28 március 2011

L.A. Monday: L. A. Colors - Mineral Eyeshadow

Ezt a tesztet kértétek a legtöbben a szemceruza után, így most ezzel folytatom. Az L.A. Colors termékcsalád ezen szemhéjpúder duója ásványi alapú, és Sea Turtle névre lett keresztelve. A bejegyzés végén találtok majd egy nagyon egyszerű sminket ezzel a duóval és az előzőleg tesztelt szemceruzával :).


Termék neve: L. A. Colors Mineral Eyeshadow
Színe: Sea Turtle
Ára: 2490 Ft. (http://www.lamakeup.eu/termek/2_szinu_mineral_szemhejpuder)
Megtalálható: L.A. Makeup üzletekben (üzletlista)



Színmintákat, véleményt és egy egyszerű sminket találsz a bejegyzés folytatásában.

Matt szemhéjpúderről van szó, két, egymással harmonizáló szín kapott helyett a dobozkában. 




A kezemen kipróbálva nagy különbség van a két szín között, ám a szemhéjamon már nem. Az alkaromon nehezebben fogta be a bőrt a világosabb szín, míg a szemhéjamon már elég volt 1 ecsetvonás is. A színmintákat a következőképpen készítettem el:
- bal oldalon találjátok úgy, hogy szemhéjalapozóra húztam 2-3 csíkot, jobb oldalon pedig alap nélkül húztam 1 csíkot. 






A szemhéjalapozó leginkább a tartósságát segíti, hiszen látjátok, hogy nincs nagy különbség az alappal, illetve anélkül elkészült minták között. 

Készítettem egy könnyed kis sminket, hogy lássátok, hogyan mutat a szemhéjon:




Ahogy látjátok, szépen fed a szemhéjon, könnyen el lehet vele készíteni egy tavaszi, vagy egy nyári sminket is.   A fenyőzöld szemceruzával pedig különösen jól mutat. 

A véleményem kifejtésében nem befolyásol, hogy az L.A. Makeup-tól kaptam a terméket. A valódi tapasztalataimat írom le minden bejegyzésben :).

8 megjegyzés:

Lynnie írta...

Tökéletes választás a szemedhez ez a szín szerintem! Szép! :)

Sziporka írta...

Szerintem is nagyon jól áll :) És irigylem a szemed színét, olyan széééééééééép :)

sunbeam írta...

Köszönöm, még barátkozom a zölddel :)

Márton Nikolett írta...

Én imádom a zöldet!!!Még várjuk az élénkebbnél élénkebb színeket! ;)
Ja,pénteken fotózás....wááá :)

virág írta...

Nagyon szep, de en ezt a szemhejfesteket probaltam uzletben es nulla nyomot hagyott szinte a kezemen, nagyon fako volt, kb 3szor mentem at vele...szoval nem is jott el velem :S

A szemcerka CSUCS!

sunbeam írta...

Virág a kezemet nekem sem fogta be annyira jól, mint a szemhéjam :/. Pedig a kezemen és a szememen is szemhéjalapozót használtam, de látod, hogy szépen befedte a szemhéjam /alig van szóismétlés :D/.

Katie írta...

Nagyon nagyon jól áll neked ez a szín! Majdnem olyan, mint a szemed színe, nagyon szép! :)

sunbeam írta...

Köszi Katie :)