07 február 2011

Wet n wild paletta vélemény

A wet n wild-nak van egy olyan jó tulajdonsága, hogy nagyon alacsony árakon árul, nagyon jó termékeket, de persze, hogy nem lehet itthon kapni. Ebay-en elég drágán lehet hozzá jutni, a nonpareilboutique-on pedig nagyon sok a posta. Suzie segített hozzá jutni az alábbi palettákhoz, ezúton is köszönöm neki :).

Wet n Wild coloricon: Pride, Greed, Lust

3 palettát rendeltem, mindegyiket 5$-ért. Mivel nem szeretnélek titeket minimum 20 képpel sokkolni, ezért egyenként fogom megmutatni őket. Először a 247-es, Pride palettát teszteltem. 


Ezek a coloricon paletták, amelyek 3 matt és 3 fényes, apró csillámos színt tartalmaznak. Meglepő módon tapasztaltam, hogy a matt színek pigmentáltabbak, mint a fényesek. Szerencsére a világos árnyalatok is erőteljesek, nem kellett többször "vakarni" a korongokat, hogy szép fedést és színt érjek el.
2 applikátort is találunk a színek mellett, amelyek díszként szolgálnak szerintem, sok előnyük nincs. Egy nagyon kemény szőrű ecset van benne, illetve egy szivacsos applikátor, ami igazán nosztalgikus, mert a tinédzser korom sminkelésére emlékeztet :D. Pozitív azonban, hogy nagyon igényes módon bele van vésve a márkanév, ugyanúgy, ahogyan a műanyag fedőn is. 

Következzenek a színek, az egymás mellett lévő árnyalatokat festettem egymás alá.
Egyedül ezzel a fényes fehérrel nem vagyok megelégedve :(
A zöldek miatt érzem idegennek ezt a palettát. De az előző napi sminkes
bátorítások miatt talán megszeretem :)
A kékek is gyönyörűek :)
A 6 szín együtt.
Tetszenek a színek, viszont egy kicsit még idegenkedem tőlük, főleg a zöldtől. Interneten keresgélve ez tetszett a legjobban, de végül nem ez lett a kedvencem. A 6 szín közül a matt fehér a legjobb szerintem, még nem volt ennyire jól pigmentált matt fehér színem, nagyon örülök neki :). 

Megfordítva a palettát, találunk a hátoldalán egy útmutatót, hogyan használhatjuk a színeket.


Meg vagyok elégedve a palettával, nagyon örülnék neki, ha elérhető lenne a wet n wild valamelyik közkedvelt netes áruházban. :)

Ti ismeritek a wet n wild termékeket?

2 megjegyzés:

Jizzler írta...

Vagy példájul a Vaterán, pl.:
http://delikatesz-drogeria.vatera.hu/szepsegapolas_higienia/dekorkozmetikum_smink/szem/wet_n_wild_usa_4_es_szemhejpuder_paletta_uj_1437370630.html

Eddig nem ismertem, de amiket a blogjaitokon megmutattok, általában meg szoktam szaglászni.

Monday írta...

Ilyen nekem is kell. T_T