15 március 2011

Avon színmegújító hidratáló ajakrúzs vélemény és teszt

Ott lapult az AVON-os dobozkám a szekrényemben és mondhatni megfeledkeztem róla. Egy olyan csomagot rendeltem, melyben a 12 színmegújító hidratáló ajakrúzs mintája és egy full méretű rúzs volt. Ahogy felfedeztem, elkezdtem tesztelni, ugyanis szeretem a hidratáló rúzsokat. Az ígéret be is válik, ugyanis tényleg hidratál, nagyon kellemes érzetet biztosít az ajkakon. Tartósságra sem panaszkodom, addig bírja, amíg egy rúzs a szánkon maradhat. Evés, ivásig. Persze egy csókállóval ne hasonlítsuk össze, mert eleve más a kettő. Ami a legjobb ebben a rúzsban szerintem, hogy nagyon kellemesen krémes. Abszolút nem szárít, de a krémesség miatt nem is olyan, mintha egy kisebb mennyiség olajos testápolót kentünk volna fel a szánkra. Szóval aki szereti az ilyen rúzsokat, azoknak csak ajánlani tudom. Mindegyik szín fénylik, de részletesen a bejegyzés folytatása után írok róluk:

A dobozban rejtőznek a kis minták és a teljes méretű rúzs. Ekkor rendeltem meg a gél
állagú szemtust is, erről még nem volt tesz. 




Egyik sem matt rúzs, mindegyiknek szép fénye van, némelyik apró csillámokat rejt. 

Tangerine
Ez a szín engem nem emlékeztet a mandarinra, ha már gyümölcs, akkor inkább grapefruit. Nem erőteljes a fedése, 2-3 rétegben kentem fel a számra.



Soft Pink
Ez egy fagyos rózsaszín, a rúzsról abszolút nem ez jönne le. Ha valaki csak maga a rúzs alapján választana, meg fog lepődni, ugyanis inkább barbie-pink színű. De tudjuk, hogy mindig becsapós a rúzs, az az igazi, ha ki tudjuk próbálni. 



Lilac Shimmer
Sok különbség nincs az előző árnyalat és a Lilac Shimmer között. Én csillámokat sem véltem felfedezni benne. A különbség annyi, hogy ebből elég 1 húzás is, és erős színt kapunk. 




Rose Ribbons
Egyik kedvenc árnyalatom. Ahogy látjátok, egy kis gyöngyházfénnyel van megbolondítva ez a gyönyörű rózsás árnyalat. Fagyos megjelenést ad az arcunknak.



Fuchsia Fever
Ebből a színből van meg a teljes méret, de így, hogy ismerem a többit, már nem ezt rendelném. Nincs a színnel bajom, de nekem nagyon erőteljes. Apró, fehér csillámokkal van tele.



Plum Gorgeous
Nálam ez az abszolút No.1. Ez a legkrémesebb, és szerintem ez fed a legszebben. Talán azért is tetszik ez a legjobban, mert ez fénylik a legkevésbé és mostanság a mattabb rúzsok tetszenek. Persze ez még messze áll a mattól, de nagyon szépen mutat az ajkakon! Aki szereti az ilyen színeket, annak ez kötelező :).



Silky Peach
Ez a szín nekem csalódás volt. Nem fed szépen és én más árnyalatot vártam.



Mocha Plum
Ez nagyon érdekes szín! Apró arany csillámokat rejt, ami igazán különleges megjelenést biztosítanak. Szerintem nagyon szép :).



Garnet Shimmer
Szintén arany csillámokat rejt, viszont nem olyan szép a fedése. 



Smooth Mocha
Engem a tejeskávéra emlékeztet, szép szín ez is, még szerintem sosem hordtam ilyet :).



Red Kiss
Szoros versenyben volt a No.1. címért :). Egyszerűen elképesztő színe van, nagyon lenyűgöző! Azért nem ez nyert nálam, mert a lilás árnyalatokat jobban szeretem :). Gyönyörű!



Ha megszámoltátok, ez csak 11 szín, sajnos a 12. színt (Nude Perfection) elhagytam :(. 

Nektek melyik a kedvencetek? Valamelyik színből vásároltatok már?

10 megjegyzés:

Babus írta...

Nekem nincsen ilyen Avon rúzsom ( másik fajtából van kettő, de nem lettek a kedvenceim sajna ), de amúgy nekem is az a kettő tetszik ezek közül legjobban ami neked:)

suzie írta...

Húú az a lila tényleg nagyon jónak tűnik!

Katie írta...

Nekem is vannak ilyen rúzsaim, én is nagyon szeretem őket! Szerintem a Smooth Mocha a legszebb. :)

citromhab írta...

Nekem Red Kissem van és imádom, annyira szeretem a színét, az állagát, az illatát. Jó poszt. :)

Jizzler írta...

Örülük a posztnak, mert amióta megjelent ez a rúzs, szemezek 1-2 árnyalattal, de nem bízom a katalógus (photoshop) színeiben, tehát rendelni még nem mertem. Legjobban a tangerine és a nude p. (haha) érdekelt volna. Így már könnyebb lesz döntenem.

A Supershock egyszerűen zsír! :) Ezer év óta végre egy telt fekete és még ki is lehet hegyezni!

Fanni írta...

Nekem van nude perfectionom, és nagyon szeretem. egy rétegben is nagyon szép, kicsit "vastagabban" pedig barnás, de nem nagyon vészesen:)

domcsa. írta...

Nekem Tangerine van és imádoooooooom!:]
Színét, állagát is szeretem, és mindemellett tényleg hidratál! Nekem nagyon bevállt!:]

sunbeam írta...

De jó, hogy nektek is beváltak!!

Jizzler remélem tudsz majd választani, majd mesélj, hogy milyet rendeltél :).

Jizzler írta...

Beam, végül semmilyet! :D Találtam a szekrényben egy múltszázadi Avon rúzst, a legh*tványabb Color Trend családból (copper árnyalat), rákentem a számra (még élek) és valami csudálatos gyümölcsszíne van, még a reggelit is túlélte. Tartós és matt. A Tangerine helyett egyelőre megteszi. Bírom az Avonban, hogy többnyire köze nincs a színnek a fantázianévhez. :)

sunbeam írta...

A Color Trendet én régebben próbáltam csak, akkor nem jött be :(. Mára lehet, hogy már változott a termékcsalád :).