22 január 2011

Napi smink - kékes rózsaszínes babás smink

A jó idő meghozta a kedvem egy nyáriasabb smink elkészítéséhez, de ahogyan megcsináltam, le is esett a hó :(. Muszáj beletörődnöm, hogy még mindig tél van, de nem kell csak téli sminkeket készíteni. Mivel hideg színek is vannak be, ezért télen is megállja a helyét, de a rózsaszín miatt inkább a meleg évszakokon néz ki jól.
Tehát most egy kékes-rózsaszínes smink következik. 


Többi kép:









Ti mennyire szoktátok követni az évszakokat a sminkelésben?

7 megjegyzés:

Tekla Kocsis írta...

ez nagyon kis babás :) nagyon szép!!!

lora. írta...

nekem is ez jutott eszembe egyből hogy olyan babás smink. nagyon nagyon tetszik! :)

Lumena írta...

Nagyon jól állnak neked ezek a színek! :) Valamennyire igazodik, a sminkelésem az évszakhoz, de nem tudatosan. Ősszel gyakrabban nyúlok barna szemfesték után. Azt is észrevettem, hogy bár a sötét lakkokat kedvelem, nyáron többször használok cukorka színűeket. :)

sunbeam írta...

Köszi lányok :)

@Lumena: én is folyton barnához nyúlok és kicsit most elegem lett :).

sminkkel írta...

Nekem gyakran meghatározza az időjárás, hogy milyen kedvem van. A sminkelésem pedig a kedv függvénye, szóval mindenképpen hat rá. Néha fordítottan is hat.:) Pl. Azért sminkelek élénk, napos színekkel, mert hideg van, és én meg nyárra vágyom.:)

miriMAC írta...

kicsit off: itt milyen alapozó van rajtad? Mert valami eszméletlenül szép a bőröd a képeken...

sunbeam írta...

Oh, elnézést, hogy cak most válaszolok. L'Oréal Perfect match és Astor HD keverékét :)