17 február 2011

Napi köröm - élénk rózsaszín kékkel és csillámokkal

Egy ideje nem foglalkoztam a körmömmel (nem festettem csak körömerősítővel) és már nagyon hiányoztak a színek. Műkörmösnek biztosan nem lennék jó, ugyanis nincs sok türelmem a pingáláshoz, ám találtam youtube-on egy nagyon jó technikát, amivel nagyon könnyű dolgozni. Legalábbis ezt hittem :). Sok hibát elkövettem, el is mondom nektek, hogy miket a bejegyzés folytatása után :).
A használt eszközök

Először leírom, hogyan haladtam lépésről lépésre. Alapozó lakkot festettem fel, ez az essence körömnövekedés serkentő lakkja volt, ugyanis arra hajtok, hogy kicsit hosszabbak legyenek a körmeim. Száradás közben kitaláltam, hogy mégis milyen színekben gondolkodom, már itt vétettem egy hibát, ugyanis jobb lett volna elsőnek a videó szerint haladni és egy szín, különböző árnyalatait kipróbálni. Az ok amiért élénk rózsaszínt és mélykéket választottam, az az, hogy pár napja, amikor a Lora ezen színét viseltem a körmömön, nagyon megtetszett az éjkék sálam mellett ez a párosítás. Tehát most is a Lora 91-es árnyalatú lakkjához nyúltam (rózsaszín).

Lakkok

Amíg teljesen megszáradt, cseppentettem párat a műanyag tégelybe az essence türkiz multi dimension lakkjából, amit utána az alapozó szivacsra is felvittem. Itt követtem el a következő hibát, ugyanis túl sok lakk került a szivacsra és nem tudtam szépen felvinni a színt a körmömre. Elég egy nagyon kicsi, ugyanis az a lényeg, hogy minél halványabb legyen az átmenet, és nálam túl erős :S. A másik kezemen már figyeltem erre.





Amint megszáradt, ugyanezzel a folyamattal felvittem az e.l.f. Dark Navy lakkját, de az előző szín közepétől a köröm végekig haladva.


A mutató ujjamon lehet látni, mennyire elbénáztam a szivaccsal a felvitelt :/. A kisujjamhoz
érve már egész szép lett az eredmény :).
Végül jött a csillám. A tégelyből borítottam egy kicsit a műanyagba, valamint cseppentettem a Moyra UV-s fedőlakkjából is. A szivacs még érintetlen felét használtam mindig, így most is egy tiszta részt belemártottam a fedőlakkba, majd a csillámba. Itt is nagyon figyelni kell, hogy kevés csillám kerüljön a szivacsra.



A csillámmal lehet korrigálni az esetleges hibákat, de a mutató
ujjam annyira elrontottam, hogy még ez sem segített.

Díszítésként pedig felcsentem pár követ a gyűrűs ujjaimra :).



A végeredmény képekben:






Első próbálkozásnak elmegy, de legközelebb figyelek majd a hibákra és remélem sokkal szebb lesz az eredmény és igyekszem jobban színt választani :).

Ti is szoktatok kísérletezni a körömlakkozással? Eláruljátok hogyan? :)

11 megjegyzés:

Jizzler írta...

Látom, a teló sem úszta meg! :D
A kék Essence nekem is megvan, bár nagyon tetszik, néha olyan hülyegyereknek érzem magam vele.
Kísérletezni nemnagyon szoktam, max ilyen színre olyat, meg csillám trallala.
És ha már Essence meg lakkok, muszáj elmesélnem, hogy jártam egy hete a Rossmannban: nagyon megörültem, mikor megláttam, hogy sokminden le van árazva, el is kezdtem vadul pakolni a kosaramat. Levettem egy rózsaszín lakkot, mire a mögötte levőt a rugó kilökte, az nagy ívben repült a levegőbe, onnan pedig a padlóra - pláccs! Kétméteres körzetben a padló, a polc és a cipőm csurom lakk volt. Hurrá Európa, mert egy eladó szó nélkül feltörölte, nem is kellett kifizetnem.
Éljen a Rossmann, az akciós körömlakk, és Jizz, az alternatív művész!

sunbeam írta...

A telómon már fent van egy ideje, épp le akarom szedni és kisebbet rakni rá :D.
Jól megjártad ezzel a körömlakkal, de jófejek voltak, hogy nem fizettették ki veled. :)
Miért érzed hülyegyereknek magad ezzel a kékkel? :D

Emese írta...

Szerintem nagyon ügyes vagy! Én még a sima lakkozással is tudok szenvedni, de még mennyit! :)Mi a véleményed a Lora-s körömlakkról? Milyen a minősége?köszi

sunbeam írta...

Emese: köszi :). Nekem eddig nagyon bejöttek, habár csak 2 színt próbáltam ki. Mosogatás, hajmosás, napi többszöri kézmosás mellett olyan 4 napig bírja nekem, de a 4. napra már kicsit kopik. 2db-ot vettem 290 Ftért :).

Nektek betöltődnek rendesen a képek?

Emese írta...

Igen betöltődtek:) Köszönöm a gyors választ!

Emese írta...

Igen betöltődtek:) Köszönöm a gyors választ!

Jizzler írta...

Mert utoljára gimiben volt kék körmöm, a korombeliek pedig már nem kenik ilyen színűre. :) Dehát nem kéne, hogy ez érdekeljen.

Fanni írta...

Na, ez egy jó ötletet adott, hogy milyenre fessem a körmöm... a hétvégén rendet raktam a körmöstáskámban, és felfedeztem, hogy egy csomó szép lakkom van, amit még ki sem próbáltam...mivel ideje volt már egy frissítésnek köröm ügyben, kivételesen csak zselét tettem rá, mindenféle dísz nélkül...pedig olyan jó ötleteim vannak...de ha díszítem, akkor nem lesz szíven lelakkozni. úgyhogy most körömlakkos hónapot tartok, és kiélem ezirányú kreativitásom.
Viszont...essence leárazáson vettem sötétzöld lakkot(a nevét nem tudom, mert alig látszik belőle valami) Hát...szerintem még nem volt ilyen rossz állagú lakkom...ha vékonyan kenem, akkor olyan, mint a víz, kicsit vastagabban, meg mint a gumi...és nehezen is szárad. még körömlakkszárítóval is.
miután nagynehezen megszáradt, lemíttítottam essence lakkal (ebből is fog kelleni másik, mert túl hamar kifényesedik, több rétegben, meg lepereg), a végén pedig nyomdáztam rá egy indás-virágos mintát.(fradi körmök:D egyébként nem vagyok drukker, és kifejezetten utálom a focit)
A másik...mivel ragasztottad a köveket a telefonodra? már régóta szeretnék ilyet én is, de nem tudom mivel kéne felragasztani. gondoltam a Crystal Nails strasszokra, amit eleve egy öntapadós fóliára ragasztottak, de ha van jobb alternatíva, akkor inkább azt választom. Egyébként is viszonylag olcsón jutok swarowski kövekhez.

sunbeam írta...

Fanni: az essence lakkok nekem sem a kedvenceim, de erre tökéletes volt :).

A telefonomra pedig öntapadós strasszt raktam :).

Fanni írta...

Mennyire tartós? nem szoktad elhagyni a köveket?

sunbeam írta...

Még egy sem jött le magától, én szedtem le párat szórakozásból. Lakk felületű a telefon így könnyű volt leszedni a trutyit is :D. Abszolút tartós :)