21 február 2011

Neutrogena Wave

Még nyáron szereztem be ezt a készüléket, de valamiért mindig elfelejtek írni róla. Azért nem bánom, hiszen most úgy tudok nektek véleményt mondani, hogy fél éve használom már. Az aszpirin maszk mellett ez a kedvenc arcápolóm. Aki nem ismerné a Neutrogena Wave készüléket és a párnácskáit, annak először bemásolok egy tudnivalót róla:

A doboz hátoldalán találjuk a következő szöveget:
"Ez a forradalmian ÚJ arctisztító készülék a Neutrogena-tól teljesen megváltoztatja a napi arctisztítási szokásokat: intenzíven és mélyen tisztít, használata után a bőr felfrissül és észrevehetően puhább lesz. 


Igazoltan kivételes tisztítást nyújt az alábbi 3 módon:

  • A bizsergetően hűvös hab mélyen a pórusokba hatol, és hatékonyan távolítja el a szennyeződéseket, a faggyút és a sminket. /szerk: én sosem használom úgy, hogy még rajtam van a smink!/


  • A gyengéd rezgő mozgások stimulálják a bőr felszínét -  a masszírozó mozdulatok segítik a pórusok megnyitását, hogy a hab minél mélyebbre juthasson.


  • A puha arctisztító párnák gyengéden söprik le az elhalt hámsejteket - a bőr már az első használat után puhább és simább lesz. "
Az én véleményem a bejegyzés folytatása után.
Az interneten utána olvasgattam mielőtt megvettem, és kicsit féltem, hogy nekem sem fog használni. Nagyon vegyes kritikákat lehet találni, ezért kicsit zsákbamacska volt. Szerencsére volt DM kuponom, amivel így kb. 2000 Ft. volt és ennyit nem sajnáltam rá, ha beválik, ha nem. 

Amit az első használat után tapasztaltam, az az, hogy nagyon puha lett a bőröm, de tartósan, nem csak pár órára. Pár hét használat után elmondhattam, hogy sokat segített a mitesszerek ellen is. Ezt eddig tartósan egy drogériás arctisztítóról sem mondhattam el, de ezt már bátran kijelentem ennyi hónap után. Az aszpirin maszkot hamarabb kezdtem el használni, ezt később vásároltam, tehát tudtam, hogy ennek hatására is tisztább lett az arcom, nem csak a maszknak köszönhetően. 
Ha megjelenik egy pattanás az arcomon, vagy a hormonok miatt kicsit csúnyább a bőröm, akkor 1-2 napi használat után már sokkal tisztább és szebb lesz az összkép. Hálátlan vagyok ezzel a készülékkel, ugyanis soha nem ajánlottam senkinek, mindig elfeledkezem róla, pedig nekem nagyon-nagyon bevált. Egy hátránya van, hogy szerintem drágák hozzá a korongok, változó áron lehet beszerezni, amikor 990 Ft. a 30 darab, akkor érdemes megvásárolni. Sok helyen olvastam, hogy miután elfogytak a Neutrogena korongok, egy másik arctisztítót raktak a vattapárnácskára és az is hatásosabb volt, mint ha csak simán a kezükkel vitték volna fel. Én így még nem próbáltam ki, mindig a saját korongjait használom, de ha nektek van tapasztalatotok más termékkel, akkor szívesen várom a véleményeket :). 

Ezen kívül semmi rosszat nem tudok elmondani erről a készülékről, ugyanis nekem 100%-ban bevált. Ha az aszpirin maszk valamiért nem fejti ki a várt hatást, ez mindig segít rajtam. De én úgy érzem, a két "termék együttes használata" hozza meg számomra az eredményt. 
A többi, drogériákban kapható terméket nagyon hamar megszokta az arcom, és 1 hónap után már semmit sem értek. A Clinique iránt éreztem még hasonlókat, hogy jó hosszútávon, de az sem tartott tovább pár hónapnál, és sokkal nagyobb kiadás a 3 lépéses program, mint ez. 
Sajnos lehet, hogy ehhez is hozzá fog szokni az arcom, de csak pozitívan tudok rá gondolni, hiszen ennyi ideig egy arctisztító sem segített rajtam. 

Összegezve egy nagyon aranyos kis készülék, amit könnyű használni és szerintem igen hatásos. Pattanások nekem nagyon-nagyon ritkán jönnek elő, a mitesszerek jelenléte pedig 50%-ban csökkent. Viszont azt írják, hogy használd bátran tus alatt, én azt tanácsolom, hogy ne. Hiába vízálló a készülék, ne tegyétek a csap alá, csak addig a kis ideig, amíg elmossátok. 

Nektek van tapasztalatotok ezzel a készülékkel kapcsolatban?

6 megjegyzés:

Zsuzsi írta...

Az aszpirin maszk hogy áll össze...annyit olvasok róla! Köszi!

Zsuzsen írta...

neked lett valami baja a zuhany alatt?? én mindig úgy használtam, csak elfogyott a párnácska és hát az ára miatt énis inkább más arctisztítót vettem meg, de lehet, hogy újra elő kéne venni.

sunbeam írta...

szerintem megéri elővenni ha használ, mivel elköltesz egy csomó pénz a többi arctisztóra és lehet, hogy kidobod kb. mert semmit sem ér. Ez kicsit többe kerül és havonta venni kell másikat, de tuti jó :).

Zsuzsi: http://lovetheheels.blogspot.com/2010/09/dicshimnusz-az-aszpirinnek.html

Tamara írta...

Én is nagyon szeretem ezt az arctisztítót! Nagyon szépen leszedi a sminket a bőrről és hosszútávon tisztábbá teszi a bőrképet. (bár lehetne a lapocskákon egy kicsivel több lemosó)

Pár hete viszont szomorúan tapasztaltam, hogy kiszórják a rózsaszín lapocskákat a Rossmannokból, 500 ft volt egy doboz és azóta sem láttam belőlük sehol se, sőt a készülék is nagyon le van árazva, szóval félek, hogy kivonják a forgalomból. :(

/az alapkészüléket egyébként érdemes az Ázsia Centerben megvenni, 1300-1500 ft ;) /

sunbeam írta...

Nemár :( nekem kell ez a lapocska. Utána nézek ;). Köszi az infót

Mia írta...

Sikerült azóta megtudnotok vmit az utántöltőről? Kapható az Ázsiában? Vagy a kínai piaacokon? vagy bárhol máshol?