17 január 2011

Nap kérdése

Sziasztok!

Most arra lennék kíváncsi, hogy melyik/melyek az(ok) a sminktermék(ek), amely nélkül nem indultok el otthonról? (Egy átlagos hétköznapra gondolok)


Én 3 termék nélkül nem indulok el sosem. Korrektor mindig van nálam, erre nagy szükségem van, mert mindig van valami bőrhiba az arcomon. Púdert is mindig viszek, valamint az éppen aznap használ rúzsomat. Elég hamar lekerül a rúzs az ajkaimról, így azt sokszor kell frissítenem.


Carmexet írtam volna rúzs helyett, mivel az is mindig nálam van, de azt sosem használom, csak naponta egyszer, de vész esetére ez is nálam van mindig.

18 megjegyzés:

Maggie írta...

szempillaspirál(rettegek, hogy egyszer elfelejtem kifesteni reggel és ha útközben jut eszembe, nincs gond:D), púder, aznapi pirosítóm és rúzsom/szájfényem, ja és a korrektor nekem is, bármikor jöhet vmi gubanc:D

lora. írta...

a carmexem a legfixebb, őt tényleg mindenhová.

az aznapi rúzs-szájfény nekemis, meg még a fekete szemceruzám.

Vick írta...

-korrektor
-szájfény
-ajakápoló :)

nici. írta...

jaj múltkor smink nélkül mentem nyíltnapra mert nagyon korán keltünk / a fél ötös busszal mentünk.. / és mondom hogy majd a buszon és otthon hagytam a spirálomat. mikor beértünk debrecenbe az volt az első, hogy bementünk a tescoba spirált venni.: D


amúgy púder, korrektor, ha kell akkor alapozó és min egy szájfény.: D ha tudom, hogy sokat utazok és csak este jövök akkor az aznap reggel használt összes sminkcuccot. : D

SophiEl írta...

- szempillaspirál
- ajakápoló
- púder

És még valami (nekem az is ide tartozik): tükör!!!! Ha nincs nálam kistükör, meg tudok halni. :D

Tekla Kocsis írta...

púder és labello/szájfény mindig van nálam, ha van időm készülődni, akkor még tuti, hogy bedobok egy fekete szemceruzát, pirosítót is :)

Tamara írta...

Maggie: XDXD én elindultam egyszer szempillaspirál nélkül. szépen kifestettem a szemhéjam és úgy el is indultam. aztán napközben tükörbe néztem és nem stimmelt valami, mondom... hm mi nem jó? :) a mai napig sokszor előfordul, hogy az utolsó pillanatban jut eszembe, pedig elég szőkék a szempilláim. XD

ami mindig van nálam:
* korrektor
* egy jó mattító púder
* pirosító

+ szemöldökzselé (nem bírom ha kócos és összevissza áll)

Kicsi Díva. írta...

Nekem van egy cuki masnis,pipere táskám,amit mindennap viszek magammal.Ennek a tartalma:
-2 féle púder(egy sötétebb,és egy világosabb)
-szempillaspirál
-szemceruza,szemtoll
-korrektor
-szájfény
-pirosító
-hajcsat,hajgumi
-tükör
Ez az állandó:)

Dóriii írta...

Korrektor, fekete szemceruza és szájfény.:)

Jizzler írta...

Gimnazista koromban én is cipeltem magammal minden nap az összes sminkösszetevőt . Ma már csak ajakápolót és szájfényt/rúzst hordozok, ha hosszú a nap, akkor púdert is.
Amúgy mindenki ódákat zeng a Carmexről - tehát vettem - de még nem jöttem rá, mitől olyan fantasztikus.

Emese írta...

Nálam is állandó a korrektor, az épp használatos rúzs, szemceruza és szemhéjfesték. kistükör!!!, hajgumi és néha, ha eszembe jut pirosító.(ált. nem szokott)és persze szempillaspirál.

sunbeam írta...

Igen a tükör az nálam is mindig ott van :).

Úgy látom a korrektor alap mindenkinél :).

@Jizzlet a Carmex-szel én is kicsit így vagyok, hogy mitől olyan jó. Irtó rossz íze van. Bekenem a szám esténként és pfúj... És feledésbe merül... De utána rájövök, hogy puha az ajkam egész nap, nem repedezik ki. Szóval mégis jó az a Carmex, csak nem fejti ki egyből a hatását, nekem hosszú távon a legjobb :)

Babus írta...

Pont mostanában terveztem egy mit rejt a neszeszerem bejegyzést:)

JulietDead írta...

nálam maximum szemhétus van, mivel nincs szemöldököm és azzal rajzolom hasznos, ha véletlen letörölném, és ha a műszempillám leszedném is eltakarja a foltot ahonnan lejön a szemhéjpúder a ragasztó miatt:)

Timike írta...

Szemcerka,púder,ruzs. A 3 legfontosabb. Ajakbalzsamot évek óta nem használok rendszeresen, és sztem épp ezért sose szárad ki a szám! :O

Bogca írta...

ajakápoló, bár szinte soha nincs rá útközben szükségem, kistükör, és az aktuális rúzs/szájfény.

Fruh írta...

széjfény, szempillaspirál, fekete szemceruza.. <3

quika írta...

igazából állandóan nálam van egy komplett sminkszett mert nem mindig tudom, hol fogok aludni aznak este. De ha csak 3 terméket választhatnék amit nap közbenre magammal vihetnék az a púder, a korrektor és az ajakápoló lenne.