29 január 2011

NYX Round Lipstick Swatches

Ebay-en találtam egy nagyon jó ajánlatot NYX rúzsokra, így gyorsan le is csaptam rá :). Sikerült 4 rúzst rendelnem: Orange Soda, Pumpkin Pie, Indian Pink, Narcissus. Azonban hiba csúszott a rendszerbe, ugyanis a Narcissus kódját elírtam, így a Nymphust kaptam meg. Szóltam az eladónak, aki még aznap postázta nekem a Narcissust, és a másikat pedig megtarthattam. Nagyon meglepett, nem vártam ilyen reakciót. Az biztos, hogy most már mindig tőle fogok rendelni :).
A rúzsok egy dobozban érkeztek, olyan fólia azonban nem volt rajtuk, mint azokon, amelyeket a Cherry Culture-ről rendeltem. De ettől függetlenül mind érintetlen volt. Ajándékba járt mellé egy szájceruza, de inkább szemceruzának használnám, ugyanis sötétbarna. 
Természetes, délutáni fényben.
Pumpkin Pie, Orange Soda, Indian Pink, Nymphus
Vakuval.
Pumpkin Pie, Orange Soda, Indian Pink, Nymphus 
Ha valaki még nem ismeri a NYX rúzsokat, nekik elmondom még a véleményem :). A többiek ugorjanak nyugodtan pár sorral lejjebb.
Nagyon szeretem ezeket a termékeket, ugyanis rendkívül nagy skálán rendelhetőek a színek, jól pigmentáltak és szép fedést biztosítanak. Fényes rúzsok, én mattal még nem találkoztam. Számomra nagyon fontos, hogy a rúzs ne szárítsa ki a számat - kinek nem :) -; ezért is szeretem használni a NYX ezen termékeit, mert hidratálnak. Még egy fontos tulajdonsága, hogy nevetségesen olcsó áron kapható, de sajnos csak interneten rendelhető. Most szállítással együtt, két és fél dollárra jött ki egy rúzs :). 

Természetes fényben, a délutáni sötétségben :(.
Nymphus, Indian Pink, Orange Soda, Pumpkin Pie
Vakuval: Pumpkin Pie, Orange Soda, Indian Pink, Nymphus
Igyekeztem mindegyikről készíteni olyan képet is, amelyen látszódik az egész arcom. Sok-sok kép közül, ezek lettek a leginkább publikálhatóak, valószínűleg nem életem legjobb képei, nézzétek el nekem :). 

A szám színe, hidratáló és minden egyéb termék nélkül:

Az Orange Soda-ra már fájt a szívem egy ideje, de a Cherry Culture-ön sosem volt raktáron, amikor rendeltem volna. Nagyon tetszik ez a szín, habár pár árnyalat barnaságot megkövetel tőlem. 


Vakuval, más fénynél nagyon nem adta vissza az igazi színét.

Pumpkin Pie



Indian Pink. Nagyon sokat bajlódtam ezen szín lefényképezésével, ugyanis mindig nagyon narancsos volt, akárhogy fényképeztem. Rajtam inkább rózsaszínes, mint narancsos.


És végül a Nymphus. Amikor megláttam, hogy nem a Narcissus-t kaptam, majdnem sírva fakadtam, ugyanis nagyon vártam már azt a színt. És amint megláttam ezen rúzs színét, kb. kiröhögtem, hogy na ez lesz az, amit én SOHA nem fogok viselni. Utána napról napra egyre jobban megtetszett, nem azt mondom, hogy ez lett a kedvencem, de megszerettem. Egy-egy alkalmi sminkhez még el is tudnám képzelni, de ismerve magam, úgyis a rózsaszínhez fogok nyúlni :).


Csináltam még pár képet a rúzsokról:
Lámpánál: Orange Soda, Pumpkin Pie, Indian Pink, Nymphus
Vakuval, és szerintem ez a legélethűbb, habár az Indian Pink egy kicsit rózsaszínesebb itt.

Nagyon jó vásár volt, mind a négy színt imádom :).
Nektek melyik a kedvenc NYX rúzsotok?

9 megjegyzés:

zsadanka írta...

húúú de szép rúzsok! :]

Timike írta...

a nymphus all a legjobban, ugyhogy meg szerencse, hogy megkaptad! :)

Tamara írta...

szerintem is az áll a legjobban! ;)

sunbeam írta...

Szerintem nagyon vad :D

Rami írta...

nagyon klassz:)
nekem pumpkin pie a kedvencem rajtad:)

Suzanne írta...

Tényleg a Nymphus a legjobb. Jól áll neked, hord bátrabban:))

Jizzler írta...

Jól állnak neked ezek a világos rúzsok, de a nymphus is. Mostakkor leírtam azt, amit előttem mindenki.
Szóval tök jók a világosak és a korábbi posztokban is láttam, hogy kedveled őket. Inspiráltál, hogy én is barátkozzak velük, de egyelőre félek, hogy olyan leszek, mint egy éjtíz barbie. Szurkoljatok, hogy holnap merjek vérveres rúzzsal (artériás) (immáron begyógyult szájjal)dolgozni menni! Jóéjt! :)

samelike írta...

Az összes csuda szép, a Nymphus tényleg nagyon jól áll. De nálam az abszolút befutó a Pumpkin pie lett, nekem is kell!!!!!!!!!! :)

highheels írta...

Christian Louboutin
If you want to find the most suitable shoes for yourself, the only way is trying. Christian Louboutin shoes can supply you all kinds of shoes. Like sneakers shoes, Christian Louboutin high heels and other styles shoes and so on. As long as you try to put on them, you always can find what you want to have.