18 február 2011

Kékesszürke napi smink

Most egy egyszerűbb füstös szemet készítettem el, mert ha visszanézitek a napi sminkeket, akkor mindig egy kicsit extrábbat láthattok. Most nem használtam csillámot, illetve szerettem volna a NYX csillámos palettából felvinni egy kicsit a tusvonal alá, de nem sikerült. Olyan, mintha nem akarna megszáradni és mindig le tudtam törölni egy kicsi érintéssel is. Sajnos kezdem feladni, hogy tudom majd rendesen használni ezt a palettát, pedig olyan szép csillámok vannak benne :(.

A szemzugba egy rózsaszínes-korralos árnyalat került, ami abszolút nem látszódik a képeken. A külső V-be és a mélyítő vonalra pedig kék került, amelybe sötét szürkét satíroztam el.












Amint észrevettétek nem szoktam felírni, hogy milyen termékeket használok. Változtassak ezen, vagy tök mindegy? :)

A használt termékek:
Arc: 
alapozó: L'Oréal Perfect Match - Beige Rosé
korrektor: essence 3in1
púder: Rimmel Stay Matte
bronzosító: essence Cremylicous bronzing powder 01
highlighter: Bipa air soft shadow - 2 Sunrise

Szemek:
primer: e.l.f. eyeshadow primer
szemzug: wet n wild color icon paletta 246 Greed
külső V: wet n wild color icon paletta 246 Greed
             Miss Rosé négyágyas paletta - kék árnyalatok (nincs neve sajna)
tus: Lovley fekete folyékony szemhéjtus
vízvonal: AVON SuperShock gél állagú szemhéjtus
szemöldök: Sissy eye liner No.7
szempillák: Maybelline Volum' Express Lift-up - Black

Ajkak:
kontúr: Italia 1013 Rosa (Szeged - Kincses Sziget)
rúzs: Manhattan Perfect Creamy & Care 57D
szájfény: NYX Round Lipgloss 30 Sorbet

Hogy tetszik ez a smink?

18 megjegyzés:

Tamara írta...

Szerintem írd le miket használtál hozzá, én épp kerestem volna, hogy milyen pirosító van rajtad. :)

Topánka írta...

Nagyon tetszik! Mostanában szürkés hangulataim vannak, megpróbálom majd leutánozni :)

sunbeam írta...

Köszi Tamara a visszajelzést :). Amíg elkészítem a használt termékek listáját, addig leírom neked, hogy Essence bronzosítót használtam, amit sajnos már nem lehet kapni, én is véletlenül fogtam ki egy leárazós dobozban. A neve pedig Creamylicious bronzing powder 01.

sunbeam írta...

Topánka hajrá :). Nagyon egyszerű elkészíteni, nem hiszem, hogy gondod lesz vele :)

Katie írta...

Szerintem is írd le miket használtál. :)

Timike írta...

Nagyon szep lett, es jol is all, az utolso elotti kep a legjobb:) sztem is ird le a termekeket!

sunbeam írta...

Köszi csajok, leírtam a termékeket és ezentúl is lefogom :)

SophiEl írta...

Nagyon szép, én majdnem minden nap pont ilyenre sminkelem magam. :) Imádom a szürkés-ezüstös színeket.

2sofix írta...

nagyon szép:) szerintem is írd le a használt termékeket.

Kriszti írta...

Szia, szerintem is írd le, milyen termékeket használsz. Engem még az is érdekelne, hogy a mellényed honnan van?! :)

sunbeam írta...

Kriszti: New Yorkerben vettem a mellényem, de még 2009 őszén és nem Mo-on :D. Nem tudom, hogy itthon van e :/

TÜNDI ♛ írta...

az utolsó előtti kép nagyon babás, az a kedvencem :)))
amúgy meg szép lett :)

Jizzler írta...

A sminked szép, mint mindig és tök jó, hogy az egyik képen több is látszik belőled! :)

Fanni írta...

Nagyon tetszik, lehet, hogy ilyen lesz holnap a bulisminkem:)

sunbeam írta...

Köszönöm :):), örülök, hogy tetszik a smink :)

Lynnie írta...

Szép és nagyon jól áll! ;)

katjes írta...

aww de aranyos arcod van :)

sunbeam írta...

Köszönöm :):)