13 február 2011

Zuhair Murad Haute Couture

Még előző hónapban lefutottak az idei, tavaszi Haute Couture bemutatók. Két dolog jut eszembe mindig, ha ezt a szót hallom. A múzeumba való darabok, a maguk bonyolultsága és művészi jellege miatt (gondolok itt a Lady Gaga stílusú ruhákra, idén a Givenchy alkotott ilyet), valamint az estélyi jellegű, királynős, fennkölt darabokra. Én az imént említettek híve vagyok, szeretem ha női stílust öltenek a ruhák, gyönyörűvé formálják viselőjét. A fényes anyagok használata nálam már csak hab a tortán, idén az Armani Privé kollekcióban találkozhattunk ilyen luxusdarabokkal, melyek néha már Földön túli jelleget öltenek. Az Elie Saab ruhák mesébe illőek, a csipke, az áttetsző anyag és a színek harmóniája miatt.

Engem legjobban Zuhair Murad kollekciója fogott meg. Számomra ezt jelenti a "magas szabászat", ezeket a gyönyörű, hordható, ám mégis luxus ruhákat. Öröm rájuk nézni, mesésen fest benne bárki, aki tudja is hordani.



A képek a style.it oldalán találhatóak meg, onnan linkeltem én is párat. 



A ruhák elrepítenek minket a Közel-Kelet modern, de mégis mesés világába. Ez nem meglepő, ugyanis Zuhair Murad libanoni származású. Néhol találkozhatunk görög, de még egyiptomi jellegű ruhákkal is. Mindig értékeltem, ha egy tervező úgy tud elszakadni a gyökereitől, hogy mást alkot, ám mégis emlékeztet az eredetre. Muradnak ez a védjegye, hogy ilyen keleties stílusban alkot meg mindent. Persze ha jobban megnézzük a ruhákat, felfedezhetünk benne egy kis Cavalli-, Versace-, Gucci vonalat is, persze keverve az ő, keleties stílusával. 
A kollekciót Tin Hinan ihlette. 
















Nektek melyik a kedvenc ruhátok az imént látottakból? 

2 megjegyzés:

petralibenyi írta...

Mindegyik gyönyörű,de talán engem most a második fogott meg a legjobban.*.*

TÜNDI ♛ írta...

Nekem a legelső és a türkizkék a fav :)