05 február 2011

L.A. Makeup nagykövet választás

Már olvashattatok pár helyen erről a felhívásról, de meg szerettem volna osztani én is veletek, ugyanis én is indultam. Aki még esetleg nem tudná miről van szó, annak elmondom :). Az L.A. Makeup hirdet egy nagykövet választást a sminkelést kedvelőknek :). Ez annyit tesz, hogy a Facebook oldalukra fel kell tölteni egy olyan sminket, amelyet te készítettél el! Íme a felhívás:

"Kedves L.A Makeup kedvelők!Szeretsz sminkelni, szereted a ragyogást,csillogást, sminkelést? Imádod a barátnőiddel megbeszélni a legújabb trendeket, divatszíneket? Szoktad magad sminkelni és esetleg még a Barátnőidnek is Te adsz tanácsot, szereted és vállalod a nyilvánosságot?? Ha válaszod igen, és szeretnél az L.A Makeup nagykövete lenni, akkor tölts fel magadról egy olyan fotót amely sminket Te készítetted el, és mi kiválasztunk 5 lányt akik főnyereménye nem más mint egy közös fotózás Dukai Reginával vagy Barbee-val ( Ti választhatjátok ki)! Ezenkívül tesztelheted termékeinket amit mi biztosítunk számodra és megoszthatod véleményed az ismerőseiddel! Jelentkezzetek az info@lamakeup.eu címen. határidő: február 28!"

Már nagyon sok lány jelentkezett, sok, általunk is ismert bloggerina is, köztük Suzie is egy extrémebb sminkkel, Tündi egy merész kék rúzsos alkotással és Nikolett pedig egy lila csillámos kreációval. Én egy rózsaszín csillámos sminkkel jelentkeztem.

Ami jó még az egészben, hogy nem a "like"-ok alapján megy a játék, hanem az L.A. Makeup fog kiválasztani 5 lányt, így senki sem kezdett bele hatalmas "like-kampányba". :)
Érdemes megnézni őket és jelentkezzetek ti is :).

Nincsenek megjegyzések: