16 február 2011

Miss Rose paletták

Február 1. óta nem vásárolok smink termékeket március 1-ig, de szerencsére még az előző hónapi zsákmányaimból tartalékoltam, így tudok nektek a továbbiakban is mutatni színmintákat.
Most 2 Miss Rose palettát teszteltem. Ezek négyágyas szemhéjpúderek, zöldes, illetve kékes árnyalatokban. Eddig ezek a legjobb paletták amiket vásároltam, eszméletlen pigmentáltak, egy húzással is igen intenzív színt tudtam elérni. A világos színes is nagyon erősek. Már megszokhattuk, hogy ilyen minőségűek a Miss Rose paletták, de ezek különösen tetszenek. Szegeden vettem őket a Kincses Szigetben, 380 Ft. volt darabjuk.


A többi kép a bejegyzés folytatása után.



A képen annyira nem látható, de a legvilágosabb szín, irrizáló
zöld pigmenteket tartalmaz, amik nagyon különlegessé
teszik ezt a színt :). Ez a kedvencem.

És a zöld:




A két paletta együtt.

Nagyon kellemes színek, könnyű velük dolgozni és nagyon jól pigmentáltak. Az összes minta alap nélkül készült és csak egyszer kellett az ecsettel színt felvinnem. 

Melyik a kedvenc színetek ezek közül?

8 megjegyzés:

Lulu21 írta...

A kék tetszik. Meg árához képest nagyon szépen pigmentált.

Csak nem tudom hol tudnék ilyen terméket venni...

sunbeam írta...

Lulu21 merre laksz? :)

sunbeam írta...

http://www.parfumgyartas.hu/webshop/index.php/cPath/10_25?osCsid=c8a177db4e6c6f8feecfa46702d78403

Itt is tudsz elvileg vásárolni :).

Lulu21 írta...

Pécsen. És nem szeretek rendelni.
De azért köszi:)

sunbeam írta...

Pécsen sajnos nem tudom hol lehet venni, de ha Pesten jársz és van időd, akkor az Ázsia Centerben biztosan kapsz, illetve ha jól emlékszem, a West End aluljáróját szokták emlegetni itt a kommentelők :).
Hátha van valaki aki pécsi és tud neked segíteni :)

Katie írta...

Nem tudom, hogy segít-e, de hátha jársz-e erre: Dunaújvárosban is van, a Passzió nevű bizsuboltban.

Emese írta...

Én egy jó darabig nem mertem Miss Rose-t venni, mert hogy olcsó, akkor biztos rossz. De nem! Persze belefutottam már nagyon rossz Miss Rose cuccokba, de nagy részük jó.
100 Ft-os boltban is találkoztam már Miss Roséval, de főleg a Nyugati aluljáróban szoktam venni.
Ezek a paletták is nagyon szépek.:)

judy. írta...

Pécsen a Skála és a Rossmann közötti kis sminkes boltban talán lehet kapni. ott szoktak ilyen olcsó,noname de jó cuccok lenni. ;)