11 január 2011

Manhattan rúzsok

Nagy szerelem fűz a Manhattan rúzsaihoz, a NYX mellett az egyetlen rúzs, ami tovább bírja az ajkaimon, mint fél óra. Emellett viszonylag sok árnyalatban kapható, olykor kedvező áron. Nagyon kellemes a viselete, 'finom' krémes, egyáltalán nem érzem, hogy a számon van. Sosem szárad ki tőle az ajkam, ami kevés rúzsról mondható el. Mivel nekem extrán gyorsan száradnak ki az ajkaim, felüdülés ezt használni. Viszont egy negatívuma ennek is van. Az első rúzsom hamar letört, ezek is elég labilisnak látszanak :S.
Most Barry M rúzsokra várok még, azok minden bizonnyal tökéletesek lesznek :). A DM-ekben most nagyon sok van kitéve leárazásra ( főleg Manhattan Intense moisture & Gloss), a napokban be is szereztem párat belőlük - van, amit már régebben -, most ezeket szeretném nektek bemutatni.


További képek a folytatásban:
Intense Moisture&Gloss 53G (349 Ft.)

Ez egy gyönyörű 'nude' szín, azonban kicsit
rózsaszínesebb, mint itt a képen. 
Intense Moisture&Gloss 53Q (749 Ft.)

Korall-os rózsaszín. Nincs ennyi narancs árnyalata, mint
a képen. 
Intense Moisture&Gloss 56E (749 Ft.)

Gyönyörű rózsaszín. Egyik kedvenc. Viszont a fehér bőrt nagyon
sápadtá teszi. 
Be Natural Be Glamorous Lipstick 39W (157 Ft. - nevetséges :D)

Isteni gyöngyházfénnyel megáldott rúzs :)

És végül az abszolút kedvenc: Perfect Creamy & Care 57D - (ez nem volt leárazva 1109 Ft.)


Balról jobbra:
57D, 36W, 56E, 53Q, 53G




Nektek melyik a kedvenc rúzsotok? Szeretitek a Manhattan rúzsait?

21 megjegyzés:

Babus írta...

53Q nekem is megvan meg az 53K és a 45D:) Nagyon jók szerintem is, de sajna nem mindegyik áll jól.

Carmenesque írta...

Egyetlen rúzsom van (inkább szájfényeket használok) és az pont az 53G, amit viszont imádok! Annyira szép nude szín, de nem az a hulla-effekt, hanem finom, szépséges, nekem tökéletes. Hm, lehet, hogy venni fogok belőle tartalékot is?

Fanni írta...

Manhattanből az 56E a kedvenc, de a korallosra is pályázok. Ma voltam is DM-ben, de 3 eladó úgy elállta a pultot, h nem fértem oda. Pedig a highlighter (diamond kollekció) is nagyon tetszene...
Egyébként egy avon color trendes piros rúzsom is van, amit nagyon szeretek. Nem leszek sápadt tőle, hanem olyan hófehérkésen szép. Remélem érthető:D

Bogca írta...

53G-m van nekem is és imádom:)

Rita írta...

Jajj én is imádom őket :) Bár álltokon tesztel, de velük muszáj vok megszegni.
Megvan a két új zebrás nude(favorit). Az 56E, a 103-as meg a 45M, az utóbbi nagyon szép piros.
Megnézem ezt az árazást, bár már nude-ra nem igazán van szükségem, de a korall bejön.

sunbeam írta...

Valahol azt olvastam, hogy ők megveszik az infót, és nem tesztelnek, de akkor biztosan rosszul emlékszem, vagy rossz volt a forrás. :S

Meglesem majd a zebrásat :)

Rita írta...

@sunbeam: akkor jó, nem vétek olyan nagyot :).

A zebrásból van egy rózsaszínes meg egy barnás (az hasonlít az elsőhöz) és azok is fél áron voltak. Én meg színeset nem láttam mikor voltam :D

andy írta...

én is voltam múltkor dm-ben de a rúzsokat sosem nézem meg csak a szájfényeket, vettem is egy Manhattan szájfényt ami kémcső alakú üvegben van és vízálló és az is le volt árazva :)majd betérek egyik nap a dm-be és megnézem a 56E, 53Q és a 53G mert sztem ezeknek nagyon szép színe van! :P

sunbeam írta...

Az 53K -t is ajánlom figyelmetekbe, az is 349. És gyönyörű. Első kedvencem a Manhattantől, azáltal szerettem beléjük :D

http://lovetheheels.blogspot.com/search/label/Smink%20SOS

sminkkel írta...

Elég változatosak a Barry M rúzsok állagra és nem biztos, hogy mind olyan, amilyennek elképzelted. (Bocsánat, ha kiábrándító vagyok.) Nagy rúzsrajongó vagyok és több Barry M kedvencem is van.:) De a legsikeresebb rúzsaik pont nem ilyen "könnyű" rúzsok. (Vannak kivételek, mint pl. a 141-es, 132, 136, 153, 129...)
De amiket kinéztél, azok pont egy kicsit erőteljesebbek. A 147 félúton van a kettő között és a 101-es a legszárazabb. Amit én nagyon szeretek, de sokan pont ezért nem kedvelik.:(
Nem lebeszélni akarlak csak inkább előre szólok, mint hogy csalódj.

sunbeam írta...

@sminkkel

Köszi szépen az infót, de ettől függetlenül megrendelem őket :). Nagyon fáj már a szívem értük :D

Kicsi Díva. írta...

Ez a 'nude' színű nekem is nagyon tetszik,lehet megveszem.Nálunk is levannak akciózva a MH-es rúzsok,a zebrás kollekció is,meglesem őket.

sunbeam írta...

Én sajna már nem találtam zerbrás kollekciót. Majd megnézem másik DMben is :)

Eszter írta...

Nekem is nagy vágyam az 53K, de sehol nem volt ahol eddig néztem, csak teszter. Úgyhogy ha valaki látott mostanában valahol, akkor írja meg légyszi.

zsadanka írta...

legnagyobb kedvenceim a manhattan rúzsok! tényleg annyira krémesek és nagyon sok szép szín van köztük! az 53G az alapdarab, párat elhasználtam már, megint készülök venni! de legutóbb a zebrásat vettem, 749 ft-ra volt leárazva ráadásul! 53Q-t is szeretnék nyárra, de sehol nem találtam az utóbbi időkben :/

sunbeam írta...

@zsadanka
53Q van még a szegedi DM-ben, szintén 749-ért. Vegyek neked és elküldjem?

sunbeam írta...

@Eszter:
53K-ból én tegnap vettem meg szerintem az utolsót, de ha találok még akkor neked is felajánlom, hogy megveszem és elküldöm.

Babus írta...

Rájöttem, hogy szerintem az 57D amivel szemezek már egy ideje. Most hogy láttam milyen szép rajtad, szerintem megveszem:)

sunbeam írta...

Ennél egyébként sokkal intenzívebb, mivel én egy réteg ajakápolóra kentem fel :)

Eszter írta...

@sunbeam:
Huh nagyon megköszönném, írj légyszi a mail címemre ha találsz és megbeszéljük a részleteket :)
qeszter(kukac)freemail(pont)hu

sunbeam írta...

@Eszter: Szerdán tudom csak megnézni, ha addig nem késő :). Akkor viszont örömmel :)