11 március 2011

L.A. Makeup nagykövet lettem :) + képek

Kedden lezajlott az L.A. Makeup nagykövet választás döntője, melyen végül 10 lány tette tiszteletét :). Ma reggel pedig eredményt is hirdettek, és nagyon nagy örömömre én is bekerültem az 5 lány közé!
Suzie, a Livin'Pretty blog szerzője és Niki,  Made in Beauty blog szerzője is bekerült, nekik is gratulálok!!

Pár döntős lány együtt :)
A fényképet Gotthard Ádám készítette!
A bejegyzésem közzététele után, felkerült még pár kép az L.A. Makeup FB oldalára, így onnan még én is feltöltöttem nektek párat :).
Zsuzsival :)
A fényképet Gotthard Ádám készítette!
Zsuzsival, M. Nikivel.
A fényképet Gotthard Ádám készítette!
Itt pedig Zsuzsival és Candy-vel pózolunk :). Én meg éppen beszéltem :/
A képet Candy egyik barátja készítette :)

Név szerint a nagykövetek:
Csernák Zsuzsi
Hegyesi Vivien
Márton Nikolett
Tóth Nikolett
és én, Szűcs Márti :)

Gratulálok még egyszer lányok és köszönöm az L.A. Makeupnak a lehetőséget :).

23 megjegyzés:

Mia írta...

Gratulálok nektek :)

sunbeam írta...

Köszönjük szépen :):)

Sarah♡ írta...

Gratulálok!!! :)

2sofix írta...

Gratulálok! Megérdemeltétek!:)

Vick írta...

Gratulálok! :)

Timike írta...

Gratulalok! Mar az elso perctol kezdve egyertelmu volt,, hogy benne leszel az 5ben, kar volt annyit izgulni! <3 :)

Rami írta...

Gratulálok:):):)

Robin írta...

Gratulálok Nagykövet Asszony! :)

Babus írta...

Juhúúú,grat:)

Lumena írta...

Gratulálok Nektek!! :)

Katie írta...

Már FB-on gratuláltam, de azért itt is megteszem: Gratuláltok! :)
Van valami kötelezettségetek, mint nagykövet, vagy ez csak egy tiszteletbeli cím?

sunbeam írta...

Nagyon köszi lányok, aranyos tőletek :):):)!! <3

:)

Kriszti írta...

Gratulálok én is :) Pár szót írnál, hogy miket kérdeztek, vagy hogy ment az egész interjú? :)

Zsuzsi írta...

Szuper! Gratulálok!

suzie írta...

Itt is gratu:))

Zsuzsa írta...

Gratulálunk!

citromhab írta...

Gratulálok, nagyon ügyesek vagytok, a ti munkáitok voltak tényleg a legszebbek. :)

sunbeam írta...

Katie: igen vannak kötelezettségeink, itt a blogban fogok róluk beszámolni :):):).

sunbeam írta...

Köszönjük szépen :):)

Kriszti: pár kérdés volt, pl., hogy miért szeretnék nagykövet lenni :)

Jizzler írta...

Tökjó, van neved!!! :) És gratulálok!

sunbeam írta...

Jizzler :D:D igen, van nevem :D

Ina írta...

Gratulálok én is, nagyon csinosak voltatok és valóban megérdemeltétek!

Puszi :*

Fanni írta...

Megérdemeltétek, Gratulálok:)