06 március 2011

Ami nélkül nem indulok el sehova...

... az ajakápolóm. Sok terméket kipróbáltam már, a Carmexen is átestem, de nekem az sem vált be úgy, ahogyan reméltem volna. Egyrészt nagyon rossz íze van, és nem segít a kiszáradt ajkaimon, csak nagyon sok idő múltán. És, mint tudjátok, türelmetlen vagyok :D. Valamint szerintem ez is úgy működik, mint a Labello, hogy csak akkor hat, ha tényleg minden nap használom. 3 hónapja szereztem be az újdonsült Szerelmem, ami ellen semmi, de semmi kifogásom nincs, egy rossz tapasztalatot sem tudok felhozni ellene. Megtaláltam a - számomra - tökéletes ajakápolót, a neve: Primus.


Részletes véleményért katt:

Hajlamos voltam arra, hogy ha kiszáradt a szám, leharapdáljam a bőrdarabokat, ami által tovább szakítottam a már egyébként is sérült területet. Ez kicsit sem kellemes, de mára szerencsére leszoktam erről, ugyanis a Primus kb. a felkenést követően azonnal hat. Ha egy icipicit is érzem, hogy kiszáradt a szám - ami ebben a hideg, szeles időben sűrűn előfordul -, csak előkapom az ajakápolót, átkenem a szám és már helyre is teszi. Ez még lehet, hogy nem nagy szám Nektek, ugyanis sokan írják ezt a Carmex-ről is, ami részben igaz is. De a Primusról bátran kijelentem, hogy gyógyít is. Nem kell naponta használnom, nagyon sokat javult, az egyébként nagyon száraz szám. Persze ez sok egyéb más tényezőtől is függ, étkezés, ivás, környezet, stb. Ami ettől a kis csodától elvárható, azt mindent teljesít.
Készítettem egy táblázatot, melyben összehasonlítom a sokak által kedvelt Carmex-szel (saját tapasztalat alapján).


Tulajdonságok
Primus - kamillás
Carmex - original
Csomagolás
Nagyon minimál, egy kékes-zöld műanyag fedi a viaszos jellegű, kúp-formájú ajakírt.
Sárga és piros, feltűnő színekben pompázó borítás. Figyelemfelkeltésből ötös.
Ár
290 - 320 Ft.
1000 - 1200 Ft.
Textúra
Viaszos, könnyen felkenhető. Lágy és könnyed érzést ad, nincs annyira erős textúrája, mint vetélytársának. Szinte láthatatlan marad.
Viaszos, könnyen felkenhető. Erős textúrájú, és fedésű. Felvitel után kicsit fényes, szájfényes jellegű.
Íz
Semmi jellegzetes, kicsit érezhető kamillás íz.
Erős, mentolos.
Hatékonyság
Felvitel után nem sokkal, azonnal érezhető javulást ad. Igen hatékonyan kezeli a kiszáradt ajkakat.
Felvitel után kb. fél órával érezhető hatás. Nem tart sokáig az ápolás, szükséges később megismételni.
Hosszú távon
Nem szükséges naponta használni, hosszú távon gyógyítja a kiszáradt ajkakat.
Napi használat mellett sem nyújt teljes ápolást.
Beszerezhető
Gógyszertárakban, bioboltokban.
Drogériákban.




Az, hogy nekem nem vált be a Carmex, nem jelenti azt, hogy neked sem fog, és ugyanez igaz a Primusra is. Nem vagyok kozmetikus és vegyész sem, hogy értsek az összetevők hasznosságáról. Biztosan nem véletlen, hogy nagyon sok sminkes/kozmetikus esküszik a Carmex-re. 

7 megjegyzés:

kata sára írta...

Na ezt akkor nekem is ki kellene próbálnom... Hátha tényleg jobb, mint a carmex. :)

Jizzler írta...

A Carmex-ben külön jó, hogy felkenés után, ha kimész a hidegre - a mentolnak hála - dupla intenzitással fagynak az ajkak! :D

Az Alverde körömvirágos nyavajája sem olyan nagyon rossz.

naomikiss írta...

Szia!Ha gondolod kövess.Én már követlek..nagyon jók a bejegyzéseid!
www.naomikiss.blogspot.com

Roni írta...

Én is nagyon szeretem a kamillás Priumust, hatékony és baráti az ára:) ...De a Carmexet én meg pont a mentol miatt imádom:D

Vadpulyka írta...

Már egy-két hónapja én is a Primust használom. :)

GodMother írta...

Vettem én is egy kamillás primust, mert annyian dicsérték, de nem vagyok megelégedve vele, nem bírom a szagát, és szárítja a szám. Mondjuk a carmexet se szeretem. Úgy látszik elég válogatós vagyok... :)
Most a vichy aquelia thermal ajakápolót használom, és minden igényemet kielégíti. Imádom. Kicsit drága, de ezt tényleg csak napi 1x kell használni.

sunbeam írta...

Sajnos nem garancia, hogy másnak is jó, ami nekem beválik. Az ajakápoló egyébként is nehéz vásárlás. Azért jó, hogy te is megtaláltad, ami neked kell. Nem te vagy válogatós, hanem az ajkaid túl érzékenyek.