03 február 2011

Tavaszi cipellők

Annak ellenére, hogy elég sok cipőm van, a lapos, tavaszi cipőkből elég nagy hiány van a szekrényeimben. Az átmeneti darabok 99%-a magas sarkú és ez azért sem szerencsés, mert egy rohangálós napon nem a legkényelmesebb egy 12 centis sarok. Furcsa egy szokásom van, mert csak akkor veszek meg egy cipőt, ha legalább 10-12 centis a sarka, vagy, ha lapos. Átmenet nincs :). Most nem feltétlen a balerina cipőkre gondolok, mert azok nekem még hidegek tavasszal is, de azok közül is kerültek be a listámba. Sőt, szinte csak balerina cipőket találtam és találok mindig :/. Igazából ezek örök darabok és mindenkinek jól állnak, de nagyon hiányolom a polcokról a nem nagymamás félcipőket is. Tehát olyan lapos cipellőket keresek, amelyek még zártak és valamelyest melegítik a lábamat.
Képek forrása: polyvore.com, asos.comcosmopolitan.hu.

A képek alatti "linkre" kattintva az eredeti oldalra jutsz el, ahol az árakat is megtalálod.


Ez egy kicsit csúnyácska cipő a fűző miatt, de már a kialakítása megfelelő.


Ő már régóta áhított darab, amint H&M közelbe kerülök meg is veszem, ha lesz még 36-os :). 
  itt árat nem találtok, ez Zsadanka blogja, egyedül nála találtam képet erről a cipőről :)


Ez a Marc Jacobs cipő nagyon-nagyon tetszik! Gyönyörű kialakítása van, és a kövek még izgalmasabbá teszik. Azonban valami pénztárca barátabb verzióval jobban kibékülnék :). Ha valaki lát/látott ilyen cipőt valahol, az legyen olyan kedves, hogy megosztja velem a helyszínt :).


Ennek a darabnak, kb. annyi értelme van, hogy zárt, mint a nyitott bokacsizmának :). 

Ez abszolút nem az én stílusom, de mégis annyira tetszik :). 



Ez az én ízlésemnek már túl maszkulin, de hátha tetszik valakinek :)

A következő cipők sportcipők, még ezek is beleférnek nálam a hordhatóságba :). Kedvet is kaptam vászoncipő beszerzésére, de vízállóra :).










Most pedig következzen egy rakat balerinacipő :).






















Nektek melyik a kedvencetek? Ti milyen cipőt hordtok egy rohangálós napon tavasszal? 

11 megjegyzés:

Bogca írta...

Én átmeneti időszakban tiszában nyomom, de szeretnék venni elegánsabb nőcisebb cipőket is, majd elindulok hajtóvadászatra tavasszal :D én a balerinákat nagyon szeretem, de itt tetszenek a fűzősek is:)

SophiEl írta...

Szezon végén szinte az összes balerinámtól meg kellett válnom, nem maradt más a szekrényben csak magassarkú, és már nem akartam venni újakat, úgyh mostanság fogok majd tavasszal. :)

Az az első, a rózsaszín! Jajj, meseszép! *.*

suzie írta...

a sötétkék-fehér csíkos, amin rózsa van, nagyon tetszik <3

citromhab írta...

Nálam a lökókos a favorit, meg a Suzie által is kiemelt balerina. :)

sunnysideup írta...

Ú, azok a Stardivarius és H&M nude oxfordok kellenek<3

Topánka írta...

ÓÓÓÓÓ, stoppolom a virágnyomatos burgundi színű Marc Jacobs topánkát! :)

sunbeam írta...

Ilyen Stradivariust ti láttatok már boltban?

Rami írta...

igazából a marc jacobs cipő alatti 4en kívül mindbe beleszerelmesedtem.
imádom a lapos cipőket:)

Timike írta...

Azok a fuzos cipők borzalmasak:$ sose vennék fel ilyet. Ha rohangalos zartcipo, akkor nálam az inkább a tornacipo mint a fuzos pasicipo.

Topánka írta...

@Timike: nekem tetszenek, van bennük valami. Egy inges szereléshez simán el tudom képzelni.

sunbeam írta...

Timi tudtam, hogy neked nem fog tetszeni :D.
Nekem lapos fűzősöm még nincs (asszem:D), csak magassarkú, de azt imádom :D. Szerintem mindenhez fel lehet venni, azért is akarom azt az H&M-eset :).

De ízlések és pofonok :P :)