11 február 2011

Megérkezett :)

Még az előző NYX rúzsos bejegyzésemben említettem, hogy félig-meddig az én hibámból, de a Narcissus rúzst nem kaptam meg. Nagyon rég óta vágytam erre a rúzsra, azonban csalódás volt, ugyanis nem áll jól. Tehát csak magamon volt csalódás, nem a termékkel van gondom. Gyönyörű barbie-baba rózsaszín színe van, de én ehhez túl sápadt vagyok.
Tehát megérkezett az "elveszett" NYX Round Lipstick, Narcissus rúzsom, 4 nap alatt :).

Nagyon tetszik a színe, de nagyon sápaszt. Szerettem volna képet készíteni az egész arcomról, de egy képet sem sikerült összehoznom. Fogtok még találkozni ezzel a rúzzsal, mert nem hagyom, hogy a fiókomban merüljön feledésbe. Remélem, hogy a barnítás project után már jobban fog állni. 
Újdonságot nem tudok elmondani már a rúzsról, számomra továbbra is beválnak.





Csak 1-szer húztam át a számat a rúzzsal. 

Aki ilyen barbie pink rúzst keres, annak ajánlom ;). Ti szeretitek az ilyen árnyalatokat? 

11 megjegyzés:

lora. írta...

ááá nagyon nagyon szép színe van! de tuti nekem sem állna jól.. :S

kulturmosoly írta...

hú ez tényleg szép :D

Fanni írta...

Nekem kicsit Viva Glam Gaga beütése van. :)

sunbeam írta...

Sok külföldi blogban olvastam én is, volt ahol DUPE-ként említik. Én nem tudom, még csak képen láttam a MAC rúzst, de tényleg hasonlít, habár akkor lesz olyan igazán, ha több réteg van felkenve.

Meli írta...

Szerintem a Gaga rúzs sokkal világosabb :) Egy csomó embernek tetszik, de nekem túl világos :D
Ez viszont nagyon szép, egy visszafogott szemsminkkel isssteni lehet :)

kata írta...

nekem is most jöttek meg a nyx rúzsaim. rendeltem egy louisiana színt, szintén erős pink, de nem ez a barbie-s, hanem kicsit lilásabb árnyalatú, sötétebb - volt a képeken. nekem egyelőre hasonlónak tűnik a tiedhez, én meg nem vagyok egy barbie-s típus. de még kipróbálom kül. fényviszonyoknál is. egyébként az állaguk nagyon tetszik. black cherry színt rendeltem még, szép sötét bordó, azzal elégedett vagyok.

sunbeam írta...

Kata: rajtam így néz ki a lousiana
http://lovetheheels.blogspot.com/2010/09/nyx-zsakmanyaim-masodik-resz-kepek.html
http://lovetheheels.blogspot.com/2010/11/napi-smink.html
:)

sunbeam írta...

A Gaga rúzs egyébként világosabb, megnéztem Temptalia oldalán, és tényleg az :). Talán a Strawberry Milk és a Narcissus kettőse inkább hasonlítana rá. Na mindegy, nem keresek DUPE színeket, az az igazi :)

Cheryl: Oh to Be a Muse írta...

the lipstick looks nice to me. hope you like it with more use!

i thought you might be interested in entering my ELF 83-piece makeup palette and nail polish set giveaway!

http://www.ohtobeamuse.com/2011/02/elf-makeup-palette-giveaway.html

kata írta...

Ó tényleg, neked is van. most felkentem és sokkal jobb, mint elsőre. azt tudtam, hogy jól fog állni, csak elsőre másmilyen volt, mint ahogy swatchokon láttam, túl barbie-snak tűnt, de most már magentának látom.

sunbeam írta...

kata látod nem kell feladni, ha elsőre nem gyere be, még én is nyúzom, hogy tetsszen magamon ez a rúzs :) remélem ha 1-2 árnylattal barnább leszek, akkor jobb lesz