13 március 2011

Cipőzsákmány II.

Az előző cipős posztomban tavaszi, lapos, fűzös cipellőket kerestem. Találtam :). Annyira örültem neki, hogy vettem 2 fazont is, illetve egy balerina-féleséget is.
Jól mutatnak mindenféle nadrággal, könnyen variálhatóak, imádom őket.


Ez a szürke bokacsizma-szerűség tökéletes számomra ebben az időben. Még éppen melegíti a lábam, de azért mégsem sülök meg - azért a 14 fokban már voltak problémáim :). Egyébként nagyon fázós vagyok a talpamon, ezért lehet, hogy másnak ez már meleg lenne. Mondjuk rengetegen mászkálnak még csizmában, ami nekem kicsit furcsa, hogy +10-ben és -10-ben is azt húzzak fel reggel.
Ezzel a cipővel rendesen el kell bíbelődni, általában bebújós cipőim vannak, mert nem szeretek kínlódni a kötögetéssel. De elnézem neki, mert nagyon kényelmes :)




A másik fűzős, az már félcipő, és szerencsére nagyon könnyű bekötni :). Szintén kényelmes, egy napot végig álltam benne és alig fájt utána a lábam.




És végül ez a kis láncos szépség. Nagyon megszerettem a szürke színt, be is szereztem minden fazonú cipőből 1-1-et. Ez sajnos nem annyira kényelmes, feltörte a lábam, kb. 2 óra után :(. Igazából ősz óta nem volt olyan cipő rajtam, ami feltörheti a lábam, szóval nem volt nehéz dolga, mert regenerálódott már a bőröm. De ettől függetlenül sem jó, hogy feltörte, szégyellje magát :). Remélem a későbbiekben azért fogom tudni hordani, kár lenne érte, ha nem.




Ti milyen cipőt vásároltatok mostanában?

23 megjegyzés:

Vadpulyka írta...

Hm, eddig úgy gondoltam, ezek a cipők nem hozzám valóak, de az első nagyon szimpatikus...

Rita írta...

Én pont ma vettem egy hasonlót mint az elsőd, csak feketébe, meg más a eleje :) És annyira boldog vagyok, hogy végre találtam olyan cipőt (a méretemben és tűrhető áron) ami nem sportos de lapos :):):)

sunbeam írta...

Én is ezért örülök, hogy végre van lapos cipőm, ami zárt és nem sportcipő és ebben is lehetek csinos. :)

zsadanka írta...

szépek ezek az oxfordok :]

Sacus írta...

Nagyon tetszenek:) a barna fűzős különösen, valami ilyesmit szeretnék tavaszra:) lehet tudni hol vetted őket?:)

sunbeam írta...

Sacus, Szegeden vettem őket a Passage-on :)

Kremy írta...

Az első és a második szerelem, sajnálom,hogy nem vagyok szegedi. :(

sunbeam írta...

Érdekes, hogy ezek tetszenek jobban nektek, azt hittem majd leszóljátok, hogy nem szépek :).
A balerinának szavaztam volna többet a részetekről :).

Rita írta...

ÓÓÓ nem a koboldcipő sokkal jobb mint a balerina :)

Rami írta...

nagy szép cipőket sikerült venned:)mindegyiket imádom:)

Bogca írta...

jajj mind nagyon tetszik :)

sunbeam írta...

Örülök, hogy tetszenek :):)

Viló írta...

Ezek a fűzősek tényleg nagyon szépek, főleg az első :) személy szerint imádom a fűzős fazonú topánokat, olyan boszisak :) Az a láncos topán is nagyon jól néz ki, bár szerintem feketében dögösebb lenne, persze lehet, hogy csak a feketefétisem mondatja velem :)

aries írta...

Hmm... nagyon szép cipellők, kedvet kaptam egy balerinacipő beszerzéséhez. :D
Ugyan Szegeden tengetem a mindennapjaim, de ez a Passage ismeretlen előttem, kérhetnék magasabb röptű felvilágosítást? :D

sunbeam írta...

aries: nagyáruház :) a burger king mellett. a passage a nagy folyosó ahol van egy csomó üzlet

Mia írta...

Tetszenek a cipőid:) Nekem a két fűzős tetszik, a balerinákat vhogy nem igazán szeretem, nem fogja a bokát, a lábfejet, na meg anyukám foglalkozásából adódóan megjegyeztem,hogy ez az a cipő, ami simán tönkrevágja a lábakat,akinek pl boltozatsüllyedése van, stb :)

Bőrből vannak? Mennyibe kerültek?

aries írta...

Húú, sose hallottam még így a nagyáruházat emlegetni, ma is tanultam valami újat. :D Köszönöm a választ, a héten el is megyek szétnézni! :3

harmony írta...

szia. az első nagyon tetszik, a második is. tegnap belefutottam egy ugyanilyenbe (2.) itt nálunk, felpróbáltam, de a lábamon nem tetszett valamiért. te mivel veszed fel ezeket? kíváncsi lennék 1-2 öszeállításra :)

sunbeam írta...

harmony: szia :). én legutóbb egy fekete csőnacival vettem fel, amiben nagyon vékony fehér csíkok vannak. a pólóm királykék volt, a mell részig V alakban nagy kövekkel kirakva. Felvettem ehhez egy vaj színű lógós kardigánt, ami a cipő színéhez illett.

harmony írta...

jól hangzik, biztos nagyon csinos voltál. nem gondolkodtál még outfit-es posztokon? szerintem népszerű lenne :)
(az előző bejegyzésnél helyesírási hibát vétettem, természetesen összeállításra gondoltam. :P)

harmony írta...

ő az enyém
http://greyandpink.blogspot.com/2011/03/h.html
még 13-án licitáltam rá teszveszen, tegnap jött meg. kicsit féltem milyen lesz, azután hogy szerdán felpróbáltam egy hasonlót, de nagyon tetszik. már csak valami nacit kell kerítenem hozzá, azért is érdeklődtem itt nálad hogy mégis mivel jó ezt felvenni.

sunbeam írta...

Jaj hát ez az H&M-es cipő :). Én a púderszínűt akarom megvenni, de most, hogy megvettem ezt a vajszínűt, nem tudom mi lesz a sorsa :S. De a barna is tetszik :):).

Legjobb tanácsom továbbra is lookbook.nu, ott annyi ilyen cipellős szett van :)

harmony írta...

tényleg, most látom, hogy az :)
és te mennyiért nézted ezt a h&m-est? kíváncsi lennék...

megyek a lookbookra nézelődni akkor, köszi a tippet. :)