságát tekintve addig tart, amíg nem eszel, vagy iszol. 849 Ft.-ért vettem, a DM üzleteiben te is megtalálhatod. 






Az arcomról fotót nem töltöttem fel, ugyanis náthás vagyok és elég rosszul nézek ki.

Egy barnás füstös szemsminket készítettem el még reggel:



Ti szeretitek a piros árnyalatú rúzsokat?

6 megjegyzés:

Rita
Szeged Magyarország
írta...

Én is a napokban nézegettem és találtam is egy megfelelő színűt csak ,hogy teljesen össze volt törve, a többit is megnéztem azok is vagy tapicskolva vagy a kupak még kicsavart állapotban rá volt téve, nem értem ha már ott van a biztonsági őr akkor jobban is figyelhetne:D

Egyébként nagyon szép színe van a szádon:)

Timike írta...

En is ezt utalom az ilyen akcioknal arossmannban hogy teszterek hijan a vevok az eladasra szant termekeket fogdossak ossze :( de en is talaltam par hete egy olyat ami meg epp allapotban volt es csak 799.- volt csak kar h nem tetszik mar a szine :/

sunbeam írta...

Igen sajnos, ez Szegeden is így van. Egyszer találtam egy ilyen rúzst, ami nagyon tetszett, de lehetett látni, hogy bele van nyúlva. 399 Ft volt, de elhoztam. Hazajöttem és levágtam a használt részeket, utána pedig áttöröltem. Egy 1000 forintossal ezt már nem csinálnám meg, de ezért megérte szerintem :)

Rita
Szeged Magyarország
írta...

Szegeden élek én is, ezért lepődtem meg hogy neked sikerült találnod. Kárász utcai dm-ben találtam a legtöbb akciós rúzst, mondjuk legtöbb része barnás, lilás árnyalatú volt de volt köztük egy cseresznyés piros is, és képesek a NŐK mert nem hiszem, hogy férfiak nézegetnék a rúzsokat ilyen ocsmány módon "megnézni" a dm meg képes ezt eladni :( úgy érzem így jártunk sajnos

Timike írta...

(nem ertem hpgy irhattam azt, hogy "epp" szerintem duplan nyomtam veletlenul, termeszetesen "ep" -et akartam irni :D)

sunbeam írta...

Rita én is ott vettem és ugyanezt láttam én is. Szerencsém volt amúgy, mert ebből 2-3 is volt, amit érintetlen volt. De tényleg felháborító, hogy így tönkre teszik a rúzsokat :S