26 március 2011

J. Lo On The Floor klipje által inspirált napi smink

Amikor képről sminkelek, az általában sosem úgy néz ki, mint ahogy kellene :). Mindig beleviszek 1-2 sajátos vonást, amitől körülbelül teljesen más lesz az egész smink. Amikor megláttam Jennifer Lopez és Pitbull közös videóklipjét, rögtön tudtam, hogy én ilyen sminket szeretnék csinálni. Úgy, ahogy össze is jött, amit én hiányolok a saját munkámból, az a szép fehér fény, amely a belső szemzugban is megvan. Végül is pont a lényeg maradt le :(. Tehát következzen egy barna füstös smink.

Az inspirált kép, videóból kivágva, azért ilyen homályos. Ráadásul nem is sok látszódik a szemsminkből. 

Az én sminkem:
Több képet és a használt termékek listáját is megtalálod a bejegyzés folytatásában:






Arc:
alapozó: Manhattan Powder Mat Make Up
púder: Rimmel Stay Matte
kontúr: BIPA Summer Girl púder
pirosító: Essence Creamylicous - 01 Chocolate Shake

Szemek:
alap: e.l.f. szemhéjalapozó
szemhéj: belső szemzug: NYX Nude pigment, essence quattro 04 (fehér)
             mélyítő vonal: NYX Mocha pigment
             külső V: NYX Walnut pigment
szemhéjtus: Lovely
vízvonal: AVON kétvégű szemhéjceruza - fehér
noname tincses műszempilla

Ajak: 
NYX Round Lipstick: Strawberry Milk

Kicsit indiánlányos lettem :).

6 megjegyzés:

Fruh írta...

nagyon szép lett :P miközben néztem a klipet nekem is az járt az eszembe, hogy ezt a sminket ki kell próbálnom :D

domcsa. írta...

imádom, nagyon szép! *.*
pont aktuális, ilyet szeretnék fellépésre !:))

Judi írta...

OMG! Annyira nagyon tetszik.
Legeslegjobb beutyblog. :)

sunbeam írta...

Köszönöm lányok :)

Ina írta...

Annyira szép ez a smink, már az előző, füstös is elképesztően jó volt, de ez talán még azt is übereli.:)
Imádom az ilyen barnás színvilágú szemsminkeket, magamnak is sokszor csinálok ilyen színeket használva, örülök, hogy elkészítetted, inspirálódtam ezáltal is.:)

Sok puszi:

Ina

sunbeam írta...

Köszi Ina, örülök, hogy tetszik :). A következő egy színes smink lesz, olyat még nem igen csináltam, igyekszem változatos lenni most már :)