24 február 2011

Naplementés-korallos napi köröm

Az előző körmös próbálkozásom után nagyon izgatott voltam, hogy újra ilyen technikával készítsem el a körmeimet, csak sokkal szebben. Most odafigyeltem az előzőleg említett hibákra, de most sem egy szín árnyalatait festettem, hanem ismét 3 különbözőt. Az elkészült körmeimről nekem a nyári Naplemente jutott eszembe, amikor ilyen lilás, narancssárgásra festik a sugarak az eget.


További képekért és a használt körömlakkok listájáért kattints :)
Elsőként ismét az essence körömnövekedés serkentő lakkját kentem fel a körmeimre, miután megszáradt, egy korallos színt, a Maybelline Colorama Coral Rose-t festettem fel.


Ezután egy műanyag tégelybe cseppentettem párat egy lilás színből (Maybelline Colorama Wonder Violet), majd belemártottam egy alapozószivacsot és addig nyomkodtam a tégely tiszta felületén, amíg csak minimális festék maradt rajta. Így elkerültem azt a hibát, hogy felvitel után, nagyon éles legyen az átmenet a két szín között.
Kb. a körmöm feléig vittem fel a színt.



Végül a már előzőekben is használt e.l.f. Dark Navy színét vittem fel a körmeimre. Szintén szivaccsal, de kisebb felületre, mint az előző lépésnél, szinte csak a körmeim végére. Figyeltem, hogy szép legyen az átmenet.




Mivel semmi fénye nem maradt a körmeimnek a szivacsos nyomkodástól, ezért egy erős fényű fedőlakkot festettem fel (Moyra UV fedőlakk).
Végül a gyűrűsujjamat díszítettem egy vékony csillámréteggel.



És íme az eredmény, a felhasznált lakkokkal a kezemben:

Azért a mutatóujjamon ismét sikerült egy kis hibát vétenem :)




Kipróbáljátok Ti is ezt a technikát?

9 megjegyzés:

Lynnie írta...

Hát ez csodaszép lett! :)
Én szívesen kipróbálnám, de sajnos az én körmeim ehhez nem elég hosszúak...:(

sunbeam írta...

Az én körmeim sem túl hosszúak sajna, mindig letörnek. Ez a maximális hosszúság, amire megnő.

Azért próbáld ki, esetleg 2 színnel :)

citromhab írta...

Nagyon szép lett, ki fogom próbálni ezt a technikát én is.

Viló írta...

nagyon szép lett :) én tuti kipróbálom majd :)

sunbeam írta...

Köszönöm :)

Lumena írta...

Gyönyörűek ezek a színek így együtt, nagyon ügyes vagy! Kedvet hoztál a lakkozáshoz, azon gondolkozom a lakkjaim közül melyik kombináció lenne szép. :) A Colorama lakkokról mi a véleményed? Mennyire tartósak?

Lynnie írta...

Oké, holnap kipróbálom :) Vagy lehet, hogy még ma..
Nekem is egyfolytában letörik a körmöm, azért nem tudom megnöveszteni, de ez annyira irritáló dolog, nem? :D Na mindegy, majd megpróbálkozom vele..ha szép lesz, vagy vállalható, küldök róla képet :D

sunbeam írta...

Lumena: én nagyon szeretem a Colorama lakkokat, elég sokáig bírják a körmeimet. Szerintem nagyon könnyű felvinni, 1 rétegben is szépen fed, de általában kettőben kenem fel. Mindig akkor veszem, amikor 2-300 Ft. a Rossmannban, és annyiért meg bőven megéri. Én szeretem :)

Lynnie: remélem sikerrel jársz, örülnék a képnek ;):)

Lumena írta...

Köszi, akkor vadászni fogom ezt a lakkot, mert nagyon tetszik. Ennyiért meg főleg tetszene. :D