21 március 2011

L.A. Monday: L. A. Girl - Aspen Green Eyeliner

A Facebook követőim számára nem meglepetés, de mostantól minden hétfőn meg fog jelenni ez a rovat, melyben egy L.A. Makeup terméket fogok nektek bemutatni, vagy éppen egy újdonsággal/hírrel fogok jelentkezni. Aki lemarad egy-egy bejegyzésről, vagy vissza szeretne olvasni, azok kedvéért létrehoztam egy oldalt, amelyet a fejléc alatt találtok meg :).

Amint tudjátok, L.A. Makeup nagykövet lettem, mely azzal is jár, hogy a kapott termékeket tesztelnem kell. Minden hónapban küldenek nekünk egy kis csomagot, most is nagyon izgatottan vártam, és nagyon örültem a tartalmának :). Első körben két szemhéjpúdert, egy szemceruzát, egy körömlakkot és egy szájfényt kaptam, amiket egyesével fogok nektek bemutatni. A Facebook oldalamon megkérdeztem Tőletek, mire lennétek elsőként kíváncsiak, és ez a szemceruza nyert :). 

Termék neve: L.A. Girl eyeliner
Színe: Aspen Green P620
Megtalálható: L.A. Makeup üzletekben (üzletlista)




További képeket és véleményt találsz a bejegyzés folytatásában:
Csomagolás: egy műanyag fóliával volt befedve a kupak résznél, hogy biztosan ne nyissa ki senki, mielőtt a gazdájához került a termék. Ezt utána könnyen el lehetett távolítani a perforált résznél, ha már magadénak tudhatod :). 

A ceruzák végén mindig láthatunk egy színes fedést, ami elég jól megfelel a ceruza eredeti színének. Nyárfa zöld színre lett keresztelve ez az árnyalat, de engem inkább egy csodaszép fenyő zöldre emlékeztet. 






A vékonyabb vonalat úgy rajzoltam, hogy többször vittem fel egymás mellé a színt, hogy jobban lássátok. A mellette lévőt pedig satíroztam egy kicsit. Könnyű a színnel dolgozni, szépen fed, egy húzásra is intenzív színt érhetünk el. 





A szemhéjamon kétszer mentem át a színnel, de csak korrigálás miatt. 

Ahogyan ti is láthatjátok a képeken, nem tartalmaz csillámokat, "természetes" fénye van. 

Tartósság: erős dörzsölés után ez lett az eredmény:

A véleményem kifejtésében nem befolyásol, hogy az L.A. Makeup-tól kaptam a terméket. A valódi tapasztalataimat írom le minden bejegyzésben :).

Nektek van már L.A. Girl szemceruzátok? Hogy tetszik ez a szín?

3 megjegyzés:

Rita írta...

Szia,
engem az érdekelne, hogy vízvonalon megmarad?
Köszii

sunbeam írta...

Szia. Erről nem csináltam képet, bocsi :(. Igen, megmarad! Nem bírja annyi ideig, mint egy krémes, kb 3-4 órát volt fent nekem :).

Rita írta...

Köszönöm :)