01 február 2011

Napi smink - szürke füstös szem, csillámokkal

Tegnap este sikerült végre kimozdulnom itthonról és találkozni a csoporttársaimmal. Ez természetesen egy bulit is tartalmazott, így szerettem volna valami erősebb sminket. Általában füstös szemet festek, ha partizni megyek, ez tegnap sem volt másként. Viszont már egy kicsit uncsi a füstös szem, így feldobtam csillámporral.
A csillámban azt nem szeretem, hogy nem lehet satírozni (mily meglepő...), mint a por állagú festéket. Így nekem túl éles a határ, de ezt is ki kellett próbálni :). Az eredmény a kép után, a bejegyzés folytatásában.










Ti általában milyen sminket csináltok, ha bulizni mentek?

8 megjegyzés:

Tekla Kocsis írta...

ez nagyon szép! :)
nekem is nagyon furcsa, így első ránézésre ez az éles vonalszerűség, de nagyon jól megoldottad szerintem! tetszik és szerintem abszolút harmonizál minden :)

Janka írta...

tényleg nagyon szép lett (:

kulturmosoly írta...

ah ez nagyon jo :)

Fruh írta...

az biztos hogy szokatla, de jó értelemben. nagyon szép lett :P

Griberli írta...

Wow, ez durván jó lett :O , meg jól is áll, tetszik nagyon.

Jizzler írta...

Zsírmintmindig!

sunbeam írta...

Köszönöm ;)

zsadanka írta...

gyönyörűűű! nagyon tetszik! nekem a black swan jutott róla eszembe :]