03 január 2011

Platform cipők

Ahogy beköszöntött az új év rájöttem, hogy lassan vége a télnek. Vagyis reménykedem, de sajnos még 2 hónap biztosan hátra van még a tavaszig. Addig pedig még több időt kell kibírni, hogy ilyen cipőket hordhassunk. Karácsonyra szerencsére én is kaptam egy szép platform cipőt, szerencsére hidegebb időre van megalkotva :).

A blog címe azt sugallja, hogy imádom a cipőket. Amióta megjelentek a platform cipők, egyértelműen hozzájuk fűz a legerősebb kapcsolat :). Sokan csodálkozni fognak a kijelentésemen, de szerintem nagyon kényelmesek. Gyönyörűen formálják a lábakat, és egy igen egyszerű szettet is nagyon feldobnak. Nekem annál szebb egy cipő, minél magasabb a sarka, persze egy bizonyos határig. A legmagasabb cipőm 16 centis, a legkisebb pedig 11 cm, a többi mind lapos. Mivel 162 cm vagyok, ezzel kompenzálom a törpeségem. 
Olyan cipőket kerestem a neten, amelyek főként a luxus márkák közé tartoznak, azért, mert itthon látunk hétköznapi cipőket és néha kell egy kis álomvilág :). 


Következzen pár csodás és érdekes cipő, némelyik azért még hidegebb időben is megállja a helyét :).

A képek forrása.



Először pár hidegebb időre való cipő:

Christian Louboutin Unique 140 Leather Boots, £1,495.00

Giuseppe Zanotti 150mm Printed Leopard Low Boot Wedges, £782.60

Elizabeth and James E-Moxy Suede Lace-up Boots, £425.00

Christian Louboutin Fastwist 140 Velours Ankle Booties, £624.17

Melegebb időkre:
Christian Louboutin Bibi 140 Suede Pumps, £495.00

Charlotte Olympia Paloma Satin Platform Pumps, £590.00

Christian Louboutin Toutenkaboucle 150 Suede Buckle Sandals, £635.00

Diego Dolcini 130mm Suede Glittered Nappa Sandals, £591.50

Christian Louboutin Madame Butterfly 150 Pony Leopard Pumps, £666.98

Christian Louboutin Ambertina 150 Specchio Sandals, £512.01

Gianmarco Lorenzi Military Badge Sandal, £629.00

Miu Miu Patent-leather Peep-toe Pumps, £340.00


8 megjegyzés:

Lillus írta...

A szívem szakad meg a bejegyzésed olvasása közben....
én is alacsony akarok lenni :(

Bogca írta...

olyan szépek, kár h én se vagyok alacsony. (plusz fejsimi a forrásérmegjelölésért <3)

Timike írta...

A platform egyertelmuen a legkenyelmesebb cipo a vilagon! Nekem laposban hamarabb fajdul meg a labam, mint egy platformban.

Lidia írta...

Szijja! Adtam neked egy stílusos blogger díjt, ha gondolod, vedd át a blogomon :) XOXO Lídia
www.thegirlbehindthefashionmask.blogspot.com

Kata írta...

Én nem vagyok alacsony, mégis könnyű szívvel felveszek bármilyen magassarkút, mert nekem is a szívem csücske, főleg a platform :) Bár anyám szerint barátom ilyenkor úgy néz ki mellettem, mintha a kisfiam lenne :P
Nekem is kényelmesek, igen, de csak egy darabig :)
Gyönyörű darabokat válogattál össze, bármelyiket felvenném :D

adrus írta...

imádom a platform cipőket:) mind gyönyörű, amiket összeválogattál, kedvenceim a louboutin darabok (főleg a szandál, és a leopárdmintás masnis magassarkú). én is alacsony vagyok, imádok magassarkút húzni, kb csak abban érzem magam jól. :)
xxx

Henriett írta...

Sziasztok!
Egy link telisteli platformcipőkkel :)
http://www.vatera.hu/listings/index.php?pt=3&td=1&us=Mantax71

Bernadette írta...

Szívemből szól kisasszony:-). Épp tegnap leptem meg magam 3 új darabbal (mit tegyek, ha akció volt:-) és azt kell mondjam, olyan kényelmes, mintha lapos lenne. Persze ehhez kell, hogy a talp töréspontja kényelmes legyen. Létezik pár olasz gyártó, akik egész emberi áron árulnak ezekhez nagyon hasonlító, de nem replika, minőségi marhabőr darabokat.
Ezt a linket ismerem, apró szépséghibája, hogy 16.000,-ért full műanyag cipők. Pedig gyönyörűek, szó se róla.