26 január 2011

Szájfénygyűjteményem

Gondolkoztam, hogy mégis milyen nevet adjak ennek a posztnak, szájfény kollekciót akartam, de ez minden, csak nem kollekció :D. Pár bejegyzésen keresztül szeretném nektek bemutatni, milyen sminktermékeket használok, hátha valakinek megtetszik valami, vagy rátalál egy olyan színre, amelyet régóta keres. Meg azért is, mert még a nyereményjáték alkalmával legtöbben azt írták, hogy ezt hiányolják a blogomból. Ez engem meglepett, de rájöttem, hogy nem is olyan hülyeség ilyen bejegyzést készíteni. Remélem tetszeni fog nektek!
Igyekeztem csoportokba rendezni őket, azért nem mindig sikerült 1-1 árnyalatot a megfelelő helyre festeni :).
Következzenek a szájfényeim!
Tovább után találod a bejegyzés folytatását :)



Először is, megmutatom, hogyan tárolom. Egy egyszerű kis műanyag dobozkában vannak, mivel a fiókomban tökéletesen elférnek egymás mellett ezek a dobozkák, számomra ez a legkényelmesebb. Azonban, ha kell egy  szájfény, akkor végig kell túrnom az egészet, ami nem olyan jó dolog. Mondjuk általában mindig a preferált színek vannak fent :).



Először a rózsaszínes árnyalatokat kerestem elő, ezek inkább babarózsaszín és halványrsz. tónusok, az erősebbeket külön vettem :).

A minták fordítva vannak a karomra festve :). Azokra vonatkozik a lenti sorrend, de
az alapján, erre is rájöttök :)
 Balról jobbra:
e.l.f. Super Glossy Lip Shine SPF15 - Pink Kiss (elég sokat nyomtam ki, hogy lássátok a tényleges színét, ám az ajkakon messze nem ilyen és még ragad is)
NYX Round Lipgloss - 30 Sorbet (a bemutatott szájfények közül az egyik kedvencem, mivel tökéletesen fed és elég tartós is - egyébként a NYX szájfényeim a legjobbak :))
e.l.f. Plumping Lip Glaze - 09 Wink Pink (nagyon sokszor kell belemártani a tubusba az aplikátort, hogy normálisan fel lehessen vinni a színt és szintén ragad - plumping mivolta által mentolt tartalmaz, ami elég erős)
essence Cut as Hell lipgloss - 01 Bad Girl (köptető szirup íze van, sokszor kell mártogatni a festékbe, de szépen fed utána :))
Noname High Shine 02 (az első szájfényeim közül van, mai napig imádom, mivel gyönyörű fedése van - a fenti képen balról a 4., Szegeden a Kincses Szigetben lehet beszerezni - nagyon megéri!)
essence xxl shine lipgloss - 04 Rising Star (pici irrizáló csillámok vannak benne, szépen fed, nagyon szeretem)
e.l.f. Hypershine Gloss - D9 Bubble gum (egyik kedvenc elf szájfényem, nagyon szolid színe van, viszont ez is ragad - az összes elf ragad :S)
AVON plump pout - pink pucker (mára valahogy elfelejtettem, hogy van ilyen színem, régen nagyon szerettem - fahéjas, mentolos íze/illata van; szolid, majdnem átlátszó rózsaszín)



Ezután egy "nude" csoportot állítottam össze, ahova bekerült az egyetlen egy színtelen szájfényem és egy kicsit erőteljesebb színek is. A NYX Café Latte abszolút nem így mutat élőben, nem tudtam másik képet készíteni, ami valós, viszont a többi megfelelő.

Szintén fordítva ;)
 Balról jobbra haladva a következő színek (fenti képen e szerint jobbról balra)
Cherie Lip Gloss - No. 21 (nagyon finom, édes illata van, ami azért elég erős - színtelen, sok-sok apró csillámmal)
essence xxl shine lipgloss - 03 Timeless Beauty (szintén az első szájfényeim közül van, ez a szín, amit mindig újravásárolok - gyönyörű fedése van :))
essence xxxl shine lipgloss nudes - 01 Pure Beauty (erősen harcol a No.1 szájfényért, ugyanis gyönyörű színe/fedése van)
NYX Round Lipgloss - 24 Café Latte (erősen fed, szépen pigmentált)
e.l.f. Hypershine Gloss - D9 Mauve (kicsit lilás-barnás /akkor, hogy kerül ide?:D/, szintén ragad/
e.l.f. Super Glossy Lip Shine SPF15 - sajnos úgy érkezett, hogy nem volt rajta a száma :( (ragad)



Követezzen egy olyan csoport, ami azokat a színeket tartalmazza, amelyeket sosem használtam és nem is fogok. Nagyon félre vásároltam, ugyanis ezeket a narancsos/pirosas/barnás árnyalatok nekem nagyon rosszul állnak, de hátha valakinek tetszik :)

Mondanom sem kell, hogy szintén fordítva lett lefotózva, tehát a következő lista a minták sorrendjére vonatkozik (fenti képen fordítva :)).
e.l.f. Super Glossy Lip Shine SPF 15 amely szintén matrica nélkül érkezett :(
NYX Round Lipstick - 19 Apricot 
essence into the wild - 01 Heart Chakra



Végül pedig az erős pinkek következnek, fukszia és társai árnyalatokban :).

Igen, fordítva :D.
Balról-jobbra: 
NYX Round Lipstick - 08 Doll Pink (gyönyörű fedés)
e.l.f. Plumping Lip Gaze - D9 Fuchsia Fanatic (ragad)
essence xxl shine - 05 Super Girl (szuper szín :))
Maybelline Water Shine - 505 Rose Petal (tartós, szép szín - a TESCO-s matrica azért van rajta, mert amikor ott promózok, mindent összeragasztanak ezzel, hogy az én termékem :S, nem tudom miért nem vettem még le, de csak most vettem észre - bocsi :S)



Összességében a NYX rúzsokkal vagyok a legjobban megelégedve, valamint az essence állandó kollekciós darabjaival. Az e.l.f. szájfényei ragadnak és sokszor kell a tubusból festéket elővarázsolni, hogy valami értelmes fedést mutasson.

Nektek milyen árnyalatból van a legtöbb szájfényetek? :)

11 megjegyzés:

Maya írta...

Sunbeam, ilyenkor a legegyszerűbb, ha tükrözöd a fotókat:)

Én nem félrevásárlásól vettem azokat az árnyalatokat amiket sosem hordok, imádom őket csak nem merek kimenni az utcára bennük. Nekem elég vékonyka szám van (ami vicces, hogy mosolygáskor már rendben van a mérete pedig épp fordítva szokott lenni, de nekem ilyenkor "jön jobban elő" :)), és a korallpiros, égővörös, narancs és egyéb imádott színeket nincs merszem használni.
Bárcsak egyszer meggyőzne valaki hogy nem kell vastag száj egy élénk színű rúzshoz, de tartok tőle nem így van... Úgyhogy megkímélem a környezetem az élménytől és ezekben inkább itthon flangálok:)

sunbeam írta...

Én nem is szeretem magamon azokat a színeket sajnos :/

Hehe, tükrözés eszembe sem jutott :D köszi, de mostmár nem veszem fel, ha nem gond nektek :D

Viló írta...

Én az amolyan tejeskávé színű meg az átlátszó szájfényeket szeretem, azokat szoktam napközben is használni. Imádom még a lilás és vöröses árnyalatú rúzsokat, de azokat inkább alkalmakra. Kivéve a piros rúzsomat, az avon színmegújító rúzsának a red2000 árnyalata, és meghalok, olyan jól mutat fekete sminkkel ^^

SophiEl írta...

Ez a post nekem sokat segített, mert eddig nem voltam nagy szájkenegetős, most tervezem megvenni az első néhányat. Ebben találtam jó párat ami tetszik.
(csak az zavart, h keresgélni kell, h melyik szín melyik szájfény)

A Tesco-s matrica ismerős, anno nekem is összeragasztgatták vele mindenem, egyszer valamit elfelejtettem kitenni, és abból még botrány is volt... :S :D

sunbeam írta...

És melyik tetszett meg?

Bocsi, hogy keresgélni kell :)

SophiEl írta...

Az AVON plump pout szájfénnyel már szemeztem a mostani katalógusban, de úgy nehéz választani, ez a világos szín viszont tetszik. :) A másik 2 az essence xxl shine Timeless Beauty és Super girl.
Majdnem mind natúr, így elsőre nem merek élenkebb színeket venni. :)

sunbeam írta...

Az AVON szájfénynek tényleg erős illata van, csak szólok, hogy ne lepődj majd meg - habár az enyém még régi, lehet azóta változott.
Az essence szájfényekkel szerintem jól fogsz járni, szeretni fogod őket, szép a fedésük, és ha ne adj'Isten nem válik be, nem dobsz ki hatalmas összeget az ablakon.
Amint látod nekem is leginkább a natúr színek jönnek be, 4 db élénkebb van, amit használok is :)

Jizzler írta...

Ugye ugye jól mondtam, hogy ipari mennyiség! :D

Amugyan én jóideje már csak Clinique száfényt használok. Ez az egyetlen amit reggel felkenek és délben még a helyén van. Persze egy lenge szélnél a hajam is beleragad, olyan tömény. Nemrég merészeltem venni egy L'orealt, de két korty tea után már sehol semmi nem volt. A Clinique ára nem túl baráti (én már benne vagyok a korban és nekem jár), de a minőségében eddig nem találtam kivetnivalót. Ami pedig a színeket illeti - igyekszem nem hasonlóakat venni, kedvencem az, ami majdnem jizzlerszájaszínű. :)

sunbeam írta...

Nem ipari mennyisssééég :D

TÜNDI ♛ írta...

Nekem pont a "félrevásároltjaid" a kedvenceim :D De amúgy szép gyűjtemény! :)

Vadpulyka írta...

Szerintem is a félrevásároltjaid a legjobbak. :D