04 február 2011

Napi smink - Barry M csillámporral

Először egy színtörténet. Még hatodikos koromban vörös hajam volt, amikor rettentően megutáltam a zöldet. Tudom, hogy mindenki azt mondja, hogy a vörös hajhoz a zöld az egyik legjobban illő szín, de én nagyon gyűlöltem. Azóta sem változott ez a helyzet, egy darab zöld ruhám sincs. Smink terén azonban már kicsit engedékenyebb vagyok, mert sok kék szemű lányt láttam, hogy szépen áll nekik a zöld smink. Ezáltal én is ihletet kaptam egy ilyen kreációhoz. Meglepődtem, hogy elég sok zöld árnyalatú ceruzám, és szemhéjpúderem van, azonban egy sötétebb színem sem volt, így használtam a Barry M Opál csillámport, aminek végül az alapszínét használtam csak. Tehát ez az első zöld sminkem, a kritikákat ennek megfelelően kérem :).












Ti szoktatok zölddel sminkelni? :)

15 megjegyzés:

TÜNDI ♛ írta...

nagyon szép, imádom a zöldet :) És nagyon jól áll neked, úgyhogy szokj rá!!! :))

Maggie írta...

szép, nekem tetszik, de a képeken ez nekem inkább kék/türkizkék:D a zöld szerintem ettől azért messze van:D

sunbeam írta...

Pedig egy darab kék árnyalatot nem használtam :D. Olyan palettát használtam, mint amit Suzie nyert, olyan zöld Miss ROsé-t, és abban van türkizes :). Valamint a Coastal Scents 88-asról a sötétzöldeket :).

Maggie írta...

akkor csak a képeken tűnik úgy:) amúgy nagyon tetszik szépséges:)

sunbeam írta...

Erőteljes zöld színt nem nagyon mernék még használni, ezért kerestem zöldes árnyalatokat. A kiwi zöldtől még messze állok :D

Tekla Kocsis írta...

SZ-ÉÉÉ-P!!! nagyon széééép! :)

Judit írta...

gyönyörűűű és nagyon jól áll, gratula!!!:)

Fruh írta...

csodás a színe és nagyon jól áll. remélem megkedveled a zöldet és láthatunk még több ilyen sminket :P

Babus írta...

szerintem is jól áll, szép:)

Lumena írta...

Úgy látom a zöld szín szeret téged, szeresd te is viszont. :D Nagyon szép ez a smink!

sunbeam írta...

Nem tudom mennyire szeret :D. Lehet, hogy még kísérletezek majd :):). Köszi csajok :)

Jizzler írta...

Vót má ronda sminked?

sunbeam írta...

Jizzler te nagyon kész vagy :D. Mindig nevetek a hozzászólásaidon :D. Igen, volt már amúgy, csak igyekszem nem felrakni :D.

Jizzler írta...

Naa, egyet légyszi! :D

sminkkel írta...

Az én monitorom eleve kicsit hűvösebbnek mutatja a színeket, de nálam is kék. Viszont csodaszép.:)