14 január 2011

NYX csillámpaletta

Ahogyan ígértem, most részletesebben beszámolok a csillámpalettákról. A képeken már biztosan láttátok, hogy kicsit "lelógó" szemhéjam van, tehát a festékek is szeretettel ragadnak fel a szemhéjamra. Nincs ez másként a csillámmal sem. Rengeteg módszert kipróbáltam, hogyan tehetném tartóssá ezeket a gyönyörű csillámfestékeket.



Részletes véleményért kattints:


Annak ellenére, hogy sokaknál olvastam, hogy csalódás volt ez a paletta én rendeltem kettőt is. Megadtam neki az esélyt, de sajnos nem vált be.

Először csak egy sima alappal próbáltam ki. Kb. 10 perc után máris összegyűlt a szemráncokban. Viszont nehezen jött le, tehát ott maradt ő volna a helyén, csak mégsem...

Ezután jött egy kis csillámzselé. Nem nyert ez sem, de így már bírta kb. 20 percig.

Gondoltam nem baj, majd máshogyan sikerülni fog. Elkészítettem a sminkem és azt dobtam fel egy kis rózsaszín csillámal. Ekkor nem használtam alá csillámzselét, csupán a már felkent szemhéjpúderre festettem rá.  Tisztában voltam azzal, hogy ez körülbelül annyit fog érni, mint halottnak a csók, ugyanis hiába a krémes anyag, nem fog a helyén maradni. Nekem a krémes festékek nem a barátaim :(.

Az előző posztban közzétett sminkem is ezzel a palettával készítettem el - a csillámos részét. Ekkor már a felkent festékre tettem a csillámzselét, és abba préseltem bele a csillámokat. Ez bizonyult a legtartósabbnak, de maximum egy órán keresztül bírták így is. Ezután szépen megült a szemhéjam kis ráncaiban...

Próbáltam úgy is, hogy szorosan csak a szempilláim tövébe kentem fel, de kevés idő után az is a szemhéjamon landolt. Szépen "felpislogtam".

Sok helyen olvastam, hogy mindenféle segítség nélkül, csak a szemfestékre kenték, úgy is, hogy csak szemhéjalapozóra. Nekem sajnos semmi sem vált be. Biztosan közre játszik az is, hogy kicsit lelógó szemhéjam van.

Összevetve: gyönyörű paletta, de vagyok olyan szerencsétlen, hogy nekem nem jó.

Várom a ti tapasztaltaitok a tartósságról és minden ötletről :).

5 megjegyzés:

Suzanne írta...

Kerestem egy képet: http://thepaintedmask.files.wordpress.com/2010/11/img_3803a.jpg

Én így használnám ha a mozgó szemhéjen nem lehet.Csak feldobni vele egy egyszerűbb kis tusvonalat:)

Szabó írta...

Nekem is vannak ilyen Nyx csillámaim,de hasonló a helyzetem velük,mint Neked.Mikor vettem repkedtem a boldogságtól,hogy milyen gyönyörűek,de hatalmas csalódás volt használat közben.Szemhéjalapozó+szemhéjpúderre tettem fel a mozgószemhéjam közepére egy aplikátor segítségével,amellett,hogy felvitel közben leszedtem a szemhéjpúder egy részét,kb.20 perc múlva darabokban állt a csillám a szememen.Nem tudom milyen megoldás lenne rá,mert nagyon szép amúgy és egy party sminken nagyon jól mutatna.

zsadanka írta...

nagyon szépek ezek a csillámok!

Kicsi Díva. írta...

Juj,de szépek ! Káár,hogy nem olyan jók. Tetszik a blogod : )
Ha van kedved lesd meg az enyémet is,bár még nagyon az elején járok.
http://kicsidva.blogspot.com
Puszí

sunbeam írta...

@Kicsi Díva: köszike, hajrá a blogolással :)