02 február 2011

Miss Rose rúzsok

Egészen véletlenül betévedtem ismét a Kincses Szigetbe és örömmel láttam, hogy bővült a Miss Rose termékek listája. Végre vannak rúzsok :). Amikor megláttam, el is szomorodtam, mivel rettentően igénytelen a csomagolása és engem ez nagyon zavart. Viszont adtam egy esélyt a rúzsnak és vettem egyet, iszonyúan sok pénzért, kerek kétszáz forintért. Úgy gondoltam, ennyit megér.



Amikor hazaértem és jobban megvizsgáltam, nem adtam sok esélyt annak, hogy ez értelmes rúzs. Annyira gagyi hatása van, hogy elképzelhetetlen, hogy ez a rúzs használható. Amikor kinyitottam, először a nagymamám rúzsa jutott róla eszembe, mind kinézetre, mind illatra. Ezután szokásos módon felkentem a kézfejemre, hogy megnézzem milyen színű. Itt már láttam, hogy nagyon pigmentált és szép, erőteljes színe van. Idáig nem nagy kunszt, ugyanis kézfejen majdnem minden jól mutat. Amikor felkentem a számra, teljesen elképedtem, ugyanis tökéletes fedése van! Szerencsére matt, már nagyon hiányzott egy ilyen rúzs. Még ez sem minden, mivel kíváncsi voltam, mennyire tartós és mennyire fogja kiszárítani a számat. Azt kell, hogy mondjam, hogy az egyik kedvenc rúzsom lett. Több órán át viseltem és alig kopott valamit a színe, és a másik hatalmas meglepetés, hogy egyáltalán nem szárította ki a számat. Szerettem volna ócsárolni a rúzst, mivel annyira igénytelen a csomagolása, és utálom az ilyet, de akármennyire szeretném szidni, nem tudom. Talán ami még negatív, az illata. Nagyon retró rúzs, egy próbát megérhet :).

10-es árnyalat





Hétfőn visszamentem a boltba, és vettem még két másik árnyalatot :). 11




Ezt az árnyalatot egy kicsit rózsaszínesebbnek képzeltem el, de így is tetszik :). 20




Ti használtatok már Miss Rose rúzsokat?

14 megjegyzés:

petralize írta...

nagyon jól áll a 10-es, 20as! :)
én pont a rózsaszín rúzsokkal vagyok úgy, hogy szeretném ha jól állna... dehát...

Tekla Kocsis írta...

imádom a Miss Rose termékeket, az ár-érték arányban tökéletes :) nagyon szépek ezek a rúzsok, olyan kis aranyos, babás arcod van, amihez nagyon passzolnak!szuper!

sunbeam írta...

Én is szeretem a Miss Rosé termékeket, meg általában szépek is, de ez olyan ronda :D. Mármint a csomagolása :D

Jizzler írta...

Bírom, hogy bevállalod ezeket az éjtízbarbie színeket és még jól is állnak!
Egyszer merészeltem egy erőteljesebb bogyószín-lilás rúzzsal dolgozóba menni, mire megkérdezte az rendszergazda, hogy fotózásra igyekszem-e. Mondtam neki, hogy nem, csak tudtam, hogy jönni fogsz! He!

sunbeam írta...

Hehe :D:D. Jól beszóltál neki :D.

Timike írta...

Nagyon meghoztad a kedvem, nekem is kell!! Hany fele szín van?

miriMAC írta...

mostmár tényleg megyek a Kincses Szigetbe...

sunbeam írta...

@Timike: szerintem 10 féle szín van, de lehet, hogy nincs annyi. A legtöbb ilyen apró arany csillámokat rejt, azok elég furán mutatnak a kézfejen is :D.

Emese írta...

Pont tegnap vettem a Nyugati aluljáróban 1 Miss Rosé gyönyörű, színes 8-as szemhéjpúdert 500! Ft-ért, de rúzsokat ott nem láttam vagy csak én voltam a vak? :SMindenesetre a rúzs gyönyörű! Tényleg iszonyat jó cuccokat lehet kifogni a Miss Roséból! Csak én olyan kevés helyen szoktam látni.

Judit írta...

A Kincsesbe szuper műszempillák is jöttek 300 ft.Hihetetlen:D Plusz a tincsesek is nekem nagyon beváltak 600-800ft körül vannak azok is. Én még rúzst nem nagyon mert ott venni, de lehet vmi babásat kipróbálok:)

sunbeam írta...

Én vettem ott már kétszer rúzst, ezen kívül. Mindegyik katasztrófa volt. Az egyik ugyanúgy néz ki, mint a régi essence rúzsok és nagyon rossz íze van, hányinger. Az kuka... A másik a baolish, aminek tök szép a csomagolása, ilyen érdes, átlátszó. ANnyira szárít, hogy ajj... És büdös :D. De ezek nagyon jók :). Rózsaszínekből csak ezeket találtam, a többi barnás, csillogós. Sok sikert ;)

Lynnie írta...

Nagyon jó mindegyik, tetszik! :)
Szeretem ezeket a miss rose termékeket, de én eddig még csak az ázsia centerben találkoztam velük.. ez a Kincses Sziget merre van? Be kellene vásárolni... :D

sunbeam írta...

Köszi :). A Kincses Sziget Szegeden van :).

Lynnie írta...

Hát akkor az mégsincs nekem közelebb, mint az ázsia center... :D Sajna...de nembaj:) majd valamikor elnézek az ázsia centerbe, szerintem ezek miatt azért érdemes...:)